AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Jeg har snakket med en fyr på tinder siden midten av juli. Først var jeg på ferie, så var han på ferie. Deretter hadde vi en date som gikk kjempefint. Flørting, masse latter og han spurte om å møtes på nytt allerede før jeg dro. Jeg sa jeg gjerne ville det. Deretter ble faren min lagt inn på sykehus i dag. Jeg følte jeg forventet litt at han ville sjekke hvordan det går med meg osv.. Men hørte nærmest ikke noe. En venninne lurte på hvem det var jeg hadde begynt å date, og da jeg skulle innom å se så jeg at han var aktiv der.. Ble ikke så lei meg. Vi er ikke eksklusive, og har kun møttes en gang.. Bare merker jeg mistet helt interessen. Gikk fra å ha sommerfugler i magen, til å bare ha lyst til å avlyse daten vår på fredag. Er det bare jeg som har for høye forventninger til en date? Jeg tenker slik at når begge ser etter et forhold, trives sammen og skal møtes flere ganger.. Så ser jeg ikke hvorfor man skal trenge å være på tinder. Det blir merkelig for meg å aktivt lete etter andre da. Er jeg gammeldags som tenker slik? Synes disse datingsppebe er ganske kalde og kyniske, med eksklusivitet osv.. Anonymkode: c2d63...f5f 3 1 1
Sofakona Skrevet 9. august 2023 #2 Skrevet 9. august 2023 Du mangler iallefall empati etc..han far ble lagt inn på sykehuset..dere har vært på 1 date og du mener han skal bruke sin bekymring tid for sin far .og høre om DU har det bra???? Om du tror at du nå er hans første prioritet...da trenger du litt hjelp 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 Sofakona skrev (1 minutt siden): Du mangler iallefall empati etc..han far ble lagt inn på sykehuset..dere har vært på 1 date og du mener han skal bruke sin bekymring tid for sin far .og høre om DU har det bra???? Om du tror at du nå er hans første prioritet...da trenger du litt hjelp Det er TS sin far som er lagt inn. Les igjen da. Anonymkode: 61b9a...619 13 7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #4 Skrevet 9. august 2023 Det var min far som ble lagt inn. Jeg forventet at han sjekket litt opp hvordan det gikk med meg (og han da), men fant heller ut at han var aktiv på tinder.. Anonymkode: c2d63...f5f 3 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #5 Skrevet 9. august 2023 Sofakona skrev (2 minutter siden): Du mangler iallefall empati etc..han far ble lagt inn på sykehuset..dere har vært på 1 date og du mener han skal bruke sin bekymring tid for sin far .og høre om DU har det bra???? Om du tror at du nå er hans første prioritet...da trenger du litt hjelp HENNES far Anonymkode: 4da04...1af 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #6 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er TS sin far som er lagt inn. Les igjen da. Anonymkode: 61b9a...619 Jeg tror vedkommende skjønte det. "Han far" kan bety far. Anonymkode: 326db...48d
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #7 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror vedkommende skjønte det. "Han far" kan bety far. Anonymkode: 326db...48d Hvis du leser hele teksten til Sofakona, jøres det ut som hun tror det var han sin far og ikke TS sin far. Misforståelse der altså. Anonymkode: 61b9a...619 2
Ebbeliten Skrevet 9. august 2023 #8 Skrevet 9. august 2023 Dere kjenner hverandre jo ikke godt. Kanskje han bare lar deg være i fred siden du har familiegreier på gang? Hvordan vet du at han er så aktiv på tinder? Du er det jo selv, siden du så han pålogget... 7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #9 Skrevet 9. august 2023 Om du har mistet interessen behøver du ikke å dra på daten. Jeg vil tro han også synes det er litt utfordrende, han vil sikkert ikke være for frampå etter kun én date. Kan godt hende han hadde lyst til å spørre, men ikke ønsket å invadere i en vanskelig tid. Dere kjenner tross alt ikke hverandre noe godt. Personlig ville jeg dratt på daten. Anonymkode: 326db...48d 1
Traktor Skrevet 9. august 2023 #10 Skrevet 9. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har snakket med en fyr på tinder siden midten av juli. Først var jeg på ferie, så var han på ferie. Deretter hadde vi en date som gikk kjempefint. Flørting, masse latter og han spurte om å møtes på nytt allerede før jeg dro. Jeg sa jeg gjerne ville det. Deretter ble faren min lagt inn på sykehus i dag. Jeg følte jeg forventet litt at han ville sjekke hvordan det går med meg osv.. Men hørte nærmest ikke noe. En venninne lurte på hvem det var jeg hadde begynt å date, og da jeg skulle innom å se så jeg at han var aktiv der.. Ble ikke så lei meg. Vi er ikke eksklusive, og har kun møttes en gang.. Bare merker jeg mistet helt interessen. Gikk fra å ha sommerfugler i magen, til å bare ha lyst til å avlyse daten vår på fredag. Er det bare jeg som har for høye forventninger til en date? Jeg tenker slik at når begge ser etter et forhold, trives sammen og skal møtes flere ganger.. Så ser jeg ikke hvorfor man skal trenge å være på tinder. Det blir merkelig for meg å aktivt lete etter andre da. Er jeg gammeldags som tenker slik? Synes disse datingsppebe er ganske kalde og kyniske, med eksklusivitet osv.. Anonymkode: c2d63...f5f Når man ser hvor lite som skal til før du vurderer å dropper hele fyren, er det kanskje ikke så rart at han holder døra på gløtt for andre? Og dere har møttes én gang! Bevares... Endret 9. august 2023 av Traktor 6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #11 Skrevet 9. august 2023 Ja, du virker på meg veldig selvsentrert og forventer for mye av mennesker som egentlig ikke kjenner deg. For meg framstår du som veldig ung (barnslig) og beklager, sutrete. Anonymkode: 5dbb0...5bf 7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #12 Skrevet 9. august 2023 Er ikke sikkert du heller burde ta igjen døren før du vet om du vil gå videre med han. En date er kun ett første inntrykk. Anonymkode: 4ba5f...d51
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #13 Skrevet 9. august 2023 Han burde jo kanskje tatt kontakt med deg for å høre om det går bra med deg, den kan jeg se. Men etter ett møte, så kjenner han deg jo ikke. For alt han vet kan det hende han tenker at du vil være i fred, eller kanskje han har følt at du har vært avvisende i det siste? Etter første møtet med det som nå er min samboer, så slettet ingen av oss tinder umiddelbart. Etter bare ett møte kjenner man jo ikke den andre i det hele tatt, og jeg tror det er ganske normalt å ikke legge alle eggene i en kurv etter kum én hyggelig date. Tror vi slettet etter fjerde daten eller noe sånt, da hadde vi tatt praten om eksklusivitet, og begge visste hvor vi hadde hverandre. Anonymkode: 18440...94b 4 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #14 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Om du har mistet interessen behøver du ikke å dra på daten. Jeg vil tro han også synes det er litt utfordrende, han vil sikkert ikke være for frampå etter kun én date. Kan godt hende han hadde lyst til å spørre, men ikke ønsket å invadere i en vanskelig tid. Dere kjenner tross alt ikke hverandre noe godt. Personlig ville jeg dratt på daten. Anonymkode: 326db...48d Ts her, og takk for godt svar.. Du har kanskje rett. Det er nok ikke det at han ikke var så frempå jeg reagerer mest på. Har ikke helt urimelige tanker om at han burde ha droppet alt og kommet løpende.. Absolutt ikke. Det har vært en tøff dag, og det at han fremdeles er aktiv på tinder.. etter at han selv sier at han har en utrolig god connection til meg, det bare fjernet all lyst til å gå videre inn i noe… Jeg er nok kanskje litt gammeldags som tenker at når man har sommerfugler og at ting virker bra med noen - så lar man andre være mens man finner ut av det.. Anonymkode: c2d63...f5f 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #15 Skrevet 9. august 2023 Men du er jo aktiv på Tinder du og, siden du vet han er aktiv? «Hei manneguiden, dama jeg skal på andredate med, har fortalt at faren hennes er havnet på sykehus og det har vært stille fra henne. Gikk inn på Tinder i dag, litt av gammel vane, og for å se på bildene hennes igjen og jammen har hun ikke vært aktiv i dag!!» Anonymkode: 7ced2...b17 7 7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #16 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ts her, og takk for godt svar.. Du har kanskje rett. Det er nok ikke det at han ikke var så frempå jeg reagerer mest på. Har ikke helt urimelige tanker om at han burde ha droppet alt og kommet løpende.. Absolutt ikke. Det har vært en tøff dag, og det at han fremdeles er aktiv på tinder.. etter at han selv sier at han har en utrolig god connection til meg, det bare fjernet all lyst til å gå videre inn i noe… Jeg er nok kanskje litt gammeldags som tenker at når man har sommerfugler og at ting virker bra med noen - så lar man andre være mens man finner ut av det.. Anonymkode: c2d63...f5f Jeg synes du setter veldig store krav her. Jeg ville dratt på date på fredag og blitt bedre kjent med ham. Anonymkode: a8979...387 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #17 Skrevet 9. august 2023 For alt du vet kan det jo hende han er inne for å sjekke om du er aktiv. Jeg skjønner godt at du ønsker at han skal spørre hvordan det går. Samtidig kan det hende at han ikke ønsker å invadere i en vanskelig tid for deg, dere kjenner jo ikke hverandre. Dersom dere gikk flott overens første date, synes jeg du kaster ham bort altfor lett. Det kan godt hende han tenker masse på deg og faren din i denne situasjonen, det vet du ikke. Det vil bli veldig vanskelig for deg å finne en partner dersom du har så lett for å gå videre. Han har jo ikke gjort noe galt. Anonymkode: 326db...48d 4 3
Festlig Skrevet 9. august 2023 #18 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ts her, og takk for godt svar.. Du har kanskje rett. Det er nok ikke det at han ikke var så frempå jeg reagerer mest på. Har ikke helt urimelige tanker om at han burde ha droppet alt og kommet løpende.. Absolutt ikke. Det har vært en tøff dag, og det at han fremdeles er aktiv på tinder.. etter at han selv sier at han har en utrolig god connection til meg, det bare fjernet all lyst til å gå videre inn i noe… Jeg er nok kanskje litt gammeldags som tenker at når man har sommerfugler og at ting virker bra med noen - så lar man andre være mens man finner ut av det.. Anonymkode: c2d63...f5f Jeg er helt enig med deg. Hvis en har møtt en person som en liker veldig godt og foreslår å møtes igjen så burde en ha litt tålmodighet, og ihvertfall prøve å fremstå som en real og seriøs person. Hvis det ikke klaffer så kan en gå videre. Jeg hadde også blitt lunken til en ny date. 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #19 Skrevet 10. august 2023 Halloo...du er aktiv på Tinder selv 🙃 Anonymkode: d5555...2ed 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #20 Skrevet 10. august 2023 Sofakona skrev (2 timer siden): Du mangler iallefall empati etc..han far ble lagt inn på sykehuset..dere har vært på 1 date og du mener han skal bruke sin bekymring tid for sin far .og høre om DU har det bra???? Om du tror at du nå er hans første prioritet...da trenger du litt hjelp Hva synes du om din egen leseforståelse? Anonymkode: 86d5d...e80 2 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå