Gå til innhold

Cerazette mot pms?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelper den mot pms?? 
får en mer matlyst / opp i vekt av dei? Jeg vil opp i vekt så er bare positivt for meg om det skjer😅

Anonymkode: c3d3e...72f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Du går ikke opp i vekt av dem, for de inneholder ikke østrogen. Kan hjelpe på pms, men du vil nok oppleve å være litt surere på pillene enn av likevel 

Anonymkode: 7996a...e71

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2023 den 20.30):

Du går ikke opp i vekt av dem, for de inneholder ikke østrogen. Kan hjelpe på pms, men du vil nok oppleve å være litt surere på pillene enn av likevel 

Anonymkode: 7996a...e71

Finnes det noen andre som hjelper bedre mot pms? :) 

Skrevet

De hjalp meg.

Anonymkode: 34aef...bba

Skrevet

All tid Cerazette hindrer eggløsning (og også da mensen, som henger sammen med eggløsning…) vil mange oppleve bedring av pms-symptomer. 

jeg gjorde det og brukte cerazette i MANGE år. Gikk ikke opp i vekt. Sluttet pga ønsket graviditet. 

Mistet sexlysten totalt på de da. 

Anonymkode: a03b9...180

Skrevet

De fleste opplever bedring av PMS når de tar hormonell prevensjon som hindrer eggløsning. Som nevnt: ofte forsvinner sexlysten også. Snakk med fastlege om hvilke alternativer som passer for deg, og hvis det viser seg å ikke fungere ber du om henvisning til gynekolog :)

Anonymkode: 75d3c...17c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 6.36):

De fleste opplever bedring av PMS når de tar hormonell prevensjon som hindrer eggløsning. Som nevnt: ofte forsvinner sexlysten også. Snakk med fastlege om hvilke alternativer som passer for deg, og hvis det viser seg å ikke fungere ber du om henvisning til gynekolog :)

Anonymkode: 75d3c...17c

Får prøve cerazette først, og se om det hjelper. Andre som har erfaring med pms og cerazette ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...