AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Skrevet 10. august 2023 Jeg jobber på en skole og før sommeren så jeg noen rydde noe voldsomt i det ene arealet tenkte ikke over at ting ble bært ut. Når rektor spurte om noen av tinga henviste jeg til de to som jeg hadde sett rydde. Så viser det seg at de har tatt med noen av tinga hjem og kastet noe uten å få lov av rektor. Snakk om en sofa, noen små bord en benk osv. Deres argument var at de ikke trenge de til høsten i det arealet. Rektor mente dette var tyveri og at ting som ikke brukes skal settes på larger. Men de som fikk kjeft kaller meg tyster og har fått en del av de andre kollegane til å fryse meg ut de sier jeg er ikke er til å stole på osv. Bør jeg bytte jobb føles utrivelig ut å gå nå. Noen bryr seg ikke og behandler meg fint og som de alltid har gjort. Men er kjipt å få stygge blikk og kommentarer. Anonymkode: 3b465...f8b
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #2 Skrevet 10. august 2023 Jeg ville hevet meg over dette. Å ta med møbler fra jobb uten å ha fått lov til det er jo helt ekstremt merkelig. Anonymkode: df8a2...4c8 4 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #3 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg jobber på en skole og før sommeren så jeg noen rydde noe voldsomt i det ene arealet tenkte ikke over at ting ble bært ut. Når rektor spurte om noen av tinga henviste jeg til de to som jeg hadde sett rydde. Så viser det seg at de har tatt med noen av tinga hjem og kastet noe uten å få lov av rektor. Snakk om en sofa, noen små bord en benk osv. Deres argument var at de ikke trenge de til høsten i det arealet. Rektor mente dette var tyveri og at ting som ikke brukes skal settes på larger. Men de som fikk kjeft kaller meg tyster og har fått en del av de andre kollegane til å fryse meg ut de sier jeg er ikke er til å stole på osv. Bør jeg bytte jobb føles utrivelig ut å gå nå. Noen bryr seg ikke og behandler meg fint og som de alltid har gjort. Men er kjipt å få stygge blikk og kommentarer. Anonymkode: 3b465...f8b Hev deg over det. De er bare sure for å bli fersket. Bare ignorerer det og blir det værre så ta det videre med rektoren. Anonymkode: bd087...29d 1
sommerkroppen Skrevet 10. august 2023 #4 Skrevet 10. august 2023 De tok med seg møblene hjem? Himmel så snålt. Jeg ville bare ha gjort som ingenting, og dersom noen sier noe eller spør deg så kan du fortelle at du ble spurt av rektor om hvor tingene var. At du svarte som sant var, at de ble ryddet bort av de to du så. Du har ikke noe mer med det å gjøre, men måtte svare ærlig når du ble spurt. 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #5 Skrevet 10. august 2023 Tyste? Voksne som stjeler møbler fra jobb? Hva er dette? Anonymkode: e8a74...475 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #6 Skrevet 10. august 2023 At de ble sure og kaller deg "tyster" sier jo sitt. Hvis de "ikke hadde gjort noe galt" så hadde de vel stått for det de gjorde? 😛 Sier som de andre at du bør heve deg over det. Men skjønner jo hvis de fortsatt etter en stund oppfører seg slik, så er det ikke noe hyggelig. Da er det kanskje best å finne en annen jobb. Anonymkode: 83766...1f5 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #7 Skrevet 10. august 2023 Jeg jobber som renholdsleder på en skole. Sånn oppførsel hadde vært uaktuelt her. Så det er bra at du sa ifra. Ingen tar møbler inn eller ut av rom her uten å få godkjenning først. Alle er ikke enig i det da. De mener at du kan møblere som de vil. Men vi på renold må komme oss frem imellom møbler også. Det tenker ikke alle på. Så kommunikasjon er viktig Anonymkode: b17fe...c95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå