AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Jeg sitter og føler veldig på det nå at jeg fortjener ikke kjærlighet. Jeg har vært i 3 langvarige forhold i mitt 40 årige liv. Nr1 var sykelig sjalu og voldelig, nr 2 notorisk utro og nr 3 som jeg he vært sammen med i snart 20 år overser meg totalt. Jeg har ikke hørt at noen har sagt de er glade i meg på ihvertfall 19,5 år. Føler meg bare stygg, feit og ikke mulig å være glad i. Samboeren min tar ikke på meg, vi har ikke sex eller noe. Jeg orker ikke tanken på å skulle bli singel eller fordi med dagens standard til utseende så stiller jeg bakerst i køa. Anonymkode: 8fbfd...0b3 4
PM75 Skrevet 9. august 2023 #2 Skrevet 9. august 2023 (endret) Jeg får to tanker etter å ha lest innlegget ditt og det er 1. Prat med mannen din og si hvordan du opplever det og beskriv hva du ønsker/forventer. 2. Tenk på at du fullstendig kobler selvbilde og egenverdi til ett menneske i livet ditt, dvs partneren din…! Jeg foreslår at du jobber med dette. For du har en egenverdi i deg selv og den du er, helt uavhengig av mannen! Endret 9. august 2023 av PM75
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg sitter og føler veldig på det nå at jeg fortjener ikke kjærlighet. Jeg har vært i 3 langvarige forhold i mitt 40 årige liv. Nr1 var sykelig sjalu og voldelig, nr 2 notorisk utro og nr 3 som jeg he vært sammen med i snart 20 år overser meg totalt. Jeg har ikke hørt at noen har sagt de er glade i meg på ihvertfall 19,5 år. Føler meg bare stygg, feit og ikke mulig å være glad i. Samboeren min tar ikke på meg, vi har ikke sex eller noe. Jeg orker ikke tanken på å skulle bli singel eller fordi med dagens standard til utseende så stiller jeg bakerst i køa. Anonymkode: 8fbfd...0b3 Hvorfor er du sammen med samboeren din hvis han ikke viser at han elsker deg? Det er bedre å være alene enn ensom i et forhold. Du fortjener kjærlighet. Men til nå har du vært uheldig og funnet deg drittsekker! Det er ikke fordi du ikke er verdig. Det er ikke DEG det er noe galt med, det er dem. Du finner ikke kjærlighet sammen med han du er med nå! Jeg fant kjærligheten da jeg var 43 år etter å ha blitt dumpet for en 10 år yngre dame, etter å vært sammen med han i 15 år. Jeg følte meg ikke så verdifull da forholdet ikke betydde mer for han enn dette. Men viste seg at det var en bedre for meg der ute. Anonymkode: 2de49...1e4
ClausSaus Skrevet 10. august 2023 #4 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): [..] med dagens standard til utseende så stiller jeg bakerst i køa. [..] Hvis du stiller bakerst i køen, da gjør du vel det uavhengig av hva "dagens standard til utseende" måtte være for noe…? Men hva har du der bak å gjøre? Ta deg sammen og få grep på situasjonen! Tror du det bare er alle andre som kan gå ned i vekt og freshe seg opp… men ikke du? Hvis du er feit, da er likevel eneste forskjellen på deg og ei som er slank og veltrent at hun ligger foran deg i løypa – fordi du fremdeles står og fomler på startstreken. Kom deg i gang! 1 2
Rosalilje84 Skrevet 10. august 2023 #5 Skrevet 10. august 2023 ClausSaus skrev (1 minutt siden): Hvis du stiller bakerst i køen, da gjør du vel det uavhengig av hva "dagens standard til utseende" måtte være for noe…? Men hva har du der bak å gjøre? Ta deg sammen og få grep på situasjonen! Tror du det bare er alle andre som kan gå ned i vekt og freshe seg opp… men ikke du? Hvis du er feit, da er likevel eneste forskjellen på deg og ei som er slank og veltrent at hun ligger foran deg i løypa – fordi du fremdeles står og fomler på startstreken. Kom deg i gang! Hun skriver ikke at hun er feit. Hun skriver at hun føler seg feit. Jeg følte meg også feit da jeg hadde BMI på 19, fordi eksen fucket opp hodet mitt. Når det gjelder ansiktet, så forventer de fleste menn et pent ansikt. Har man et stygt ansikt, så hjelper det svært lite å freshe seg opp, man er fortsatt stygg. Min opplevelse er at pent ansikt går foran fin kropp.
ClausSaus Skrevet 10. august 2023 #6 Skrevet 10. august 2023 (endret) Rosalilje84 skrev (51 minutter siden): Hun skriver ikke at hun er feit. Hun skriver at hun føler seg feit. Jeg følte meg også feit da jeg hadde BMI på 19, fordi eksen fucket opp hodet mitt. Når det gjelder ansiktet, så forventer de fleste menn et pent ansikt. Har man et stygt ansikt, så hjelper det svært lite å freshe seg opp, man er fortsatt stygg. Min opplevelse er at pent ansikt går foran fin kropp. Jeg skriver "hvis"… Og lav høyde får ikke en mann gjort noe med. Er det grunn for å ikke gjøre noe med det man kan? Endret 10. august 2023 av ClausSaus 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå