Gå til innhold

Gulvbeskyttelse under tung PAX garderobeskap

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe og sette opp PAX skap. Den blir levert, og jeg leste at totalvekten på alt sammen er ca 250 kg. 

Ser for meg at den blir helt umulig å flytte når jeg først har fått satt den opp. Vi får det ikke til I år, men skal sannsynligvis bytte gulv, innen et år el to. 

Så til spm. Hvordan kan jeg beskytte både gulv og skap, og gjøre den i tillegg litt enklere å flytte, når gulvet skal byttes for så å flyttes tilbake. Uten at det umiddelbart stygge merker på det nye gulvet. 

På nettet så finner jeg "bare" sånne filt beskytter. Er den greie nok for så tung møblement? Annet som kunne passe bedre? 

Anonymkode: 13471...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvert enkelt skap veier ikke så mye. Skapene skrus fast i hverandre, men disse skruene løsner du før flytting. Tøm skap for innhold, og ta av dørene. Du kan legge noe mykt under akkurat når de skal skyves frem og tilbake, f.eks. en klut/en gryteklut/et lite håndkle. Litt jobb er det jo å tømme, men absolutt ikke tungt arbeid.

Hilsen alenemor som har montert og flyttet ganske mange paxskap og andre tunge møbler. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...