Gå til innhold

Andrefiolin som ektemann.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mountain Man skrev (2 minutter siden):

Haha. Been there done that. Jeg trenger ikke lengre å agere som dominant drittsekk ovenfor Damer for å føle meg som Mann. 

Så hva menn med mindreverdighets komplekser blir provosert til å kalle meg bryr meg forsvinnende lite så lenge min Gudinne setter pris på meg og min tjeneste. 

Ikke meg du svarer her, men tydelig at mannen du svarer traff et ømt punkt.

Det har vært åpenbart i alle trådene du har hatt om dette forholdet ditt at du ikke egentlig har det godt i forholdet og at du mister deg selv i det.

Her tar du ut innestengt frustrasjon mot en som bare skriver det de fleste som har lest trådene dine også ser.

Og ang. det å være "dominant drittsekk", det er akkurat det din kone tydeligvis har behov for å være mot deg, siden du nå er blitt så underkuet at du har mistet deg selv som person, hvor du utsletter deg selv for din dominante drittsekk-kone.

Du har i tråd etter tråd beskrevet et svært usunt forhold, noe hvem som helst kan lese, selv de som er inne i sub-dom selv. Bare det andre også har påpekt, at du og din dominante drittsekk-kone ikke går tydelig inn og ut av rollespillet deres er så stort rødt flagg at det er tydelig at du har mistet deg selv i dette. Når man mister respekt og grensesetting når man er inne i sub-dom-rollespill, da har man krysset en svært farlig grense. For din del kan det blir din største tabbe i livet, for det er åpenbart at din domiante drittsekk-"gudinne" ikke har respekt for deg generelt.

Snakk med en psykolog eller sexolog om dette alene, vær 100 % ærlig om hvordan forholdet faktisk er.

Hilsen kvinne

Anonymkode: 6588f...235

• Liker 5
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse trådene bikker over og høres nærmest ut som fantasier.

Anonymkode: 19212...25b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det har vært åpenbart i alle trådene du har hatt om dette forholdet ditt at du ikke egentlig har det godt i forholdet og at du mister deg selv i det.

Her tar du ut innestengt frustrasjon mot en som bare skriver det de fleste som har lest trådene dine også ser.

Og ang. det å være "dominant drittsekk", det er akkurat det din kone tydeligvis har behov for å være mot deg, siden du nå er blitt så underkuet at du har mistet deg selv som person, hvor du utsletter deg selv for din dominante drittsekk-kone.

Du har i tråd etter tråd beskrevet et svært usunt forhold, noe hvem som helst kan lese, selv de som er inne i sub-dom selv. Bare det andre også har påpekt, at du og din dominante drittsekk-kone ikke går tydelig inn og ut av rollespillet deres er så stort rødt flagg at det er tydelig at du har mistet deg selv i dette. Når man mister respekt og grensesetting når man er inne i sub-dom-rollespill, da har man krysset en svært farlig grense. For din del kan det blir din største tabbe i livet, for det er åpenbart at din domiante drittsekk-"gudinne" ikke har respekt for deg generelt.

Snakk med en psykolog eller sexolog om dette alene, vær 100 % ærlig om hvordan forholdet faktisk er.

Hilsen kvinne

Du snakker om roller som om ett forhold handler om ett skuespill. 

Dette handler ikke om teater men om det naturlige livet. 😀

Skrevet
Ishavsrøya skrev (På 9.8.2023 den 21.36):

Uff dette hørtes stusselig ut😔fikk rett og slett vondt av deg. Håper du finner en ny dame som forguder deg og ikke driver på sånn

Tusen takk for fantastiske ord og omsorg selv om det er ingen grunn til å føle at det er trist. ❤

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hilsen kvinne

Ømt punkt? 😅 Nope. Men jeg kjenner meg så godt igjen i hans tankegang som jeg også hadde for noen får år tilbake. 

De aller fleste av også oss menn som spiller dominante store deler av livet gjør det fordi vi tror det kreves for og bli ansett mandig og fordi de fleste "menn" som gjør det har extreme mindreverdighets komplekser.  😊

Endret av Mountain Man
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mountain Man skrev (10 minutter siden):

Ømt punkt? 😅 Nope. Men jeg kjenner meg så godt igjen i hans tankegang som jeg også hadde for noen får år tilbake. 

De aller fleste av også oss menn som spiller dominante store deler av livet gjør det fordi vi tror det kreves for og bli ansett mandig og fordi de fleste "menn" som gjør det har extreme mindreverdighets komplekser.  😊

Det var litt av en generalisering.

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det var litt av en generalisering.

Jepp! Fordi I been there and done that. 😁 

Itillegg til at min erfaring er at det er de med minst selvtilit av mine manlige venner og kjente som opptrer mest dominant ovenfor Damer. 

Endret av Mountain Man
Utfyllende svar
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2023 den 12.22):

Litt avsporing, men. Heldiggris! Finnes ikke noe bedre enn sloppy seconds! 💦💦😍

Anonymkode: 1c47f...536

Etter og ha opplevd det må jeg si meg enig! 

Både følelsen av at hun ble tilfredstilt av en annen og den rent fysiske extremt deilige følelsen av å gli inn etter det må bare erfares.. 

Jeg opplevde det som ett stort privilegie at hun tillot meg den opplevelse. Hun var ogdå mye mer lysten en vanlig. 🥰

Skrevet
MuffinStud skrev (På 10.8.2023 den 8.24):

Hvis du ikke kan tre ut av rollen og ha en prat om din mentale helse, så har dere noe destruktivt på gang. 

Og da er vi ikke interessert i å høre hvordan dynamikken deres er når dere utspiller rollene, så spar deg praten om hvordan dominans og submissivitet fungerer. Det er irrelevant.

Du er enten et troll som prøver å få runkemateriale ut av å dra folk inn i din fantasi. Eller du er en mann som bør samle seg til en edruelig tenkestund og vurdere første kontakten med et krisesenter.

Siterer denne så den kan leses igjen. Et hvert forhold med intensjonelt skjev maktdynamikk fordrer at man kan ta en timeout og snakke gjennom ting, strengt tatt burde det være en regelmessig hendelse. Slik det er fremstilt hittil gjennom denne tråden kommer ikke dette til å utvikle seg og ende positivt. 

Anonymkode: dcc56...5b8

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Mulig denne tråden bare er trolling. Men okke som er det god underholdning🙂

Anonymkode: 6a54f...a96

• Liker 2
Skrevet
On 8/14/2023 at 8:49 PM, Mountain Man said:

Haha. Been there done that. Jeg trenger ikke lengre å agere som dominant drittsekk ovenfor Damer for å føle meg som Mann. 

Så hva menn med mindreverdighets komplekser blir provosert til å kalle meg bryr meg forsvinnende lite så lenge min Gudinne setter pris på meg og min tjeneste. 

Fordi å ikke være en cuck er synonymt med å agere som en dominant drittsekk ovenfor damer?

Sier jo litt at hun har mer lyst på han som er dominant ovenfor henne enn deg da.

Men jaja, det er nok alle andre som har mindreverdighetskomplekser. 

Det som i alle fall ikke skriker mindreverdihetskomplekser er å ha lyst til at kona skal ha en elsker, at man tilber henne som en gudinne og at man får pult 2 ganger i året.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Kipling skrev (25 minutter siden):

Fordi å ikke være en cuck er synonymt med å agere som en dominant drittsekk ovenfor damer?

Sier jo litt at hun har mer lyst på han som er dominant ovenfor henne enn deg da.

Men jaja, det er nok alle andre som har mindreverdighetskomplekser. 

Det som i alle fall ikke skriker mindreverdihetskomplekser er å ha lyst til at kona skal ha en elsker, at man tilber henne som en gudinne og at man får pult 2 ganger i året.

Det kreves mye mer tillit i forholdet å innerømme det jeg innerømmet til konen min en å fortsette å spille dominant, spille biljard å drikke øl på puben å flørte dominant med andre damer som ønsket og ta med meg hjem. 

Så jeg kjenner meg ikke igjen i din konklusjon. Det med hennes cuckolding er uavhengig vårt valg av og ha henne som den dominante i forholdet. 

Endret av Mountain Man
Skrevet
Mountain Man skrev (11 minutter siden):

Det kreves mye mer tillit i forholdet å innerømme det jeg innerømmet til konen min en å fortsette å spille dominant, spille biljard å drikke øl på puben å flørte dominant med andre damer som ønsket og ta med meg hjem. 

Så jeg kjenner meg ikke igjen i din konklusjon. Det med hennes cuckolding er uavhengig vårt valg av og ha henne som den dominante i forholdet. 

Jeg blir som vanlig forvirret av dine tråder, som jeg tenker speiler at det er en del kaos i hodet ditt.

Kan jeg spørre noe om han elskeren.

Hvis du er ærlig. Om din kone hadde vært singel, hadde hun kunnet matchet med han som seriøs partner?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Fremmed fugl skrev (3 minutter siden):

Jeg blir som vanlig forvirret av dine tråder, som jeg tenker speiler at det er en del kaos i hodet ditt.

Kan jeg spørre noe om han elskeren.

Hvis du er ærlig. Om din kone hadde vært singel, hadde hun kunnet matchet med han som seriøs partner?

Nei. Tror ikke dem hadde passet i ett seriøst forhold isammen. 

Skrevet (endret)
22 minutter siden, Mountain Man said:

Det kreves mye mer tillit i forholdet å innerømme det jeg innerømmet til konen min en å fortsette å spille dominant, spiøle biljard å drikke øl på puben å flørte dominant med andre damer som ønsket og ta med meg hjem. 

Så jeg kjenner meg ikke igjen i din konklusjon. 😀

Hva så om det "krever mer tillit"?

Og jeg har ingen problemer med å tro at det for deg føles som å "spille" når du oppfører deg dominant, men for veldig mange av oss så føles det riktig og naturlig når vi er dominante.

Det at å være dominant for deg føles som at du har på en maske, betyr ikke at det gjør det for andre. Vi er ikke som deg.

Og kona di liker tydeligvis dominante menn bedre, så hva forteller det deg om hva som er naturlig for menn? Tror du elskeren hennes også er like usikker som deg men bare ikke "tør å vise tillit og ta av masken"?

Endret av Kipling
  • Nyttig 4
Skrevet
Mountain Man skrev (6 minutter siden):

Nei. Tror ikke dem hadde passet i ett seriøst forhold isammen. 

Hvorfor. Er det på grunn av ting hos han som hun ser ned på?

Skrevet (endret)
Fremmed fugl skrev (18 minutter siden):

Hvorfor. Er det på grunn av ting hos han som hun ser ned på?

Dem passer seksuelt og i ett løst forhold men hun har krav i hverdagslivet som han ikke når opp til. Både økonomi og dynamikken i forholdet. 

Endret av Mountain Man
  • Nyttig 1
Skrevet
Mountain Man skrev (Akkurat nå):

Dem passer seksuelt og i ett løst forhold men hun har krav i hverdagslivet som hsn ikke når opp til. Både økonomi og dynamikken i forholdet. 

Så han er fattig. Noe annet som du har som fordeler. Dynamikk i forholdet høres litt rart ut når du kjenner han som den dominante elskeren som tenner henne. Det må du forklare nærmere.

• Liker 2
Skrevet
Kipling skrev (22 minutter siden):

Hva så om det "krever mer tillit"?

Og jeg har ingen problemer med å tro at det for deg føles som å "spille" når du oppfører deg dominant, men for veldig mange av oss så føles det riktig og naturlig når vi er dominante.

Det at å være dominant for deg føles som at du har på en maske, betyr ikke at det gjør det for andre. Vi er ikke som deg.

Og kona di liker tydeligvis dominante menn bedre, så hva forteller det deg om hva som er naturlig for menn? Tror du elskeren hennes også er like usikker som deg men bare ikke "tør å vise tillit og ta av masken"?

Forholdet deres handler kun om sex. Hun er også dominant ovenfor han i arbeidslivet og utenom det seksuelle spillet. 

• Nyttig 1
Skrevet
Fremmed fugl skrev (Akkurat nå):

Så han er fattig. Noe annet som du har som fordeler. Dynamikk i forholdet høres litt rart ut når du kjenner han som den dominante elskeren som tenner henne. Det må du forklare nærmere.

Hverdagslivet handler om mye mer en roller i senga. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...