AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Kanskje dumt spørsmål men… Vil disse gå ned igjen? Mitt lån har blitt 600 kr dyrere i måneden siden jeg startet på nedbetalingen. Og det øker jo bare… Anonymkode: c89f0...c5c
Traktor Skrevet 9. august 2023 #2 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje dumt spørsmål men… Vil disse gå ned igjen? Mitt lån har blitt 600 kr dyrere i måneden siden jeg startet på nedbetalingen. Og det øker jo bare… Anonymkode: c89f0...c5c Ja, når styringsrenten går ned igjen.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #3 Skrevet 10. august 2023 Rentene for stuielån er markedetsyrt og er et direkte resultat av de beste boliglånsrentene. Studielån renten blir lagt 0,15 prosentpoeng under snitte av de beste boliglånsrentene. Så ja forutsetter man at man ikke binder renten men holder den flytende så vil den nettopp være det, flytende. Oppgang og nedgang i trå med markedet. Ser man på situasjonen pr nå så kan man nok med trygghet forvente noe høyre studielånsrente i årene som kommer samt økning fra dagens nivå. Hvor lenge det vil vedvare, når eller om det kommer en nedjustering er umulig og si... Anonymkode: c493d...437
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå