Gå til innhold

Store sexleketøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som tenner på store sexleketøy? Tykke, lange, spesielle former og fasonger?

Det finnes et enormt utvalg, så er man gira ender man fort med en betydelig samling.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker alle typer leketøy. Får så lyst til å prøve alt. 😄

Det tar plass dessverre, men nysgjerrighet på nytt medfører ikke at jeg ikke kjøper nytt likevel. 😆

Anonymkode: 6010d...fca

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er veldig tennende å se på svære tykke dildoer, men har ikke kjøpt og testet det selv. 

Anonymkode: 0ebd9...495

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg syns det er veldig tennende å se på svære tykke dildoer, men har ikke kjøpt og testet det selv. 

Hvorfor ikke?

AnonymBruker
Skrevet
Kalmusrot skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ikke?

Tja si det. Kanskje jeg bare skulle slå til😉

Har 1 dildo i 'normal' størrelse. Kjøpt på 90 tallet. Og 1 vibrator i 'normal' størrelse. Pluss 1 womanizer. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har 1 dildo i 'normal' størrelse. Kjøpt på 90 tallet. Og 1 vibrator i 'normal' størrelse. Pluss 1 womanizer. 

Ganske beskjeden samling det. Kan utvides.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kalmusrot skrev (30 minutter siden):

Ganske beskjeden samling det. Kan utvides.

Ja jeg vet. Har ikke så mye🫣Er bare så redd for å dø og at noen må rydde opp etter meg å finne DEN samlingen🤣 

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har kjøpt et par til madammen opp gjennom årene. Hun hadde en fra før da vi ble et par, så den første jeg kjøpte ble et nummer større......så gikk det kanskje et år eller deromkring før jeg tenkte at hun nok er en sizequeen, men uten å være klar over det selv. Så neste innkjøp ble forholdsvis solid, 19-20 cm lang og rundt 17 i omkrets. Og den viste seg å falle i smak.....Hun er ikke av dem som kommer lett, heller tvert imot. Men etter god oppvarming og med en womanizer på klitten, tar det ikke spesielt lang tid før orgasmen melder seg, når hun får denne grove dildoen langt inni seg. Så iallefall for henne er større lik bedre.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja jeg vet. Har ikke så mye🫣Er bare så redd for å dø og at noen må rydde opp etter meg å finne DEN samlingen🤣 

Vel, DU slipper i såfall problemet.

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Kalmusrot skrev (9 minutter siden):

Vel, DU slipper i såfall problemet.

Hahaha, ja i guess so😚🤭

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (15 minutter siden):

Jeg har kjøpt et par til madammen opp gjennom årene. Hun hadde en fra før da vi ble et par, så den første jeg kjøpte ble et nummer større......så gikk det kanskje et år eller deromkring før jeg tenkte at hun nok er en sizequeen, men uten å være klar over det selv. Så neste innkjøp ble forholdsvis solid, 19-20 cm lang og rundt 17 i omkrets. Og den viste seg å falle i smak.....Hun er ikke av dem som kommer lett, heller tvert imot. Men etter god oppvarming og med en womanizer på klitten, tar det ikke spesielt lang tid før orgasmen melder seg, når hun får denne grove dildoen langt inni seg. Så iallefall for henne er større lik bedre.

Så herlig🫶 -jeg ønsker meg også en sånn mann. Som tar ansvar å bestemmer seg for å bestille og ikke minst har lyst å bruke dildo på partneren sin. Det er jo et hav av muligheter for å variere. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2023 den 23.17):

Så herlig🫶 -jeg ønsker meg også en sånn mann. Som tar ansvar å bestemmer seg for å bestille og ikke minst har lyst å bruke dildo på partneren sin. Det er jo et hav av muligheter for å variere. 

Mhm er en sånn mann, og madammen er godt bortskjemt med store dildoer og leketøy for å si det sånn😄 Er spennende og deilig å leke å få variasjon😇

Anonymkode: c40ae...f39

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2023 den 22.06):

Kjøp noen store dildoer og kos deg du😉 Hvis du er bekymret for at noen skal gå gjennom tingene dine, kan du kjøpe et låsbart skap eller noe hehe😅

Anonymkode: c40ae...f39

• Hjerte 1
Skrevet
Resignert skrev (På 9.8.2023 den 22.59):

Så utrolig grei du er med kona di 🙂👍

Jeg er samme som kona di, litt vanskelig å komme og trenger litt størrelse. Men mannen min liker dessverre ikke dildoer og føler seg truet 🙈 Hadde det vært opp til han så hadde jeg kvittet meg med alt med unntak av små vibratorer. 

Anonymkode: 6e2d6...cd6

Skrevet

Bigger is better. Samboer hadde vanskeligheter med å erkjenne at hun er en sizequeen, men med årenes løp så har hun blitt nok trygg på seg selv til å si til meg at "i dag trenger jeg å bli fylt opp".

Anonymkode: adfa0...978

Skrevet

Godt det finnes menn med 19-20 cm lang og 17 cm omkrets, så slipper disse sizequeensa å risikere at noen rydder opp etter dem en gang i fremtiden.

Minneord: Vi fant ut at NN hadde et tomrom i livet, som hun må antas å ha ønsket oppfylt. Hennes elskede ektemann gav aldri opp og vi takker han for det. Uten løsningen de fant i fellesskap kan vi aldri vite hvordan det hadde gått. Så i takknemmelighet lyser vi fred over mors minne, og takker vår far for å ha vært der for henne, hjelpsom og løsningsfokusert. Bedre foreldre kunne vi ikke hatt.

.

Anonymkode: bfc05...eb5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

En penis trenger ikke være lang...holder fint med 13-15cm...men tykkelse? Ja takk! :) Er jo den som fylles deg opp, som presser på punkter...om den "bunner" meg bittelitt ved hvert støt er jeg i himmelen og kort vei til orgasme 😊

Anonymkode: 71923...cf1

• Nyttig 3
Skrevet

Har en del forskjellige leketøy😊. Men ingen dildoer.

Anonymkode: a2a5a...54d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...