Gå til innhold

Barnehageklær/ull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg undrer meg over alle som selger svært slitte klær, fulle av flekker og store hull som barnehageklær, er det virkelig slik at folk sender ungene sine i rene, men flekkete og hullete klær i barnehagen? Går de sånn på jobb selv? 

Anonymkode: 29ca2...cd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De prøver seg bare. Ingen hos oss går med ødelagte klær, og de kastes om de ikke kan lappes.

Anonymkode: d0104...9ed

• Liker 1
Skrevet

Det undrer jeg på også. Ville aldri betalt for hullete slitte klær da. Blir disse klærne solgt? Vi sender babyen vår med pene klær i barnehage. Ser ikke noe grunn for å sende babyen i "maleklær" i barnehagen😅

Anonymkode: 0de65...028

• Liker 1
Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Lov å prøve seg.. Jeg kjøper nytt for hver sesong, men fortsetter å bruke det om/når det kommer hull. Og noen av det jeg arver, er det av og til små hull i. Bruker det likevel, men de ligger nederst i haugen..! Jeg bryr meg ikke om det er noen hull i det som skal brukes i barnehagen, siden det ofte kommer hull uansett, men jeg betaler ikke penger for det..

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg undrer meg over alle som selger svært slitte klær, fulle av flekker og store hull som barnehageklær, er det virkelig slik at folk sender ungene sine i rene, men flekkete og hullete klær i barnehagen? Går de sånn på jobb selv? 

Anonymkode: 29ca2...cd3

Oh yes, mange gjør det. Er ikke sp farlig når de går i bhg virker det som

Anonymkode: 218c2...5e7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...