Helene Skrevet 17. januar 2006 #2 Skrevet 17. januar 2006 Jeg kjøpte champagne og inviterte venner til en lett middag og festlig lag hjemme. Sendte ut nabovarsel og spilte høy musikk til 04.00 om morgenen. Det var kjempegøy
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #3 Skrevet 17. januar 2006 Vel jeg er ikke 30 enda, men mannen min ble det i mai. Han bestemte selv at vi skulle innvitere noen få folk hjem til oss(ble 12 med oss selv) Da serverte vi pizza og øl/cognac/baylies(eller hvordan det når skrives) Det var kjempe gøy og koselig! De siste gikk vel i 4 tiden og vi var unge fri dagen etter Han bestemte meny! (Deilig for meg å slippe å lage noe)
Montezuma Skrevet 18. januar 2006 #4 Skrevet 18. januar 2006 Da mannen min fylte 30 hadde jeg ordnet surpriseparty på et flott hotell! ca 40 gjester til deilig,luksuriøs buffet, masse godt drikke, kaker, DJ, dans, karaoke til langt på natt! Deretter ble det selvsagt nachtspiel på et av rommene (flere tilreisende gjester valgte å overnatte på hotellet) til den lyse morgen! Jeg hadde planlagt i månedsvis, mannen hadde overhodet ingen mistanke og ble såååå glad! Knallsuksess! Min egen 30 årsdag valgte jeg å ikke feire pga spesielle omstendigheter, så jeg var bare hjemme med mann og barn. Mamma kom med kake da! Også fikk jeg deilig sjokolademousse-kake laget av ekte Valrona-sjokolade av en venn! For det er det aller beste jeg vet!!!!!!
Xora Skrevet 18. januar 2006 #5 Skrevet 18. januar 2006 Jeg leide lokale, inviterte ca 50 gjester - venner og familie- fikk bror til å lage mat. Istedenfor gave ønsket jeg spleiselag! Ble en knakende bra fest
Ann Mari Skrevet 18. januar 2006 #6 Skrevet 18. januar 2006 på min 30 års dag var jeg på sykehuset med minsten som hadde fått hjernrystelse da han falt på vei inn til barnevakten. Skulle hatt surprisefest hos en venninne av oss, men det ble ikke helt slik da Men festen ble holdt og de hadde det rasende festlig, selv uten meg Dagen etter kom de hjem til oss med kaker, champagne og masse presanger da. 40 års dagen min derimot - masse gjester, leid lokale, ingen hjernrystelse, kjempevellykket
Gjest christineemily Skrevet 18. januar 2006 #7 Skrevet 18. januar 2006 Da jeg ble 30 hadde alle venner/søsken ordnet fest til meg. De hadde med mat til koldtbord, og jeg fikk SPA-opphold i gave for meg og mannen min en helg . Vi festet til lyse morgen Mannen min ble 30 året før. Da hadde jeg laget surpriceparty for ham og innvitert alle venner,leid lokale, serverte middag,leide karaoke, m.m. Tok ham skikkelig på senga, for han ante ingenting . Vi hadde det knallgøy :-D , og holdt på hele natta... I tillegg overrasket jeg ham med å ta ham med på revy, middag & hotellopphold i Oslo lørdagen etter. Så vi fikk en privat feiring også . Familieselskap hadde vi separat begge gangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå