Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, lurer på om noen kan hjelpe meg å finne en cordbukse til høsten? Sliter med å finne… både tips om nettbutikk og fysisk butikk er velkommen ☺️

Ser for meg en «høstlig» farge, gjerne brun, og helst i bootcut, altså ikke smale nede, men heller ikke flare. Legger ved et bilde av noe ala jeg kunne tenkt meg, men her var desv størrelsen min utsolgt. 

IMG_6473.jpeg

Endret av Bacteria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

https://www.levi.com/NO/en/clothing/women/ribcage-corduroy-straight-ankle-jeans/p/797550019?camp=SHB_Levis_NO_EN_GOO_Performance_Max&gad=1&gclid=Cj0KCQjwuNemBhCBARIsADp74QTLjyXpFtkOhvVgoVZ-2xb4zluKAWRkrjACyFz3HxwhppUb14hlYZwaAjUAEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Denne fra Levis er fin (fikk ikke til å lime inn bilde), den er i ribcage-utgaven, og ribcage er mine favoritter fra Levis :) Stort pluss for at den er på salg nå :) 

Jeg har ei cordbukse fra Madewell som er favoritten, i ei slags konjakkfarge. På salg nå til litt over 600kr på Zalando. Madewell Wide pant heter modellen 

Ellers så anbefaler jeg å sjekke ut Finn og Tise, mange kupp der :) 

• Liker 2
Skrevet

Zalando selger mange fine i forskjellige merker og fasonger. Ville startet der først.

Anonymkode: fb7f3...b5b

• Liker 3
Skrevet
skruf skrev (På 11.8.2023 den 14.14):

https://www.levi.com/NO/en/clothing/women/ribcage-corduroy-straight-ankle-jeans/p/797550019?camp=SHB_Levis_NO_EN_GOO_Performance_Max&gad=1&gclid=Cj0KCQjwuNemBhCBARIsADp74QTLjyXpFtkOhvVgoVZ-2xb4zluKAWRkrjACyFz3HxwhppUb14hlYZwaAjUAEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Denne fra Levis er fin (fikk ikke til å lime inn bilde), den er i ribcage-utgaven, og ribcage er mine favoritter fra Levis :) Stort pluss for at den er på salg nå :) 

Jeg har ei cordbukse fra Madewell som er favoritten, i ei slags konjakkfarge. På salg nå til litt over 600kr på Zalando. Madewell Wide pant heter modellen 

Ellers så anbefaler jeg å sjekke ut Finn og Tise, mange kupp der :) 

Takk for svar ☺️

Sjekket Madewell på Zalando nå og syns de hadde mange fine ting.

Den buksa du har, hvordan er størrelsen?

Mitt problem er magen, litt tutmage som lever sitt eget liv..  er egentlig en str M eller 40, men i bukser må jeg gjerne ha L eller 42 😅

Jeg har noen fine bukser fra Lois jeg ikke får brukt fordi de strammer over magen liksom.. i str 32 tommer. 😂

Skrevet
Bacteria skrev (3 timer siden):

Takk for svar ☺️

Sjekket Madewell på Zalando nå og syns de hadde mange fine ting.

Den buksa du har, hvordan er størrelsen?

Mitt problem er magen, litt tutmage som lever sitt eget liv..  er egentlig en str M eller 40, men i bukser må jeg gjerne ha L eller 42 😅

Jeg har noen fine bukser fra Lois jeg ikke får brukt fordi de strammer over magen liksom.. i str 32 tommer. 😂

Den cordbukser jeg har fra Madwell er god i størrelsen og den vider seg litt ut.,Helt annen fasong en Lois sine :) du kan sikkert gå ned i størrelse i Madwell. Jeg har den som heter Wide pant i fargen Saddie brown, ser den er på tilbud nå til 685kt :) 

• Liker 1
Skrevet
skruf skrev (7 minutter siden):

Den cordbukser jeg har fra Madwell er god i størrelsen og den vider seg litt ut.,Helt annen fasong en Lois sine :) du kan sikkert gå ned i størrelse i Madwell. Jeg har den som heter Wide pant i fargen Saddie brown, ser den er på tilbud nå til 685kt :) 

Tusen takk for svar ☺️

Skrevet
Bacteria skrev (9 timer siden):

Tusen takk for svar ☺️

Jeg tror kanskje 31 tommer kan passe, den har god høyde i livet og glidelås + vider seg litt ut. Lois sine bukser (særlig de uten stretch) synes jeg er små i størrelsen, og jeg må også opp i størrelse i de buksene.

Zalando har gratis retur, så du kunne kanskje kjøpt ei i 31 og ei i 32 og returnert den som ikke passet. Evt 30 og 31. Jeg bruker også M i klær og har den i 29, men magen min er ganske flat og buksa er litt løs i livet (men jeg liker ikke trange/ettersittende bukser) 

Skrevet
skruf skrev (Akkurat nå):

Jeg tror kanskje 31 tommer kan passe, den har god høyde i livet og glidelås + vider seg litt ut. Lois sine bukser (særlig de uten stretch) synes jeg er små i størrelsen, og jeg må også opp i størrelse i de buksene.

Zalando har gratis retur, så du kunne kanskje kjøpt ei i 31 og ei i 32 og returnert den som ikke passet. Evt 30 og 31. Jeg bruker også M i klær og har den i 29, men magen min er ganske flat og buksa er litt løs i livet (men jeg liker ikke trange/ettersittende bukser) 

Takk for tilbakemelding 😃

Har allerede bestilt 31, 32 hadde de uansett ikke. Er uansett lett å returnere.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...