MLy92 Skrevet 9. august 2023 #1 Del Skrevet 9. august 2023 (endret) Og hvorfor? Hva er det partiet står for, som du mener er bra? Hvilken kommune bor du i? Endret 9. august 2023 av MLy92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tycho Urke Skrevet 9. august 2023 #2 Del Skrevet 9. august 2023 Kommunevalget : Sosialistisk Venstreparti Fylkestingsvalget. : Miljøpartiet De Grønne Jeg bor i en av kommunene som har over 100.000 innbyggere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 10. august 2023 #3 Del Skrevet 10. august 2023 (endret) Fylkesvalget har jeg ingen formening. Lokalt stemmer jeg Rødt, de er imot unødvendige kulturgreier til fiffen, desverre er de ikke helt imot kunstsiloen, men noen kameler må en svelge. De er for økte bevilgninger og bedre arbeidsforhold i helsesektoren, og de er imot konkurranseutsetting av offentlige sykehjem. Og generelt er de greit opptatt av dyrevern. De er for abort så til de grader, men lokalt blir nok ikke det et tema Endret 10. august 2023 av Topsi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bie-damen Skrevet 10. august 2023 #4 Del Skrevet 10. august 2023 INP. For å være en motstemme til Høyre og Ap. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojoen Skrevet 10. august 2023 #5 Del Skrevet 10. august 2023 Tror jeg kommer til p stemme AP. Bor i Oslo, og synes det har gjort en god jobb her siste periode 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 10. august 2023 #6 Del Skrevet 10. august 2023 Jeg har ikke bestemt meg ennå. Den lokale valgomaten viser et par av de små partiene på toppen, så det blir enten 1 av dem, eller ingenting. Jeg må lese mer angående fylke og se om jeg er enig med et annet parti. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrystalGold Skrevet 10. august 2023 #7 Del Skrevet 10. august 2023 Stemmer alltid blank under lokalvalget. Dette er rett og slett fordi jeg aldri er enige med hva noen av partiene/politikerene lokalt, der hvor jeg har valgtilhørighet til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 11. august 2023 #8 Del Skrevet 11. august 2023 SV. For meg handler det mer om hva partiet ikke står for. Vi har sett høyresiden i Oslo sløse med skattepenger og selge unna tjenester byen trenger. Jeg forholder meg til tall så da må det bli SV. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 11. august 2023 #9 Del Skrevet 11. august 2023 (endret) Senterpartiet det er best for oss i distriktene. Iallfall i min kommune. Endret 11. august 2023 av Sommer2464 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 11. august 2023 #10 Del Skrevet 11. august 2023 Jojoen skrev (16 timer siden): Tror jeg kommer til p stemme AP. Bor i Oslo, og synes det har gjort en god jobb her siste periode Tuller du? Ap har gjort Oslo til en utrygg by og rasert Oslo helt. 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 11. august 2023 #11 Del Skrevet 11. august 2023 i år blir det muligens en stemme til INP rett og slett fordi det er noe nytt og de har et spennende program.. og av de andre partiene fører det ingen endring med seg så kanskje de nye kan bidra til en? Vi trenger både industri og næring for å ha et fundament, det ser ut som om mange glemmer dette i jakten på en høyere utdanning, at uten "fotfolket" vil ikke deres verden faktisk eksistere.. 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurium Skrevet 11. august 2023 #12 Del Skrevet 11. august 2023 Senterpartiet på begge, som ved stortingsvalg. Skåra ganske likt med INP på valgomaten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 11. august 2023 #13 Del Skrevet 11. august 2023 Høyre 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 11. august 2023 #14 Del Skrevet 11. august 2023 Sommer2464 skrev (7 timer siden): Tuller du? Ap har gjort Oslo til en utrygg by og rasert Oslo helt. Rasert? Forvandlingen de har gjort en fantastisk . Ja, folk som elsker eksos og ikke liker strand og park savner nok oslo fra 10 år tilbake . 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 11. august 2023 #15 Del Skrevet 11. august 2023 Hvilket som helst parti som bryr seg om naturen. Altså utgår SP og AP. Har foreløpig ikke bestemt meg helt, men vet at de to nevnte helt sikkert utgår. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 11. august 2023 #16 Del Skrevet 11. august 2023 Blir nok Venstre i år også hvis jeg kommer meg til Norge og får stemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
however Skrevet 11. august 2023 #17 Del Skrevet 11. august 2023 AP 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 11. august 2023 #18 Del Skrevet 11. august 2023 Stemmer Rødt, men kunne nok fint gått for SV eller MDG lokalt. Jeg ønsker et bedre kollektivtilbud, fungerende nærskoler, en sosial boligpolitikk, og et reelt fokus på langsiktig byplanlegging. Høyre her går til valg på "markedet ordner opp" og "har du penger, har du lov", så dette valget handler primært om å holde fingrene til deres kandidat unna ordførerkjedet. 1 minutt siden, Spitzy said: Rasert? Forvandlingen de har gjort en fantastisk . Ja, folk som elsker eksos og ikke liker strand og park savner nok oslo fra 10 år tilbake . Enig. Bodde i Oslo i 15 år før jeg flyttet sørover, og byen er enormt mye bedre i dag enn den var for 10-15 år tilbake. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 11. august 2023 #19 Del Skrevet 11. august 2023 Konservativt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymeeee Skrevet 11. august 2023 #20 Del Skrevet 11. august 2023 Rødt. Og prøver å få søskenene mine til å stemme det samme, pga det Rødt står for. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå