Gå til innhold

Spise suppe ut-Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nylig kjeveoperert. det betyr at jeg kun kan spise grøt, suppe og yoghurt-dvs helt bløt mat- de neste ukene/mnd :(

neste helg skal jeg og sambo feire at vi har vært i lag i hele 5 år. hvor kan vi spise ute da som har gode supper for meg? spiser alt, unntatt fiskesuppe :)

zupperia har faktisk kun 3 supper å velge mellom, og der begynner jeg alt å bli lei. dessuten vil jeg gjerne spise et sted som ikke har cafè-preg.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ringe ut på Balsam på sandviken bryggehotel. De serverer gourmetmat til en rimelig penge. Det er en skikkelig flott restaurant. Hvis du ringer og forklarer problemet lager de sikkert en treretters suppemeny til deg.

De har veldig god service har vært der og spist bare en gang, men vi ble mottatt somkonger.

pulverheksa ii

Skrevet
Hva med å ringe ut på Balsam på sandviken bryggehotel. De serverer gourmetmat til en rimelig penge. Det er en skikkelig flott restaurant. Hvis du ringer og forklarer problemet lager de sikkert en treretters suppemeny til deg.

De har veldig god service har vært der og spist bare en gang, men vi ble mottatt somkonger.

pulverheksa ii

Aldri hørt om stedet før, men takk for tipset-skal prøve det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...