Mountain Man Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 (endret) Vil ikke ha noen heftig debatt om cuckolding. For det er individuelt hva par får ut av det. Men jeg har nå endt opp som en Cuckold i mitt ekteskap. Vet det er mange fordommer om det. Så de trenger jeg ikke å høre om. Har bare ett spørsmål. Er det noen andre ektemenn som har erfaring med sin rolle når Kona har gitt klar beskjed om at du er lavest på rangstigen i forholdet og må underkaste deg også hennes elsker? Jeg var eggentlig ikke forberedt på denne utviklingen. Men jeg opplever fremdeles at jeg har sterkere seksual liv en noensinne i mitt ekteskap. Det er kun blitt slik at hun nok er ganske submissiv til sin elsker mens hun er blitt mer dominant ovenfor meg. Det toppet seg ganske mye når hun nylig krevde at jeg også skal være submisive ovenfor hennes arbeidskollega og elsker. Jeg sliter med det siden jeg selv har arbeidstagere under meg i min bedrift. Samtidig har både han og kona satt meg kraftig på plass når jeg har forsøkt å hevde min mandighet opp i alt dette. Så har noen med erfaring gode råd vil jeg bli taknemlig for det!!! Jeg vil absolutt ikke gjøre noe som gjør at hun går fra meg til fordel for han!! ❤️ Endret 9. august 2023 av Mountain Man 3
Mountain Man Skrevet 9. august 2023 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2023 (endret) blåbærpai skrev (6 minutter siden): It all just a bad idea. Jeg skjønner nå at dette kan slå begge veier. Men må få si at jeg lever ut min sterkeste fantasi. Jeg får lov til og gi mye Oral til Konen min og selv om hun velger vanlig sex med en annen har jeg aldri opplevd så sterk tilfredstilelse i vårt seksual liv. Det er kun ydmykelsen ved å skulle underkaste meg også hennes venn og elsker jeg virkelig sliter med! Endret 9. august 2023 av Mountain Man Utfyllende opplysning
Jdz Skrevet 9. august 2023 #5 Skrevet 9. august 2023 Jeg har dessverre ikke så mange tips å komme med, utover at jeg synes det er bra at dere lever ut fantasien deres. Jeg har et ganske åpent sinn og er som regel ikke redd for å leve ut verken egne eller partners fantasier... ...men dette blir faktisk litt for heftig for min del. Men lykke til! 9 1 1
Maleficenta Skrevet 9. august 2023 #6 Skrevet 9. august 2023 Mountain Man skrev (13 minutter siden): Vil ikke ha noen heftig debatt om cuckolding. For det er individuelt hva par får ut av det. Men jeg har nå endt opp som en Cuckold i mitt ekteskap. Vet det er mange fordommer om det. Så de trenger jeg ikke å høre om. Har bare ett spørsmål. Er det noen andre ektemenn som har erfaring med sin rolle når Kona har gitt klar beskjed om at du er lavest på rangstigen i forholdet og må underkaste deg også hennes elsker? Jeg var eggentlig ikke forberedt på denne utviklingen. Men jeg opplever fremdeles at jeg har sterkere seksual liv en noensinne i mitt ekteskap. Det er kun blitt slik at hun nok er ganske submissiv til sin elsker mens hun er blitt mer dominant ovenfor meg. Det toppet seg ganske mye når hun nylig krevde at jeg også skal være submisive ovenfor hennes arbeidskollega og elsker. Jeg sliter med det siden jeg selv har arbeidstagere under meg i min bedrift. Samtidig har både han og kona satt meg kraftig på plass når jeg har forsøkt å hevde min mandighet opp i alt dette. Så har noen med erfaring gode råd vil jeg bli taknemlig for det!!! Jeg vil absolutt ikke gjøre noe som gjør at hun går fra meg til fordel for han!! ❤️ men vil du ha det sånn da? Du må jo ikke la deg presse til noe du ikke føler deg komfortabel med... 8 1 2
Mountain Man Skrevet 9. august 2023 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2023 Maleficenta skrev (1 minutt siden): men vil du ha det sånn da? Du må jo ikke la deg presse til noe du ikke føler deg komfortabel med... Det var eggentlig jeg som foreslo at hun skulle være fri til å tilfredstille seg selv med også andre. Så ja. Jeg vil jo eggentlig ha det slik. Selv om jeg fikk litt mer en jeg håpet på. Hun er for meg mer deilig og attraktiv en noensinne og jeg kan ikke forestille meg å bryte med henne. Men drømmen min var nok at hun skulle være like dominant ovenfor en elsker som hun er i ekteskapet ovenfor meg. Jeg var ikke forberedt på å måtte underkaste meg en annen mann som mer betydningsfull en meg i vårt forhold.. 2
Oppgitt78 Skrevet 9. august 2023 #9 Skrevet 9. august 2023 Dette høres ut som begynnelsen på slutten. 4 5
Mountain Man Skrevet 9. august 2023 Forfatter #10 Skrevet 9. august 2023 Visceral skrev (1 minutt siden): Du er trist. Aldri godta å være en cuck Er kanskje patetisk av meg å skrive denne posten. Fordi Konen min føler nok hun oppfyller mitt sterkeste behov og ønske. Noe hun gjør. Så da er det jo eggentlig idiotisk av meg å klage på konsekvensene. For jeg har virkelig aldri opplevd så sterk seksuell tilfredstilelse som nå i forholdet. 2 1 1
Ishavsrøya Skrevet 9. august 2023 #11 Skrevet 9. august 2023 (endret) Uff dette hørtes stusselig ut😔fikk rett og slett vondt av deg. Håper du finner en ny dame som forguder deg og ikke driver på sånn Endret 9. august 2023 av Ishavsrøya 5 2
Maleficenta Skrevet 9. august 2023 #12 Skrevet 9. august 2023 Mountain Man skrev (8 minutter siden): Det var eggentlig jeg som foreslo at hun skulle være fri til å tilfredstille seg selv med også andre. Så ja. Jeg vil jo eggentlig ha det slik. Selv om jeg fikk litt mer en jeg håpet på. Hun er for meg mer deilig og attraktiv en noensinne og jeg kan ikke forestille meg å bryte med henne. Men drømmen min var nok at hun skulle være like dominant ovenfor en elsker som hun er i ekteskapet ovenfor meg. Jeg var ikke forberedt på å måtte underkaste meg en annen mann som mer betydningsfull en meg i vårt forhold.. jo men der ser altså ut som at du har gitt henne lillefingeren og så har hun rett og slett tatt hele arma 6
Martelè Skrevet 9. august 2023 #13 Skrevet 9. august 2023 Ishavsrøya skrev (1 minutt siden): Uff dette hørtes stusselig ut😔fikk rett og slett vondt av deg. Håper du finner en ny dame som forguder deg og ikke driver på sånn Brukernavnet og profilbildet ditt er en vakker combo. Fant du bildet på nettet eller genererte du det via AI? Sorry TS for en lettere avsporing
Mountain Man Skrevet 9. august 2023 Forfatter #14 Skrevet 9. august 2023 Maleficenta skrev (2 minutter siden): jo men der ser altså ut som at du har gitt henne lillefingeren og så har hun rett og slett tatt hele arma Dette har vært en prosess helt siden vi gradvis begynte med ett kvinnelig ledet forhold. Hun passer på alle måter best til å være "sjefen" i ekteskapet vårt. Jeg føler også extrem glede og lyst av å være hennes Cuckold ektemann.
Maleficenta Skrevet 9. august 2023 #15 Skrevet 9. august 2023 Mountain Man skrev (Akkurat nå): Dette har vært en prosess helt siden vi gradvis begynte med ett kvinnelig ledet forhold. Hun passer på alle måter best til å være "sjefen" i ekteskapet vårt. Jeg føler også extrem glede og lyst av å være hennes Cuckold ektemann. joda men det eskalerer jo. Nå blir jo den nye fyren også en person som kan sjefe over deg... 1 1
Mountain Man Skrevet 9. august 2023 Forfatter #16 Skrevet 9. august 2023 (endret) Visceral skrev (5 minutter siden): Brukernavnet og profilbildet ditt er en vakker combo. Fant du bildet på nettet eller genererte du det via AI? Sorry TS for en lettere avsporing Hvis du leser mine åpenhjertige poster tror jeg du vil skjønne hvorfor jeg ønsker å ha en profil som ingen ksn kjenne meg igjen på! Endret 9. august 2023 av Mountain Man 1
Ishavsrøya Skrevet 9. august 2023 #17 Skrevet 9. august 2023 Visceral skrev (4 minutter siden): Brukernavnet og profilbildet ditt er en vakker combo. Fant du bildet på nettet eller genererte du det via AI? Sorry TS for en lettere avsporing Profilbildet mitt er Disney prinsessen Belle (i moderne tid) hun som har tegnet det har tegnet flere av Disney prinsessene😊Google det. De er så fine. Belle er min favoritt. Haha så da ble det sånn. Ishavsrøy var en fisk jeg fikk servert hos min nye svigermor. Så de har ingen sammenheng😊 2 1
Mountain Man Skrevet 9. august 2023 Forfatter #18 Skrevet 9. august 2023 Maleficenta skrev (Akkurat nå): joda men det eskalerer jo. Nå blir jo den nye fyren også en person som kan sjefe over deg... Ja. Det er esensen i problemstillingen! Jeg kommer til å ha en samtale med Konen min der jeg utrykker min bekymring om det. Men hvis hun setter hardt mot hardt og krever det bøyer jeg meg!!
Maleficenta Skrevet 9. august 2023 #19 Skrevet 9. august 2023 Mountain Man skrev (Akkurat nå): Ja. Det er esensen i problemstillingen! Jeg kommer til å ha en samtale med Konen min der jeg utrykker min bekymring om det. Men hvis hun setter hardt mot hardt og krever det bøyer jeg meg!! ja og akkurat den biten trenger du jo ikke å godta. Du må jo kunne sette ned foten når du føler det går for langt 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #20 Skrevet 9. august 2023 Hun bryr seg ikke om deg lenger, du er bare kjekk og ha. Finn deg noen som setter pris på deg. Anonymkode: e7184...9bd 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå