Jente37 Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Jeg og min mann planlegger neste års sommerferie, ser for oss 14 dager i syden. vi har en felles sønn som da blir 6 1/2 år. Han liker å bade og vi ønsker Strand, restauranter og gjerne litt byliv med shopping etc. vi fester ikke. Har sett på Tyrkia med badeland. Er det noen som har noen tips?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #2 Skrevet 11. august 2023 Jeg ville valgt Spania eller Portugal eller en gresk øy. Må si at Portugal er høyt oppe på min liste etter vi var på Algarvekysten en høstferie for noen år siden. For et flott land! Vi hadde leiebil noen dager og så oss om i innlandet. Fantastisk god mat og vin, flotte strender. Barna storkoste seg. Vi var i Albufeira, som er en passe stor by. Har vært i Tyrkia en gang på charter, men det ble veldig slitsomt med selgere og folk som fotfulgte oss i byen for å få overtalt oss til å kjøpe noe eller de ville "vise oss" noe og så ha masse penger. Når vi bestilte ting å spise, ble prisen ofte mye høyere enn det som sto på menyen, det var så slitsomt å passe på å ikke bli svindlet - Ikke et sted jeg vil tilbake til med barna, i alle fall når vi liker å gå rundt i byer osv. Sikkert helt kurant hvis man bare vil være innenfor hotellets trygge murer. Anonymkode: a29ff...cf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå