AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Elon Musk og Mark Zuckerberg har diagnosen. Og det godtar folk. Men de synes det er rart at jeg har det, som aldri har klart å jobbe. Bare fordi jeg fremstår søt og hyggelig de korte stundene de ser meg. Anonymkode: 33131...fd9 1
Fru Uperfekt Skrevet 9. august 2023 #2 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Elon Musk og Mark Zuckerberg har diagnosen. Og det godtar folk. Men de synes det er rart at jeg har det, som aldri har klart å jobbe. Bare fordi jeg fremstår søt og hyggelig de korte stundene de ser meg. Anonymkode: 33131...fd9 Ikke uvanlig med høyt fungerende autister 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 Skjønner akkurat hva du mener. Jeg bruker også Elon argumentet, men får bare tilbake at det er noe annet med meg - de kjenner jo meg. Nei nei, dere kjenner masken min. Enda vanskeligere å få folk til å forstå hvor mye jeg faktisk sliter. Anonymkode: 1212f...0aa 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #4 Skrevet 9. august 2023 Ikke for å være slem men jeg tror ikke det handler om å godta eller ikke. Folk bryr seg ikke, sånn generelt er de opptatt med sitt eget. Anonymkode: 138e0...044 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #5 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke for å være slem men jeg tror ikke det handler om å godta eller ikke. Folk bryr seg ikke, sånn generelt er de opptatt med sitt eget. Anonymkode: 138e0...044 Det handler om å godta når folk f.eks motsetter seg tilrettelegging på jobb jo. «Nei, du trenger vel ikke det du. Jeg er også litt rigid innimellom, men vi må jo alle tåle litt» eller fra familie «autist, du? Nei, det er bare tull» Anonymkode: 1212f...0aa 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå