AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Skulle måte en fyr etter kanskje en måned med chat på nett og en uke på telefon. Skulle endelig møte han, men da kom det en fyr med party kostyme, sånn klovn eller noe opplegg. Ligner ikke i det hele tatt eller så er det kanskje kostyma. Han virket rar og muligens full, men var morsom og meget hyggelig, fikk meg til å le flere ganger og vi gikk på kanskje ti resrutanter, kunne ta hva jeg ville og han betalte uten å nøle. Ble svært dyrt for han. Nå er jeg skeptisk til han og vurderer å blokke han, føler hele tiden hele greia er rart og at det kanskje ikke var han på bilde. Overdriver jeg eller nei? Anonymkode: 1fec3...a28
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #2 Skrevet 9. august 2023 Hvis vi skal se bort ifra om det var han eller ei, men en raring ikledd klovnekostyme som virker full hadde jeg syntes var creepy og avbrutt daten med det samme. Skjønner ikke hvorfor du ikke så det svære røde flagget der? Anonymkode: efe6e...f9c 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 Du fikk i det minste brukt pengene hans før du blocka han da. Anonymkode: 84336...f49 4 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #4 Skrevet 9. august 2023 Det høres veldig merkelig ut, du overdriver ikke. Men hvordan turte du, når du ikke en gang visste om det var samme person? Anonymkode: 8394b...8c8 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #5 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det høres veldig merkelig ut, du overdriver ikke. Men hvordan turte du, når du ikke en gang visste om det var samme person? Anonymkode: 8394b...8c8 I Norge har vi en tradisjon om at det er lov å være rar. Det er det som skiller oss som et land med meget høy terskel for ytringsfrihet. Folk skal kunne ha på seg hva faen de vil og slippe å holde ting formelt eller da innfører vi kommunisme med snik. Hun overdriver og han kan ta på seg hva han vil akkurat som hun kan. Han var hyggelig å sto opp. Løftet daten til den slik skal være. Du må roe ned den kritikken dere har for menn. Hva enn menn gjør eller sier blir brukt imot oss. Det er liksom ikke godt nok, men samtidig gir dere musa gratis til en fyr uten at hann løfter en finger bare fordi vennene deres beundrer han. Heia på den mannen. Rettighet og likeverd!!!!! Anonymkode: b3f9a...6a7 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #6 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvis vi skal se bort ifra om det var han eller ei, men en raring ikledd klovnekostyme som virker full hadde jeg syntes var creepy og avbrutt daten med det samme. Skjønner ikke hvorfor du ikke så det svære røde flagget der? Anonymkode: efe6e...f9c Hyggelig mann som brukte mye penger for at hun skal hygge seg er en creep og burde bli tagget med et rød flag? bare fordi han ser ut som han gjør? Anonymkode: b3f9a...6a7 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #7 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du fikk i det minste brukt pengene hans før du blocka han da. Anonymkode: 84336...f49 Ja helt enig. Synes det hun gjorde her var mer rød flag en han spør du meg... Anonymkode: b3f9a...6a7 7
Bombasi Skrevet 9. august 2023 #8 Skrevet 9. august 2023 Det merkeligste med denne daten var at du faktisk gikk på date med han og brukte tid sammen med han etter å ha sett hva som møtte deg. Send han en melding om at du ikke hadde riktige følelser etter daten, og ønsk han lykke til. Når han har sett og/eller svaret meldingen så kan du fjerne han. 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #9 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): I Norge har vi en tradisjon om at det er lov å være rar. Det er det som skiller oss som et land med meget høy terskel for ytringsfrihet. Folk skal kunne ha på seg hva faen de vil og slippe å holde ting formelt eller da innfører vi kommunisme med snik. Hun overdriver og han kan ta på seg hva han vil akkurat som hun kan. Han var hyggelig å sto opp. Løftet daten til den slik skal være. Du må roe ned den kritikken dere har for menn. Hva enn menn gjør eller sier blir brukt imot oss. Det er liksom ikke godt nok, men samtidig gir dere musa gratis til en fyr uten at hann løfter en finger bare fordi vennene deres beundrer han. Heia på den mannen. Rettighet og likeverd!!!!! Anonymkode: b3f9a...6a7 Den første gangen du møter en fremmed skal du avgjøre om vedkommende er en trygg person. Å kle seg ut til det ugjenkjennelige er et dårlig trekk. Om det ikke er halloween. Rar er ikke viktigere enn alt annet, da er du for opptatt av å være spesiell. Anonymkode: 8394b...8c8 2 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #10 Skrevet 10. august 2023 Jeg hadde blitt så nysgjerrig at jeg hadde gått på en date nr. 2 bare for å se hva som skjedde Anonymkode: 382d4...938 4
exictence Skrevet 10. august 2023 #11 Skrevet 10. august 2023 Forstår ikke hvorfor du lot ham betale så mye for deg? 4
Gjest ti10 Skrevet 10. august 2023 #12 Skrevet 10. august 2023 exictence skrev (1 time siden): Forstår ikke hvorfor du lot ham betale så mye for deg? Jeg er mer interessert i hvordan man klarer å spise eller drikke seg gjennom ti restauranter. Har ikke TS spist eller drukket før i år?
Kvinnenavn Skrevet 10. august 2023 #13 Skrevet 10. august 2023 Er dette en test for å se hva folk synes er rarest? Jeg har så mange spørsmål..Denne posten blir en av mine uforglemmelige. Så enkelt, men SÅ rart. TI restauranter på én kveld? Hvor lenge varte daten egentlig? Spiste dere på alle? Det er jo i så fall helt ellevilt.. Var han full i alle disse timene? Var kostymet slik at det dekket ansiktet, siden du ikke kunne se om det var samme person som på bildene? Hvorfor tenkte ikke du at du kunne spørre hvorfor han kom i kostyme? Sa du ikke noe om at du lurte på om det var samme person? Du vet du må ikke alltid gjøre slik du tror andre forventer av deg, hvis noe føles feil, ikke sant? Dette henger bare ikke på greip.. 3 1
Kvinnenavn Skrevet 10. august 2023 #14 Skrevet 10. august 2023 Og, hvorfor fikk du følelser??? Var det kostymet? All maten? Pengene? At han virket full? At han fikk deg til å le et par ganger? Forresten, hva sa han som var morsomt? Merket du ikke når dere snakket sammen om det var samme person du har snakket med før pga. infoen i samtalene dere har hatt fra før. Beklager, klarer ikke stoppe å lure på alt dette. Hvis ikke dette er kødd, så passer dere sammen. 2 1
GrønnNellik68 Skrevet 11. august 2023 #15 Skrevet 11. august 2023 ti10 skrev (På 10.8.2023 den 11.23): Jeg er mer interessert i hvordan man klarer å spise eller drikke seg gjennom ti restauranter. Har ikke TS spist eller drukket før i år? Stort magamål sikkert der i gården.
Ingar-André Skrevet 11. august 2023 #16 Skrevet 11. august 2023 GrønnNellik68 skrev (15 minutter siden): Stort magamål sikkert der i gården. Da skulle jeg likt å sett magasekken hennes! Jeg er storspiser selv og er mann av det ganske høye slaget, jeg klarer meg lenge med 1 restaurant😂 Småfet er jeg også, noe som kommer av storspiser😂
GrønnNellik68 Skrevet 11. august 2023 #17 Skrevet 11. august 2023 Donald Duck skrev (Akkurat nå): Da skulle jeg likt å sett magasekken hennes! Jeg er storspiser selv og er mann av det ganske høye slaget, jeg klarer meg lenge med 1 restaurant😂 Småfet er jeg også, noe som kommer av storspiser😂 ja 10 restauranter hørtes utrolig mye ut... jeg og hadde holdt lenge med 1. Hvis det ikke var en ØL på hver restaurant da. Da er det utrolig hvor stort magamål en har.
Ingar-André Skrevet 11. august 2023 #18 Skrevet 11. august 2023 GrønnNellik68 skrev (3 minutter siden): ja 10 restauranter hørtes utrolig mye ut... jeg og hadde holdt lenge med 1. Hvis det ikke var en ØL på hver restaurant da. Da er det utrolig hvor stort magamål en har. Det er helt korrekt. Ei dame som drikker 10 øl på en kveld har jeg aldri vært borti🤔
GrønnNellik68 Skrevet 11. august 2023 #19 Skrevet 11. august 2023 Donald Duck skrev (2 minutter siden): Det er helt korrekt. Ei dame som drikker 10 øl på en kveld har jeg aldri vært borti🤔 kan hende du sovna sjøl før hun rakk å komme til 10 øl
Btw Skrevet 11. august 2023 #20 Skrevet 11. august 2023 (endret) On 8/9/2023 at 10:18 PM, AnonymBruker said: Skulle måte en fyr etter kanskje en måned med chat på nett og en uke på telefon. Skulle endelig møte han, men da kom det en fyr med party kostyme, sånn klovn eller noe opplegg. Ligner ikke i det hele tatt eller så er det kanskje kostyma. Han virket rar og muligens full, men var morsom og meget hyggelig, fikk meg til å le flere ganger og vi gikk på kanskje ti resrutanter, kunne ta hva jeg ville og han betalte uten å nøle. Ble svært dyrt for han. Nå er jeg skeptisk til han og vurderer å blokke han, føler hele tiden hele greia er rart og at det kanskje ikke var han på bilde. Overdriver jeg eller nei? Anonymkode: 1fec3...a28 Syns det er creepy å la en mann som man syns selv er creepy betaler for seg i 10 restauranter og deretter klager over hans oppførsel i etterkant. Endret 11. august 2023 av Btw 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå