AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Skrevet 10. august 2023 De gjorde en feil med utbetalingen min fra sosialkontoret. Jeg skulle hatt pengene mine den 1 august. Jeg pratet med nav på fredag, da de endelig ringte meg opp igjen etter at jeg hadde spurt om å få snakke med min veileder. Jeg fikk beskjed om at de skulle ordne det på enten mandag eller tirsdag som var, men ingen penger har kommet. Jeg sendte en mail i går til min veileder om hun hadde fått sett på det, men ikke noe svar. Kan jeg ringe i dag da, eller blir det for mye mas? Jeg har ting jeg må betale og det er nå ti dager siden jeg skulle hatt livsoppholdet mitt. Jeg blir lei meg. Anonymkode: 64381...4b9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #2 Skrevet 10. august 2023 Du ber om utsettelse på regningene også venter du. hvis du mangler penger til mat så kan du be om nødpenger Anonymkode: 91a4a...9a8 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #3 Skrevet 10. august 2023 Aldri tenk at du maser på NAV, de er nødt til å mases på. Anonymkode: 91a4a...9a8 1 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #4 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du ber om utsettelse på regningene også venter du. hvis du mangler penger til mat så kan du be om nødpenger Anonymkode: 91a4a...9a8 Det har jeg gjort, men likevel. Så du synes jeg skal la det ligge og ikke mase? Feilen hos nav var at min veileder hadde glemt å sette det til utbetaling, jeg er redd hun har glemt det gjen. Jeg kan jo ikke sitte å vente hele måneden vel? Anonymkode: 64381...4b9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #5 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Aldri tenk at du maser på NAV, de er nødt til å mases på. Anonymkode: 91a4a...9a8 Ok, dette er relativt nytt for meg. Så de blir ikke sure av mas? Anonymkode: 64381...4b9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #6 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, dette er relativt nytt for meg. Så de blir ikke sure av mas? Anonymkode: 64381...4b9 Det kommer seg veldig an på. Her virker det som det er en glipp evt at noe ikke fanges opp pga ferieavvikling/sykefravær feks. Så hadde purret igjen Anonymkode: 7607e...4f9 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #7 Skrevet 10. august 2023 Jeg ringte inn akkurat. Saksbehandleren min var ikke på jobb en gang. Så da regner jeg ikke med å ha noe penger de kommende dagene heller. Skjønner ikke hvorfor hun sa hun skulle ordne det på mandag eller tirsdag, når hun tydeligvis ikke hadde planer om det. Hun jeg snakket med på tlf visste ikke hvorfor veileder ikke var på jobb, hun sto verken som syk eller ferie. Festlig. Anonymkode: 64381...4b9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #8 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg ringte inn akkurat. Saksbehandleren min var ikke på jobb en gang. Så da regner jeg ikke med å ha noe penger de kommende dagene heller. Skjønner ikke hvorfor hun sa hun skulle ordne det på mandag eller tirsdag, når hun tydeligvis ikke hadde planer om det. Hun jeg snakket med på tlf visste ikke hvorfor veileder ikke var på jobb, hun sto verken som syk eller ferie. Festlig. Anonymkode: 64381...4b9 Da må du kreve at en annen ser på saken din og får dette utbetalt asap. Anonymkode: 3ddc4...a38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå