AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Er forholdet vårt ødelagt nå? Til å begynne med ville hun sitte på fanget 24/7. Nå går hun hvis jeg koser henne. 16 uker gammel. Anonymkode: ee8ca...660
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #2 Skrevet 12. august 2023 Har du merket noen andre forandringer hos kattungen? Hvis kattungen helt plutselig har begynt å få en annerledes og rar oppførsel, kan det kanskje være lurt å ta den med til veterinæren for å utelukke at det er noe som plager katten fysisk? Når du skal til å kose med den virker den da redd? Kan du se noen tegn på den om den er redd eller stresset? Kan det ha skjedd noe den har reagert på sist gang dere koste, noe skremmende? Har den fått en negativ opplevelse under kos som du kan huske? Eller virker den bare uinteressert? Mine erfaringer med kattunger er at når de først er våkne vil de for det meste kun leke, og klarer fint å underholde seg selv med lek. Og når de begynner å bli trøtte blir de mer kosete. Kanskje kattungen bare har sovet det meste av dagen når du har vært på jobb og er derfor klar for lek når du kommer hjem? Anonymkode: ad806...eb7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #3 Skrevet 12. august 2023 Hun kan være furt fordi du var borte for lenge eller hun er syk. Gi henne masse oppmerksomhet. Kjøp inn noem godbiter hun elsker som hum kun får når du ut og kommer hjem. Da har hun noe positivt å forholde seg til. Min katt kjefter på meg når jeg har hvert borte en hel dag 😅 Anonymkode: cf22c...785 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #4 Skrevet 12. august 2023 Noen katter kan reagere dårlig på å bli forlatt alene over tid. Noen utvikler adferdsproblemer, som i videoen jeg legger ved nedenfor (ekstremtilfelle). En hel arbeidsdag kan føles lenge for en 16 uker gammel kattunge. Har du muligheten til å dra hjem i pausen, eller få noen til å dra innom mens du er på jobb for litt kos og lek? Anonymkode: c50c5...67a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå