AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #21 Skrevet 9. august 2023 Som mann hadde dette vært helt uaktuelt, og jeg hadde kasta kjerringa ut hvis hun hadde prøvd seg på noe slikt, både med utroskap og være oppesen i forhold til meg. Gjør deg den tjenesten å avslutte hele skiten, alternativet er å bli en pusling resten av livet. Anonymkode: bf729...31c 1 2
Mountain Man Skrevet 9. august 2023 Forfatter #22 Skrevet 9. august 2023 (endret) Maleficenta skrev (6 minutter siden): ja og akkurat den biten trenger du jo ikke å godta. Du må jo kunne sette ned foten når du føler det går for langt Unskyld mitt ærlige svar! Hva skal jeg sette foten ned med? Skal jeg si at jeg nekter å slikke henne ren etter samleie med sin elsker som hun vet jeg elsker å gjøre? Eller at jeg nekter gjøre alt husarbeid hvis ikke hun setter sin elsker under meg på rangstigen? Unskyld at jeg er likefrem Men forholdet mellom meg og min kone er meget klart. Hun er min Gudinne og over meg og det vet hun meget godt. Så det vil fremstå patetisk av meg å sette ned foten på det nuværende tidspunkt. Jeg kan sikkert også vende meg til situasjonen slik den er.. Endret 9. august 2023 av Mountain Man 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #24 Skrevet 9. august 2023 Det er flere måneder siden jeg (og flere andre også) i en av dine tidligere tråder skrev at noe slikt kom til å skjer, og at det du beskrev ikke var et sunt forhold for deg. Nå har "forholdet" bikket over i å være destruktivt og bevisst devaluering av deg som person. Så lenge din kone kan utnytte deg så kommer hun til å fortsette med det, inntil hun finner en som kan gi henne mer. (Og med "mer" mener jeg ikke mer underdanighet.) Det din kone og hennes elsker nå holder på med er en form for vold, det er lenge siden dette forholdet var et "sunt" cuckold-forhold. Det har det ikke vært den tiden du har skrevet her inne om det. Dessverre for din del, så har du i disse trådene om ekteskapet ditt gitt mer og mer uttrykk for at du mister deg selv i dette voldelige forholdet. Du har et Stockholm-syndrom-lignende forhold til din kone, og det er svært skadelig for deg. Søk hjelp før du mister deg selv fullstendig ❤️ Anonymkode: 6588f...235 2 9
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #25 Skrevet 9. august 2023 Mountain Man skrev (2 minutter siden): Unskyld mitt ærlige svar! Hva skal jeg sette foten ned med? Skal jeg si at jeg nekter å slikke henne ren etter samleie med sin elsker som hun vet jeg elsker å gjøre? Eller at jeg nekter gjøre alt husarbeid hvis ikke hun setter sin elsker under meg på rangstigen? Unskyld at jeg er likefrem Men forholdet mellom meg og min kone er meget klart. Hun er min Gudinne og over meg og det vet hun meget godt. Så det vil fremstå patetisk av meg å sette ned foten på det nuværende tidspunkt. Jeg kan sikkert også vende meg til situasjonen slik den er.. Sååå... Deres ekteskap er ikke et partnerskap, hvor dere elsker og respekterer hverandre, men hun er en gudinne og over deg, og det handler om oralsex og husarbeid? Min mening er at din kone bør respektere dine grenser, at du sier "hit, men ikke lenger". Anonymkode: 19212...25b 2
Mountain Man Skrevet 9. august 2023 Forfatter #26 Skrevet 9. august 2023 Mountain Man skrev (7 minutter siden): Unskyld mitt ærlige svar! Hva skal jeg sette foten ned med? Skal jeg si at jeg nekter å slikke henne ren etter samleie med sin elsker som hun vet jeg elsker å gjøre? Eller at jeg nekter gjøre alt husarbeid hvis ikke hun setter sin elsker under meg på rangstigen? Unskyld at jeg er likefrem Men forholdet mellom meg og min kone er meget klart. Hun er min Gudinne og over meg og det vet hun meget godt. Så det vil fremstå patetisk av meg å sette ned foten på det nuværende tidspunkt. Jeg kan sikkert også vende meg til situasjonen slik den er.. Mener ikke å vise manglende respekt for svaret! Tusen takk for det og vil jo prøve å få henne til å gi meg mer slakk i forhold til den biten.. 1
Example Skrevet 9. august 2023 #27 Skrevet 9. august 2023 Husk at selv om dette føles ekte, så er det en form for lek. Du må sette grenser som du er komfortabel med og dere bør snakke godt om dette. Det er ganske ugreit at ting utvikler seg i en retning dere ikke har avtalt på forhånd. 3 2 4
Mountain Man Skrevet 9. august 2023 Forfatter #28 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er flere måneder siden jeg (og flere andre også) i en av dine tidligere tråder skrev at noe slikt kom til å skjer, og at det du beskrev ikke var et sunt forhold for deg. Nå har "forholdet" bikket over i å være destruktivt og bevisst devaluering av deg som person. Så lenge din kone kan utnytte deg så kommer hun til å fortsette med det, inntil hun finner en som kan gi henne mer. (Og med "mer" mener jeg ikke mer underdanighet.) Det din kone og hennes elsker nå holder på med er en form for vold, det er lenge siden dette forholdet var et "sunt" cuckold-forhold. Det har det ikke vært den tiden du har skrevet her inne om det. Dessverre for din del, så har du i disse trådene om ekteskapet ditt gitt mer og mer uttrykk for at du mister deg selv i dette voldelige forholdet. Du har et Stockholm-syndrom-lignende forhold til din kone, og det er svært skadelig for deg. Søk hjelp før du mister deg selv fullstendig ❤️ Anonymkode: 6588f...235 Min kone tar seg ofte tid til kvelder der hun viser meg mye kjærlighet. Tror du missforstår hva jeg mener. At hun krever at jeg underkaster meg også hennes elsker kan være at hun tenker at det er det jeg trenger.. 1
Mountain Man Skrevet 9. august 2023 Forfatter #29 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sååå... Deres ekteskap er ikke et partnerskap, hvor dere elsker og respekterer hverandre, men hun er en gudinne og over deg, og det handler om oralsex og husarbeid? Min mening er at din kone bør respektere dine grenser, at du sier "hit, men ikke lenger". Anonymkode: 19212...25b Det har jo vært mitt uttalte ønske til henne. Hei. Det var til og med jegsom foreslo at hun låste min manndom inn. Hun har eggentlig bare tatt mine uttalte fantasier på ramme alvor. Så jeg burde ikke klage. Er bare det at hun er veldig dominant Dame så jeg tok som selvfølge at hun også ville være dominant ovenfor en elsker. Men nå virker hun helt submissive ovenfor han samtidig som hun er mer dominant og sjefete mot meg en noensinne...
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #30 Skrevet 9. august 2023 Mountain Man skrev (1 minutt siden): Min kone tar seg ofte tid til kvelder der hun viser meg mye kjærlighet. Tror du missforstår hva jeg mener. At hun krever at jeg underkaster meg også hennes elsker kan være at hun tenker at det er det jeg trenger.. Jeg baserer det jeg skriver ut fra hva du selv har valgt å dele og hvordan du deler det i utallige tråder her inne, men mest denne tråden Det er veldig tydelig at du ikke har det bra i dette forholdet slik det har utviklet seg, og du mister deg selv fullstendig i rollen som underdanig, hvor du ikke lenger har noe å si over ditt eget liv, hvor du ikke stoler på at du vet hva du vil, du vet ikke hvor dine grenser går. Du er helt tydelig ikke lenger komfortabel med dette og måten din kone har behandlet deg og hvordan hun nå også får sin elsker til å devalurere deg som menneske. Med den siste setningen viser du at du har mistet deg selv. Søk hjelp! Og du - i så godt som alle voldelige forhold vil den som er voldelig også alltid vise "gode" sider. Dette er noe de vet de er nødt til å gjøre innimellom for å få sitt offer til å tro at det er elsket, slik at offeret vil akseptere å bli utsatt for mer vold. Du har over tid beskrevet et klassisk eksempel på dette. Du lever i et forhold med svært alvorlig psykisk vold. Søk hjelp! Anonymkode: 6588f...235 4 1 6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #31 Skrevet 9. august 2023 Jeg har lest dine tidligere tråder og jeg blir bekymret for både deg og kona di når jeg leser dette her. Tenker nesten at det må være tull. Du fremstår som om du har det helt utrolig dårlig med deg selv når du vil leve slik, at hun er din gudinne og bla bla bla. Du fremstår som opphengt i både sex og dette med underdanigheten din ift din kone. Hele forholdet deres høres usunt og trist ut - som begynnelsen på slutten. Vil du virkelig det? Hva består egentlig forholdet deres av? Og hvis dette er en form for seksuallek, hvorfor setter dere ikke ordentlige grenser for hva som er akseptabelt? Det blir jo utrygt for dere - ikke bare for deg, men også for henne. Jeg forstår heller ikke kona di, at hun ønsker å leve slik med mannen sin. Jeg hadde mistet all kjærlighet for deg, beklager å si det. Men det høres jo heller ikke ut som om ekteskapet deres er basert på noe annet en sex/sex & maktspill og du nevner husarbeid ... Det er som å se noen bygge luftslott, for det er akkurat det det høres ut som ... Beklager, nå er jeg sikkert for direkte, men dette er hva jeg leser ut av postene dine. Anonymkode: 2fb12...e97 8 3
Mountain Man Skrevet 9. august 2023 Forfatter #32 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg baserer det jeg skriver ut fra hva du selv har valgt å dele og hvordan du deler det i utallige tråder her inne, men mest denne tråden Det er veldig tydelig at du ikke har det bra i dette forholdet slik det har utviklet seg, og du mister deg selv fullstendig i rollen som underdanig, hvor du ikke lenger har noe å si over ditt eget liv, hvor du ikke stoler på at du vet hva du vil, du vet ikke hvor dine grenser går. Du er helt tydelig ikke lenger komfortabel med dette og måten din kone har behandlet deg og hvordan hun nå også får sin elsker til å devalurere deg som menneske. Med den siste setningen viser du at du har mistet deg selv. Søk hjelp! Og du - i så godt som alle voldelige forhold vil den som er voldelig også alltid vise "gode" sider. Dette er noe de vet de er nødt til å gjøre innimellom for å få sitt offer til å tro at det er elsket, slik at offeret vil akseptere å bli utsatt for mer vold. Du har over tid beskrevet et klassisk eksempel på dette. Du lever i et forhold med svært alvorlig psykisk vold. Søk hjelp! Anonymkode: 6588f...235 Takk for ærlig svar. Jeg tror din konklusjon er p.g.a at jeg utrykker meg dårlig. Jeg lever ikke i noe voldelig forhold. Selv om jeg har kvaler ved enkelte aspekter lever jeg i forholdet av mine drømmer!!!!!
Mountain Man Skrevet 9. august 2023 Forfatter #33 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har lest dine tidligere tråder og jeg blir bekymret for både deg og kona di når jeg leser dette her. Tenker nesten at det må være tull. Du fremstår som om du har det helt utrolig dårlig med deg selv når du vil leve slik, at hun er din gudinne og bla bla bla. Du fremstår som opphengt i både sex og dette med underdanigheten din ift din kone. Hele forholdet deres høres usunt og trist ut - som begynnelsen på slutten. Vil du virkelig det? Hva består egentlig forholdet deres av? Og hvis dette er en form for seksuallek, hvorfor setter dere ikke ordentlige grenser for hva som er akseptabelt? Det blir jo utrygt for dere - ikke bare for deg, men også for henne. Jeg forstår heller ikke kona di, at hun ønsker å leve slik med mannen sin. Jeg hadde mistet all kjærlighet for deg, beklager å si det. Men det høres jo heller ikke ut som om ekteskapet deres er basert på noe annet en sex/sex & maktspill og du nevner husarbeid ... Det er som å se noen bygge luftslott, for det er akkurat det det høres ut som ... Beklager, nå er jeg sikkert for direkte, men dette er hva jeg leser ut av postene dine. Anonymkode: 2fb12...e97 Takk for oppriktig svar! Tror nok mine mangler i hvordan jeg beskriver ting er skyld i din konklusjon. Men skjønner at det ksn virke slik! ❤️
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #34 Skrevet 9. august 2023 Mountain Man skrev (42 minutter siden): Er kanskje patetisk av meg å skrive denne posten. Fordi Konen min føler nok hun oppfyller mitt sterkeste behov og ønske. Noe hun gjør. Så da er det jo eggentlig idiotisk av meg å klage på konsekvensene. For jeg har virkelig aldri opplevd så sterk seksuell tilfredstilelse som nå i forholdet. Du bør jo si til henne at du liker det og det, men ikke dette. Anonymkode: 4b333...93d 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #35 Skrevet 9. august 2023 Mountain Man skrev (9 minutter siden): Det har jo vært mitt uttalte ønske til henne. Hei. Det var til og med jegsom foreslo at hun låste min manndom inn. Hun har eggentlig bare tatt mine uttalte fantasier på ramme alvor. Så jeg burde ikke klage. Er bare det at hun er veldig dominant Dame så jeg tok som selvfølge at hun også ville være dominant ovenfor en elsker. Men nå virker hun helt submissive ovenfor han samtidig som hun er mer dominant og sjefete mot meg en noensinne... Selv om denne damen (med liten d) er aldri så dominant, skal hun likevel respektere grenser. Anonymkode: 19212...25b 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #36 Skrevet 9. august 2023 Mountain Man skrev (30 minutter siden): Det var eggentlig jeg som foreslo at hun skulle være fri til å tilfredstille seg selv med også andre. Så ja. Jeg vil jo eggentlig ha det slik. Selv om jeg fikk litt mer en jeg håpet på. Hun er for meg mer deilig og attraktiv en noensinne og jeg kan ikke forestille meg å bryte med henne. Men drømmen min var nok at hun skulle være like dominant ovenfor en elsker som hun er i ekteskapet ovenfor meg. Jeg var ikke forberedt på å måtte underkaste meg en annen mann som mer betydningsfull en meg i vårt forhold.. Begges grenser skal respekteres, uavhengig av at en er dom og en sub. Sub'en har/skal ha lov til å sette grenser, om det er på den måten jeg får inntrykk av, så er ikke det er sunt forhold dere har. Her er jeg sub og mannen dom, men det er i bunn og grunn jeg som "bestemmer", fordi vi har snakket om grenser, hva jeg vil/kan og motsatt. Anonymkode: c42ea...3d3 2 2 1
Mountain Man Skrevet 9. august 2023 Forfatter #37 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Som mann hadde dette vært helt uaktuelt, og jeg hadde kasta kjerringa ut hvis hun hadde prøvd seg på noe slikt, både med utroskap og være oppesen i forhold til meg. Gjør deg den tjenesten å avslutte hele skiten, alternativet er å bli en pusling resten av livet. Anonymkode: bf729...31c Jeg får fult ut tilfredstilt min mandighet i bedrift, Idrett og arbeidslivet. Så jeg trenger ikke å være over Konen min. Er meget tilfredstilt av å være hennes undergiven ektemann.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #38 Skrevet 9. august 2023 Mountain Man skrev (1 minutt siden): Jeg får fult ut tilfredstilt min mandighet i bedrift, Idrett og arbeidslivet. Så jeg trenger ikke å være over Konen min. Er meget tilfredstilt av å være hennes undergiven ektemann. Du er jo ikke tilfreds, det er jo årsaken til at du har opprettet de fleste av disse trådene. Hverken du eller din kone forstår hvordan et dom/sub-forhold skal være, hvem som bestemmer. Det handler ikke om å devalurere partneren som menneske, det handler alltid om å respektere den andres grenser. Alltid. Dette forholdet ble noe helt annet enn du en gang trodde du ønsket og gikk inn i. Nå er dette et skadelig forhold for deg. Følger du samme mønster som tidligere, så kommer du etter denne tråden, hvor folk er tydelig med deg, til å opprette flere tråder hvor du glorifiserer denne typen forhold... men så kommer det igjen frem at du egentlig ikke har det godt i forholdet. Du mister deg selv i dette forholdet, det har utviklet seg til å bli et forhold hvor du utsettes for alvorlig psykisk vold! Søk hjelp! Anonymkode: 6588f...235 3 1 4
Mountain Man Skrevet 9. august 2023 Forfatter #39 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er jo ikke tilfreds, det er jo årsaken til at du har opprettet de fleste av disse trådene. Hverken du eller din kone forstår hvordan et dom/sub-forhold skal være, hvem som bestemmer. Det handler ikke om å devalurere partneren som menneske, det handler alltid om å respektere den andres grenser. Alltid. Dette forholdet ble noe helt annet enn du en gang trodde du ønsket og gikk inn i. Nå er dette et skadelig forhold for deg. Følger du samme mønster som tidligere, så kommer du etter denne tråden, hvor folk er tydelig med deg, til å opprette flere tråder hvor du glorifiserer denne typen forhold... men så kommer det igjen frem at du egentlig ikke har det godt i forholdet. Du mister deg selv i dette forholdet, det har utviklet seg til å bli et forhold hvor du utsettes for alvorlig psykisk vold! Søk hjelp! Anonymkode: 6588f...235 Skjønner hva du sier. Men føler likevell at hun fortjener at jeg bøyer meg for henne. Hun er meget sexy og har en kraftig aura av dominant Kvinnelig styrke. Men jeg skal utrykke mitt ønske om at jeg kun må underkaste meg henne!!!!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #40 Skrevet 9. august 2023 Mountain Man skrev (1 time siden): Min kone tar seg ofte tid til kvelder der hun viser meg mye kjærlighet. Tror du missforstår hva jeg mener. At hun krever at jeg underkaster meg også hennes elsker kan være at hun tenker at det er det jeg trenger.. Det du trenger er å komme deg ut av dette forholdet og få deg hjelp. Anonymkode: e7184...9bd 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå