AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Del Skrevet 10. august 2023 Aner ikke om dette er rett sted, men hører etter om det er noen som kunne tenke seg å være med i en liten gruppe som backer opp hverandres vektnedgang? Synes gruppene her fort blir litt store. Kunne gjort det ved at man kommer med oppdateringer ul hverandre ukentlig. Anonymkode: 48936...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #2 Del Skrevet 10. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Aner ikke om dette er rett sted, men hører etter om det er noen som kunne tenke seg å være med i en liten gruppe som backer opp hverandres vektnedgang? Synes gruppene her fort blir litt store. Kunne gjort det ved at man kommer med oppdateringer ul hverandre ukentlig. Anonymkode: 48936...1c0 Jeg kunne tenke meg det. har tenkt på det samme. Jeg trenger å gå ned ca. 5 kilo, gjerne mer. Anonymkode: ada94...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #3 Del Skrevet 10. august 2023 Jeg er gjerne med. Hadde trengt et sted hvor man kan skrive i det øyeblikket man står i en fristende feks. Anonymkode: 2d6f7...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #4 Del Skrevet 10. august 2023 HI her. Akkurat det jeg tenker også. Er omtrent 5kg jeg ønsker å ta av og trenger noen å "svare til", samt at man kan hjelpe hverandre fra å ta dårlige valg. Anonymkode: 48936...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #5 Del Skrevet 13. august 2023 Var i en sånn snap gruppe en gang, det var helt genialt! Jeg er gjerne med uansett løsningen, dog en del kg mer å ta av 🙈 Anonymkode: ac07d...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #6 Del Skrevet 14. august 2023 Blir gjerne med! Min erfaring er at det ofte dabber av, mer er verdt å prøve. Hvordan går det med dere? Hva gjorde dere i dag som var rett for vektnedgangen? Jeg spiste mindre men mer protein som gjorde at jeg følte meg mett lengre. Anonymkode: 45a66...87a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #7 Del Skrevet 15. august 2023 Snapgruppe høres lurt ut, men hvordan vi skal få gjort det dersom man vil være anonym her er interessant 😅 Søsteren min har startet et 16-ukers helvete light-prosjekt, så jeg har kastet meg med på det. Anonymkode: 48936...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå