AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 enn på å faktisk ha sex med han..? Jeg er atten og han tjue år, vi har vært sammen i snart ett år. Han er helt besatt av meg og tenner lett. Bare litt kyssing og min hånd på hans lår gjør at han hiver etter pusten og får reisning. Jeg elsker å få han helt på bristepunktet, dette tenner meg voldsomt. Når vi ligger sammen (som regel rett etterpå) tenner det meg ikke så mye. Hvis man skulle være litt psykolog, hvorfor tenner jeg på denne måten? Anonymkode: 0756e...d49
Gjest Elooon Skrevet 9. august 2023 #2 Skrevet 9. august 2023 Helt normalt å tenne på det å få andre kåt. Hvorfor du tenner på det mer enn å faktisk har sex kan jeg ikke svare på.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 Helt vanlig å bli tent av å omtrent styre noen andres lyst/kåthet/velbehag. Det er en form for maktspill. Tipper du ikke har blitt tilstrekkelig stimulert seksuelt av en partner enda, kombinert med at du er ung og ikke kjenner din egen kropp og seksualitet godt nok enda. Min nåværende kjæreste har bikket 40 år, og det er noe heeeeeeelt annet enn de jeg har vært med før. Wow sier jeg bare 🤩 Anonymkode: 6c506...691 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #4 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): enn på å faktisk ha sex med han..? Jeg er atten og han tjue år, vi har vært sammen i snart ett år. Han er helt besatt av meg og tenner lett. Bare litt kyssing og min hånd på hans lår gjør at han hiver etter pusten og får reisning. Jeg elsker å få han helt på bristepunktet, dette tenner meg voldsomt. Når vi ligger sammen (som regel rett etterpå) tenner det meg ikke så mye. Hvis man skulle være litt psykolog, hvorfor tenner jeg på denne måten? Anonymkode: 0756e...d49 Er han lenge, pirr han til han nesten blir gal, stans rett før han får orgasme mange ganger. Skal garantere at du blir helt vill av kåthet😅 Anonymkode: 58dca...e75
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #5 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er han lenge, pirr han til han nesten blir gal, stans rett før han får orgasme mange ganger. Skal garantere at du blir helt vill av kåthet😅 Anonymkode: 58dca...e75 Ert han leeeenge skulle det være😊 Anonymkode: 58dca...e75
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #6 Skrevet 10. august 2023 Vanlig å bli tent av å styre andres kåthet, som noen skriver, ja. Er en form for dominans i det det beste er når det går begge veier. Hadde det slik med eksen. Himmelsk. Anonymkode: 03bc3...379
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #7 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Helt vanlig å bli tent av å omtrent styre noen andres lyst/kåthet/velbehag. Det er en form for maktspill. Tipper du ikke har blitt tilstrekkelig stimulert seksuelt av en partner enda, kombinert med at du er ung og ikke kjenner din egen kropp og seksualitet godt nok enda. Min nåværende kjæreste har bikket 40 år, og det er noe heeeeeeelt annet enn de jeg har vært med før. Wow sier jeg bare 🤩 Anonymkode: 6c506...691 - og hvilket kjønn definerer du deg? Anonymkode: 4a205...a1e
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #8 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): - og hvilket kjønn definerer du deg? Anonymkode: 4a205...a1e Jeg er kvinne, er sammen med en mann med stor M 😉 Anonymkode: 6c506...691
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #9 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vanlig å bli tent av å styre andres kåthet, som noen skriver, ja. Er en form for dominans i det det beste er når det går begge veier. Hadde det slik med eksen. Himmelsk. Anonymkode: 03bc3...379 Jeg elsker det, jo mer kåt han blir jo mer tenner jeg på at han «pines». Det er så rart for jeg finnes ikke dominant ellers. Lurer på hvorfor jeg tenner slik jeg gjør og om det er noe unormalt? Ts Anonymkode: 0756e...d49
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #10 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg elsker det, jo mer kåt han blir jo mer tenner jeg på at han «pines». Det er så rart for jeg finnes ikke dominant ellers. Lurer på hvorfor jeg tenner slik jeg gjør og om det er noe unormalt? Ts Anonymkode: 0756e...d49 Nei, er normalt. Hvorfor er det viktig å vite hvorfor? Er vel bare bra vel, så lenge han tar vare på deg også 😉 Anonymkode: 03bc3...379
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #11 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, er normalt. Hvorfor er det viktig å vite hvorfor? Er vel bare bra vel, så lenge han tar vare på deg også 😉 Anonymkode: 03bc3...379 Han tar absolutt vare på meg🥰Synes bare det er så rart at jeg er sånn, men godt å høre at det er normalt. Ts Anonymkode: 0756e...d49
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. august 2023 #12 Skrevet 10. august 2023 Det er ikke rart i det hele tatt, jeg tennes også ekstremt av at han er opphisset. Tenner mye mer på hans kåthet enn min egen for å si det sånn. Men jeg tennes også av å ha sex da, kan hende det kommer etterhvert hos deg også når du opplever god sex
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #13 Skrevet 10. august 2023 Mysticgirl skrev (2 timer siden): Det er ikke rart i det hele tatt, jeg tennes også ekstremt av at han er opphisset. Tenner mye mer på hans kåthet enn min egen for å si det sånn. Men jeg tennes også av å ha sex da, kan hende det kommer etterhvert hos deg også når du opplever god sex Godt å høre at vi er flere og jeg håper jeg tennes mer av selve sexen etterhvert😊 Anonymkode: 0756e...d49
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #14 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (På 9.8.2023 den 22.37): enn på å faktisk ha sex med han..? Jeg er atten og han tjue år, vi har vært sammen i snart ett år. Han er helt besatt av meg og tenner lett. Bare litt kyssing og min hånd på hans lår gjør at han hiver etter pusten og får reisning. Jeg elsker å få han helt på bristepunktet, dette tenner meg voldsomt. Når vi ligger sammen (som regel rett etterpå) tenner det meg ikke så mye. Hvis man skulle være litt psykolog, hvorfor tenner jeg på denne måten? Anonymkode: 0756e...d49 Fordi du har dårlig selvtillit og har gått for en mann som er under din «liga». Anonymkode: 8726a...14d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #15 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi du har dårlig selvtillit og har gått for en mann som er under din «liga». Anonymkode: 8726a...14d Interessant. Hvorfor tror du det? Anonymkode: 0756e...d49
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #16 Skrevet 11. august 2023 Vil tro det er ganske biologisk. Du vil at en mann skal «jakte» på deg og være kåt på deg for at du skal bli befruktet. Skjer i absolutt hele dyreriket. Anonymkode: e35b9...bfb
Grüner Skrevet 11. august 2023 #17 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (På 9.8.2023 den 22.37): enn på å faktisk ha sex med han..? Jeg er atten og han tjue år, vi har vært sammen i snart ett år. Han er helt besatt av meg og tenner lett. Bare litt kyssing og min hånd på hans lår gjør at han hiver etter pusten og får reisning. Jeg elsker å få han helt på bristepunktet, dette tenner meg voldsomt. Når vi ligger sammen (som regel rett etterpå) tenner det meg ikke så mye. Hvis man skulle være litt psykolog, hvorfor tenner jeg på denne måten? Anonymkode: 0756e...d49 Behov for bekreftelse. At han blir tent av deg får deg til å føle deg hot.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #18 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil tro det er ganske biologisk. Du vil at en mann skal «jakte» på deg og være kåt på deg for at du skal bli befruktet. Skjer i absolutt hele dyreriket. Anonymkode: e35b9...bfb Ja det tror jeg stemmer, kjenner meg igjen i at jeg ønsker jakten. Ts Anonymkode: 0756e...d49
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #19 Skrevet 11. august 2023 Grüner skrev (59 minutter siden): Behov for bekreftelse. At han blir tent av deg får deg til å føle deg hot. Ja dette stemmer, jeg er usikker og litt sjenert. Behov for bekreftelse har jeg. Ts Anonymkode: 0756e...d49
Kipling Skrevet 11. august 2023 #20 Skrevet 11. august 2023 Fordi du er en kvinne... den greia her er rimelig vanlig for kvinner. Mannen tenner mest på kvinnekroppen, kvinnen tenner mest på å se hvor mye han tenner på henne. Derfor det funker mye bedre som en mann å få henne til å beføle deg enn å prøve å beføle henne. Så ja.. du er helt normal, dette er normalt. 👍 ikke noe å tenke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå