Gå til innhold

Jeg skal begynne på yasmin

oslojente

Anbefalte innlegg

Er det noen som går på denne pillen?

Hva er bivirkningene på den?

Er det noe som skjer med kroppen? Jeg har hørt at man får større pupper av den... Stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker denne pillen, og er kjempefornøyd :D Men jeg har desverre ikke fått størr puper av den, og har vel aldri hørt om noen som har fått det.. Før gikk jeg på Trionetta p-piller, da fikk jeg større pupper, men det har sannsynligvis noe med at jeg la på meg 10 kg av dem.. :blunke: dessuten var puppene så vonde at jeg var sikker på de kom til å sprekke!! :roll:

Men lykke til med Yasmin du, har hørt mye godt om dem av andre også!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Jasmin og er strålende fornøyd. På grunn av litt av hvert måtte jeg slutte og begynne på dem igjen 3-4 ganger, og da hadde jeg temmelig sterke humørsvingninger. Men nå har jeg gått på dem i ca 4 mnd og er strålende fornøyd. Har ingen bivirkninger overhodet :D

Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte det puppe-spørsmålet ditt. Nei, jeg fikk ikke større pupper av å begynne på Yasmin, men det kan komme av at jeg gikk ned ca 4 kg når jeg begynte. Blir ikke større pupper da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte for noen uker siden, og de første dagene var jeg litt plaget med kvalme, utover det..ingenting. Puppene..? *kjenner etter* Tja.. når sant skal sies, så ser jeg ikke bort fra at det har skjedd noe der... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...