AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Del Skrevet 9. august 2023 Er det en frittstående bok, eller en del av serie? Anonymkode: 5adee...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. august 2023 #2 Del Skrevet 10. august 2023 Den er en del av en serie som bør leses i rekkefølge - selv om hver bok har en avsluttet sak skjer det så mye annet som har betydning for sammenheng og forståelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 10. august 2023 #3 Del Skrevet 10. august 2023 Jeg ville ikke begynt der. Ikke er det den første boka i serien, og ikke er det den beste. Her ser du rekkefølgen på bøkene: https://no.wikipedia.org/wiki/Harry_Hole 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 10. august 2023 #4 Del Skrevet 10. august 2023 Ryddet for avsporinger. Christina82, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #5 Del Skrevet 10. august 2023 Trenger ikke lese den serien i rekkefølge, du mangler litt info om karakterene men får vite det du trenger. Anonymkode: b87c0...299 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 10. august 2023 #6 Del Skrevet 10. august 2023 Som de fleste bokserier er det fordelaktig å starte fra begynnelsen. Men det går å lese enkeltbøker isolert. Jeg har nettopp lest de to første på nytt. De synes jeg er ganske dårlige i forhold til de andre. Og de er heller ikke nødvendige for å forstå serien eller Harry. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #7 Del Skrevet 10. august 2023 ok takk for svar Anonymkode: 5adee...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå