AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Jeg kjøpte en usb-pinne med windows 11 på Elkjøp. Det viste seg at den ikke kunne brukes til installasjon av windows og det endte med at jeg måtte laste ned en iso.fil og formatere en annen usb-pinne som gpt/fat32 for å få windows installert. Jeg har med andre ord blitt solgt et udatert mbr/exfat produkt jeg ikke kunne bruke og har kastet bort 1500 kr. Kan jeg få kjøpet hevet som garantisak? Anonymkode: 9d685...b71
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #2 Skrevet 9. august 2023 Hvorfor betale? Windows 11 er gratis. Bare at du har vannmerket i hjørnet. Men det kan fjernes med litt hacking i registeret. Anonymkode: e532d...a61
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #3 Skrevet 10. august 2023 Off av meg .. https://ubuntu.com/download/desktop Anonymkode: ac8f0...833
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #4 Skrevet 10. august 2023 Når mn kjøper Windows, det er jo ikke fysisk kopi av Windows man kjøper lengre, men en nøkkel som skal brukes for å ha en gyldig versjon. Så i prinsippet er ikke det viktig hva som var på den minnepinnen, og du kan også laste ned Windows på nettet, du trenger bare en nøkkel. Du fikk vel den? Det er i så fall den du betaler for. A "product key". Anonymkode: bf8d0...90c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #5 Skrevet 10. august 2023 Det er ikke retur på programvare. Isåfall må produktet være i ubrutt forsegling. Anonymkode: b0b1c...ff9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #6 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Når mn kjøper Windows, det er jo ikke fysisk kopi av Windows man kjøper lengre, men en nøkkel som skal brukes for å ha en gyldig versjon. Så i prinsippet er ikke det viktig hva som var på den minnepinnen, og du kan også laste ned Windows på nettet, du trenger bare en nøkkel. Du fikk vel den? Det er i så fall den du betaler for. A "product key". Anonymkode: bf8d0...90c Kanskje TS tror hun kan returnere Windows-USBen, men fortsatt beholde lisensen? 🤣 Anonymkode: e532d...a61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå