AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #41 Skrevet 9. august 2023 Mountain Man skrev (1 time siden): Skjønner hva du sier. Men føler likevell at hun fortjener at jeg bøyer meg for henne. Hun er meget sexy og har en kraftig aura av dominant Kvinnelig styrke. Men jeg skal utrykke mitt ønske om at jeg kun må underkaste meg henne!!!! Det du forteller hun gjør er psykisk vold mot deg. Da skal du ikke uttrykke et ønske om å underkaste deg henne. Du trenger seriøst profesjonell hjelp, du er i et voldelig forhold og har snart mistet deg selv! Søk hjelp! Anonymkode: 6588f...235 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #43 Skrevet 9. august 2023 Tror kanskje dette er feil forum. Dette temaet er ikke så mainstream. Det lille som er tatt opp tror jeg gjelder. Selv som sub så kan du sette noen røde linjer og ha et stoppord. Hyl «brunost»! eller whatever når det ikke er gøy mer? Anonymkode: ddc56...33a 1 1
Majer Skrevet 9. august 2023 #44 Skrevet 9. august 2023 Trial by combat? Finn din måte å vinne på, men unngå fengsel. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #45 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tror kanskje dette er feil forum. Dette temaet er ikke så mainstream. Det lille som er tatt opp tror jeg gjelder. Selv som sub så kan du sette noen røde linjer og ha et stoppord. Hyl «brunost»! eller whatever når det ikke er gøy mer? Anonymkode: ddc56...33a Helt enig. Ta dette opp i passende gruppe på Fetlife hvor (de aller fleste) medlemmene lettere kan sette seg inn i hverdagen og forholdet deres Anonymkode: dcc56...5b8 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #46 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Tror kanskje dette er feil forum. Dette temaet er ikke så mainstream. Det lille som er tatt opp tror jeg gjelder. Selv som sub så kan du sette noen røde linjer og ha et stoppord. Hyl «brunost»! eller whatever når det ikke er gøy mer? Anonymkode: ddc56...33a Helt på siden av temaet, men her er stoppordet "raspeball"🙊😅 Anonymkode: c42ea...3d3 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #47 Skrevet 9. august 2023 Tviler på at du får så mye gehør for fetisjlivet ditt her ass. 🤭 Anonymkode: 81720...692 2
Topper og daler Skrevet 9. august 2023 #48 Skrevet 9. august 2023 Mountain Man skrev (3 timer siden): Er kanskje patetisk av meg å skrive denne posten. Fordi Konen min føler nok hun oppfyller mitt sterkeste behov og ønske. Noe hun gjør. Så da er det jo eggentlig idiotisk av meg å klage på konsekvensene. For jeg har virkelig aldri opplevd så sterk seksuell tilfredstilelse som nå i forholdet. Har dere ikke et signal som gjør at dere kan gå ut av rollene og ha en metasamtale om det dere opplever? Eller du kunne eventuelt be om en slik metasamtale. 3 2
Maleficenta Skrevet 10. august 2023 #49 Skrevet 10. august 2023 Mountain Man skrev (8 timer siden): Unskyld mitt ærlige svar! Hva skal jeg sette foten ned med? Skal jeg si at jeg nekter å slikke henne ren etter samleie med sin elsker som hun vet jeg elsker å gjøre? Eller at jeg nekter gjøre alt husarbeid hvis ikke hun setter sin elsker under meg på rangstigen? Unskyld at jeg er likefrem Men forholdet mellom meg og min kone er meget klart. Hun er min Gudinne og over meg og det vet hun meget godt. Så det vil fremstå patetisk av meg å sette ned foten på det nuværende tidspunkt. Jeg kan sikkert også vende meg til situasjonen slik den er.. jeg syns derimot du er patetisk nå jeg. Du setter ikke ned foten, hun har mistet all respekt for deg og behandler deg mer og mer som ei dørmatte. Enig med andre her som sier du blir mishandlet 5 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #50 Skrevet 10. august 2023 Eneste du kan gjøre er å manne deg opp, slutte med det cuckold greiene, bli mer bestemt og sette krav. Hun har null respekt for deg og du har lagt opp til det. Anonymkode: d5aff...c1d 1 1
MuffinStud Skrevet 10. august 2023 #51 Skrevet 10. august 2023 Hvis du ikke kan tre ut av rollen og ha en prat om din mentale helse, så har dere noe destruktivt på gang. Og da er vi ikke interessert i å høre hvordan dynamikken deres er når dere utspiller rollene, så spar deg praten om hvordan dominans og submissivitet fungerer. Det er irrelevant. Du er enten et troll som prøver å få runkemateriale ut av å dra folk inn i din fantasi. Eller du er en mann som bør samle seg til en edruelig tenkestund og vurdere første kontakten med et krisesenter. 10 4
Rosa Dartle Skrevet 10. august 2023 #52 Skrevet 10. august 2023 Mountain Man skrev (14 timer siden): Er kanskje patetisk av meg å skrive denne posten. Fordi Konen min føler nok hun oppfyller mitt sterkeste behov og ønske. Noe hun gjør. Så da er det jo eggentlig idiotisk av meg å klage på konsekvensene. For jeg har virkelig aldri opplevd så sterk seksuell tilfredstilelse som nå i forholdet. Men.. Hva ønsker du deg aller mest? Seksuell tilfredsstillelse? Eller gjensidig kjærlighet? Høres ut som dere har latt det gå for langt når dette er utilsiktede konsekvenser som dere ikke var forberedt på eller hadde diskutert i forkant. 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #53 Skrevet 10. august 2023 I hvilken grad har dere tatt en fortrolig samtale om dette? Og er hun til syvende og sist klar over at hun har ettertrykkelig trampet over grensene dine? Vet du, jeg lurer på om det ikke kan være like greit å vise henne denne tråden. Føler du det blir lettere å uttrykke dine innerste tanker på et skriftlig forum, kan det være det som trengs for å vise henne hva du egentlig tenker og føler i denne situasjonen. Anonymkode: 0b7fe...2ca 6
Kipling Skrevet 12. august 2023 #54 Skrevet 12. august 2023 Syns hele greia bare lukter “dårlig ide” lang vei. Greia er at de fleste kvinner er underdanige innerst inne, men de klarer bare å nyte å bli dominert av en mann som er sterk nok og verdig nok til å fortjene å dominere henne, så mange som helst ville vært underdanige oppfører seg dominant fordi de ikke finner den de mener fortjener å ha makt over dem. Tror ikke egentlig at hun noensinne var dominant, kona di har nok alltid ønsket å være underdanig, og tenner på mannlig dominans, men hun så ikke på deg som verdig. Derav, gudinne greiene etc etc. Nå har hun funnet en mann hun ser på som verdig til å dominere henne, og det som tenner henne er hvor dominant han er. Så da vil hun at han skal dominere deg også, da det vil gjøre ham hottere i hennes øyne, og bekrefte at du ikke var verdig men at han er det. Så om du går med på det, hva blir det neste? For hun vil ha ham så dominant som mulig, da det gjør det hottere for henne å være underdanig for ham. Hvor slutter det? Når er det faktisk nok for henne? Hvis du motvillig går med på å oppføre deg underdanig, hva skjer når hun krever mer? Klarer ikke å sette meg inn i hvorfor en mann skulle ønske å være en cuck, men maktdynamikk er lett å forstå. Slik jeg ser det så må du enten sette ned foten nå, ellers så er det bare et tidsspørsmål før du går rundt i dameundertøy, gimp maske, serverer drinker og suger ham før han skal pule henne. Og hva om han bestemmer seg for at han ikke vil ha deg inne i bildet i det hele tatt? Han vil heller ha to kvinnelige slaver enn en av hvert kjønn… så du blir byttet ut med en av venninnene hennes. Når dynamikken er at hun tenner på å ta ordre fra ham og gi ham viljen sin, så hvorfor ikke? Nei. Kom deg ut og lær deg å være en mann igjen. I det aller minste sett ned foten. For med denne dynamikken så ser jeg ingen grunn til å tro at dette nyeste kravet blir det siste. Tror det bare vil eskalere. 4 4
Mountain Man Skrevet 13. august 2023 Forfatter #55 Skrevet 13. august 2023 (endret) Takk for alle oppriktige svar! 🙏 Tror nok jeg formulerte meg så ting kunne missforstås. Men den tar jeg på min kappe. jJeg er og forblir min Kones submissive mann og hun er sjefen i forholdet. Det har jeg selv valgt og ønsker ikke å forandre. Men skjønner nå at det er viktig og ikke utslette min egen verdighet selv om jeg er under henne! Går mye bedre nå etter at jeg tok mot til meg og fortalte konen min at det ikke var greit for meg hva hun ønsket i forhold til sin elsker og hun respekterte mitt ønske om ikke å måtte være submissive ovenfor han. ❤️ Vi hadde den samtalen på Lørdag da hun kom hjem fra Fredagens date og natt med han og vi hadde faktisk meget heftig og deilig sex da isammen. ❤️ Selv om det vel kan populært kalles for sloppy sekunder følte jeg virkelig at vi kom enda nærmere hverandre og at hun viste forståelse og omsorg for meg som hennes submissive ektemann! 🥰 Så tusen takk for både ærlige råd om en for meg tøffe råd å lese på mitt spørsmål som svar! 🙏 Endret 14. august 2023 av Mountain Man Utfyllende 1 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #56 Skrevet 14. august 2023 Mountain Man skrev (18 timer siden): Takk for alle oppriktige svar! 🙏 Tror nok jeg formulerte meg så ting kunne missforstås. Men den tar jeg på min kappe. jJeg er og forblir min Kones submissive mann og hun er sjefen i forholdet. Det har jeg selv valgt og ønsker ikke å forandre. Men skjønner nå at det er viktig og ikke utslette min egen verdighet selv om jeg er under henne! Går mye bedre nå etter at jeg tok mot til meg og fortalte konen min at det ikke var greit for meg hva hun ønsket i forhold til sin elsker og hun respekterte mitt ønske om ikke å måtte være submissive ovenfor han. ❤️ Vi hadde den samtalen på Lørdag da hun kom hjem fra Fredagens date og natt med han og vi hadde faktisk meget heftig og deilig sex da isammen. ❤️ Selv om det vel kan populært kalles for sloppy sekunder følte jeg virkelig at vi kom enda nærmere hverandre og at hun viste forståelse og omsorg for meg som hennes submissive ektemann! 🥰 Så tusen takk for både ærlige råd om en for meg tøffe råd å lese på mitt spørsmål som svar! 🙏 Litt avsporing, men. Heldiggris! Finnes ikke noe bedre enn sloppy seconds! 💦💦😍 Anonymkode: 1c47f...536 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #57 Skrevet 14. august 2023 Synes du fremstår som en stakkarslig type TS og at dette er et forventet utfall med denne underdanige holdningen. Hilsen Mann Anonymkode: d5aff...c1d 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #58 Skrevet 14. august 2023 Mountain Man skrev (22 timer siden): Takk for alle oppriktige svar! 🙏 Tror nok jeg formulerte meg så ting kunne missforstås. Men den tar jeg på min kappe. jJeg er og forblir min Kones submissive mann og hun er sjefen i forholdet. Det har jeg selv valgt og ønsker ikke å forandre. Men skjønner nå at det er viktig og ikke utslette min egen verdighet selv om jeg er under henne! Går mye bedre nå etter at jeg tok mot til meg og fortalte konen min at det ikke var greit for meg hva hun ønsket i forhold til sin elsker og hun respekterte mitt ønske om ikke å måtte være submissive ovenfor han. ❤️ Vi hadde den samtalen på Lørdag da hun kom hjem fra Fredagens date og natt med han og vi hadde faktisk meget heftig og deilig sex da isammen. ❤️ Selv om det vel kan populært kalles for sloppy sekunder følte jeg virkelig at vi kom enda nærmere hverandre og at hun viste forståelse og omsorg for meg som hennes submissive ektemann! 🥰 Så tusen takk for både ærlige råd om en for meg tøffe råd å lese på mitt spørsmål som svar! 🙏 Siden hun bare lar deg få ha samleie med henne en eller to ganger i året - har du nå brukt opp samleiet ditt for året? Anonymkode: 6588f...235 1
Mountain Man Skrevet 14. august 2023 Forfatter #59 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Siden hun bare lar deg få ha samleie med henne en eller to ganger i året - har du nå brukt opp samleiet ditt for året? Anonymkode: 6588f...235 Jeg får mye annen mer fantastisk en samleie sex med henne så det overlater jeg til henne å bestemme hva konen min ønsker. At hun har en elsker ved siden av er ganske nytt så hva hun tenker om det vil jo tiden vise. Hun har virket mer lysten også på sex med meg etter at hun har vært med sin elsker. 1
Mountain Man Skrevet 14. august 2023 Forfatter #60 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Synes du fremstår som en stakkarslig type TS og at dette er et forventet utfall med denne underdanige holdningen. Hilsen Mann Anonymkode: d5aff...c1d Haha. Been there done that. Jeg trenger ikke lengre å agere som dominant drittsekk ovenfor Damer for å føle meg som Mann. Så hva menn med mindreverdighets komplekser blir provosert til å kalle meg bryr meg forsvinnende lite så lenge min Gudinne setter pris på meg og min tjeneste. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå