Gå til innhold

Er fortsatt noen av dere klarsynte her inne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jeg fullstendig klar over, akkurat som ts da jeg presiserte at ting kan endre seg. Klarsyn er et utsnitt og et mulig utfall.

Jeg formidlet det synet jeg fikk og det var et meget tydelig bilde, med dette svarte jeg på spørsmålet til ts. Mange spør om ting her inne hvor jeg ikke får opp bilder, eller hvor bildene er svært uklare, da svarer jeg ikke, eller svarer vagt. 

Hvilket råd ts velger å følge må være opp til henne også får vi mene hva vi vil om hverandres råd. Jeg er ikke hverken profesjonell eller betalt, jeg har ikke peiling på hva som er god og dårlig etikk i denne sammenhengen, jeg er en helt vanlig person med en helt vanlig jobb og familie, tilfeldighetene vil ha det til at jeg i tillegg har klarsyn og kontakt. Har ingen vonde intensjoner med svarene mine til hverken ts, deg eller andre.

Alt godt 🌛🌝🌜

Anonymkode: 5a845...100

Nei det skjønner jeg, men om du vil fortsette å bruke evnene dine til å veilede og hjelpe, så bør du sette deg inn i hva slags ansvar det er også. 

Å si slike ting til noen som er sårbar og desperat vil ha en bekreftelse, er ikke helt sunt. Selv om du så ser de sammen der, så burde fokuset ditt være mer på hva ts kan gjøre for å beskytte seg selv i denne relasjonen. Og det er ikke uten grunn at du også fikk opp tanker om at hun burde forlate det, jeg tenker du så eller følte litt det samme som meg, at dette kan bli veldig tøft. 

Anonymkode: 36c19...9cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

, jeg tenker du så eller følte litt det samme som meg, at dette kan bli veldig tøft. 

Kan du si noe mer om hvorfor dette kan bli veldig tøft? 

Anonymkode: e1d1e...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan du si noe mer om hvorfor dette kan bli veldig tøft? 

Jeg sa jo det, å involvere deg med ham kommer til å ta all din tid og energi, livet ditt kommer til å stå på vent. Jeg ser jo allerede tendensene nå, du tenker på hva han tenker, hva han vil, hva kommer til å skje, hva kan skje, du er helt oppslukt i dette i hodet ditt og har ikke ro. Som du skrev til meg så finner du roen av å høre at det blir dere, mens det jeg sa, stresset og uroet deg. Føler ikke du da at dette allerede har tatt og tar for mye fokus og rolle i livet ditt? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei det skjønner jeg, men om du vil fortsette å bruke evnene dine til å veilede og hjelpe, så bør du sette deg inn i hva slags ansvar det er også. 

Å si slike ting til noen som er sårbar og desperat vil ha en bekreftelse, er ikke helt sunt. Selv om du så ser de sammen der, så burde fokuset ditt være mer på hva ts kan gjøre for å beskytte seg selv i denne relasjonen. Og det er ikke uten grunn at du også fikk opp tanker om at hun burde forlate det, jeg tenker du så eller følte litt det samme som meg, at dette kan bli veldig tøft. 

Klokt, skal ta med meg rådet videre og glad mer erfarne kan veilede 😊

Får ikke håpe jeg har villedet ts ut på tynn is, men hun ser jo alle svarene her og kan gjøre seg noen tanker ut ifra en samlet sum. Som jo faktisk indikerer at denne relasjonen med hell kan vente inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg sa jo det, å involvere deg med ham kommer til å ta all din tid og energi, livet ditt kommer til å stå på vent. Jeg ser jo allerede tendensene nå, du tenker på hva han tenker, hva han vil, hva kommer til å skje, hva kan skje, du er helt oppslukt i dette i hodet ditt og har ikke ro. Som du skrev til meg så finner du roen av å høre at det blir dere, mens det jeg sa, stresset og uroet deg. Føler ikke du da at dette allerede har tatt og tar for mye fokus og rolle i livet ditt? 

Du har helt rett. Men er det ikke sånn det alltid er i potensielle nye relasjoner? Man må jo gjennom en sånn periode, før man enten blir trygg på hverandre og vil gå veien videre sammen, eller man  bestemmer seg for å gå hver til sitt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har helt rett. Men er det ikke sånn det alltid er i potensielle nye relasjoner? Man må jo gjennom en sånn periode, før man enten blir trygg på hverandre og vil gå veien videre sammen, eller man  bestemmer seg for å gå hver til sitt? 

Nei.. det er ikke det, jeg føler denne relasjonen og dette er slik dårlige relasjoner utarter seg. De som tapper en for krefter, ork, som styrer humøret og hvordan dagen blir. Det er ikke slik det skal være, det skal ikke ta over livet ditt. .

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei.. det er ikke det, jeg føler denne relasjonen og dette er slik dårlige relasjoner utarter seg. De som tapper en for krefter, ork, som styrer humøret og hvordan dagen blir. Det er ikke slik det skal være, det skal ikke ta over livet ditt. .

Det er jo mye sant i dette, altså. Og det er nok litt sånn det har vært hittil, innimellom de fine stundene. Takk for lesningene, jeg tar med meg alt jeg leser, og skal passe på meg selv i fortsettelsen😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 5.9.2023 den 1.20):

Hei, jeg er her! Og ja, det spratt opp et syn på at han tekster med flere. Han er nysgjerrig og utforsker spesielt en annen relasjon. Han er avmålt, men ikke med vilje - det er deg han liker. Han er nervøs. Gi det tid, som nevnt så jeg dere langt fremme. Mulig dere må ha en del tid fra hverandre, muligens nesten uten kontakt.

Det ordner seg, men han trenger tid og masse space! Ikke sitt med hendene i fanget på vent. Skjebnetrådene spinner inn i hverandre, mulig du skal over i en annen bane.

Hei igjen, til deg jeg siterte😊 Jeg lurer på om du får opp noen flere «oppdaterte» bilder på denne relasjonen vi har snakket om? Vi har det fint når vi sees, men den skriftlige kommunikasjonen mellom møtene frustrerer meg fortsatt. Som regel må jeg bare «skru av» og bare jatte med, men innimellom kjenner jeg frustrasjonen vokse, og det føles ikke godt. Jeg må ha en partner jeg kan føle en emosjonell kontakt med. Har denne mannen vanskelig for å uttrykke seg om følelser? Både romantiske følelser, men også vanskelig for å dele andre følelser? Eller vil denne emosjonelle kontakten bedre seg på sikt? Jeg føler vi er på rett vei, men jeg kjenner jeg holder igjen av flere grunner, bl.a nettopp dette. Jeg er redd jeg ikke får delt så mye av mine følelser (om alt mulig) siden han ikke deler så mye sånt selv. Når jeg forsøker, sier han gjerne et eller annet som virkelig avsluttende på temaet, på en måte. Føler en vegg der jeg ikke klarer å bryte gjennom. Ser du noe om dette vil bedre seg? Og ser du om han fortsatt utforsker en annen relasjon? Jeg håper selvsagt dette ikke stemmer, men jeg får det ikke helt ut av hodet. Ser du noe om denne personen han evt utforsker? Jeg vet at han hadde en liten flørt tidlig i vår med en person jeg også kjenner litt til. Det er forhåpentligvis ikke henne..? 
På forhånd tusen takk hvis du vil se hva du får opp❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hei igjen, til deg jeg siterte😊 Jeg lurer på om du får opp noen flere «oppdaterte» bilder på denne relasjonen vi har snakket om? Vi har det fint når vi sees, men den skriftlige kommunikasjonen mellom møtene frustrerer meg fortsatt. Som regel må jeg bare «skru av» og bare jatte med, men innimellom kjenner jeg frustrasjonen vokse, og det føles ikke godt. Jeg må ha en partner jeg kan føle en emosjonell kontakt med. Har denne mannen vanskelig for å uttrykke seg om følelser? Både romantiske følelser, men også vanskelig for å dele andre følelser? Eller vil denne emosjonelle kontakten bedre seg på sikt? Jeg føler vi er på rett vei, men jeg kjenner jeg holder igjen av flere grunner, bl.a nettopp dette. Jeg er redd jeg ikke får delt så mye av mine følelser (om alt mulig) siden han ikke deler så mye sånt selv. Når jeg forsøker, sier han gjerne et eller annet som virkelig avsluttende på temaet, på en måte. Føler en vegg der jeg ikke klarer å bryte gjennom. Ser du noe om dette vil bedre seg? Og ser du om han fortsatt utforsker en annen relasjon? Jeg håper selvsagt dette ikke stemmer, men jeg får det ikke helt ut av hodet. Ser du noe om denne personen han evt utforsker? Jeg vet at han hadde en liten flørt tidlig i vår med en person jeg også kjenner litt til. Det er forhåpentligvis ikke henne..? 
På forhånd tusen takk hvis du vil se hva du får opp❤️

Så søt du er som er så tålmodig med han ❤️ Han har en ganske kraftig vegg oppe altså. Jeg synes nesten den ser tykkere, mer solid ut nå. Oppfatter også is og kulde. Ikke overrasket over at du føler det er vanskelig å komme igjennom.

Jeg ser ikke den andre kvinnen lenger. Han tenker på noen med mellomblondt hår.

Håper ikke jeg gir dynamitt til åpen flamme (eller hva de andre klarsynte kalte det 🙈) sier bare det jeg ser. Virker som han har blokkert seg selv enda mer inne. Han er skikkelig i tenkeboksen (igjen, disse indre demonene). Kan han være deprimert? Muligens slite med noe han skammer seg over? Gambling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at det er flere trangsynte enn klarsynte her inne i alle fall 🤣

Anonymkode: 3cdac...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Så søt du er som er så tålmodig med han ❤️ Han har en ganske kraftig vegg oppe altså. Jeg synes nesten den ser tykkere, mer solid ut nå. Oppfatter også is og kulde. Ikke overrasket over at du føler det er vanskelig å komme igjennom.

Jeg ser ikke den andre kvinnen lenger. Han tenker på noen med mellomblondt hår.

Håper ikke jeg gir dynamitt til åpen flamme (eller hva de andre klarsynte kalte det 🙈) sier bare det jeg ser. Virker som han har blokkert seg selv enda mer inne. Han er skikkelig i tenkeboksen (igjen, disse indre demonene). Kan han være deprimert? Muligens slite med noe han skammer seg over? Gambling?

Tykkere vegg, og t.o.m is og kulde?? 😨 Åj.. Ja, altså, jeg oppfatter sms’ene på samme måte som jeg har gjort hele veien, ganske platoniske, med få unntak. Når vi sees får jeg mer inntrykk av at han er interessert. Han har også sagt at han i tidligere forhold har hatt problemer med å snakke om følelser, og at han skal øve seg på dette i vår relasjon, for han ser hvor viktig det er. Han sier han ønsker å utforske dette, at det alltid har vært noe der mellom oss, og han har sagt at vi må gjøre dette på en forsiktig måte, siden vi kjenner hverandre fra før, har respekt for hverandre og ikke må risikere at en av oss blir såret på veien. Men så mye lenger enn det kommer vi liksom ikke i den samtalen. Han har vært travelt opptatt, men jeg ser at han prøver å finne tider hvor vi kan sees, og han sier at det blir bedre tid til det videre fremover. Så sånn sett virker det jo som han vil fortsette å utforske dette? Han sier også at han føler vi har fått en fin start. Men min følelse har hele veien vært så delt, vekslet mellom spenning og gode følelser, og denne frustrasjonen over å ikke «nå inn».

Burde jeg si noe til han om dette, eller får han bare hetta av det? 

Og er det altså enda en ny dame han tenker på, siden du ikke lenger ser den andre damen? Kan det være eksen hans du ser som er mellomblond? Hun er i et annet godt etablert forhold.. Eller er det denne kvinnen jeg tenkte på, som han flørtet litt med i vår uten at det gikk noen vei? Han snakker om gjensidig respekt, men det er ikke mye respektfullt å date meg når han tenker på en annen kvinne... 🙄

Bør jeg bare la han gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kan han være deprimert? Muligens slite med noe han skammer seg over? Gambling?

Jeg vet ikke om han er deprimert, eller om han sliter med noe. Ikke gambling iallefall, det er jeg rimelig sikker på. Han er en ordentlig fyr med livet på stell, såvidt jeg vet🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Lawyam; Ser du noe nytt om denne relasjonen? Jeg har virkelig tatt til meg rådene dine, jeg har ikke laget noe stress i relasjonen som potensielt vil skremme han bort, jeg har stått i det og gitt det tid. Skal jeg bare fortsette sånn en stund til, eller tenker du det må være mulig å ta opp noe av det jeg tenker på, på en fin måte? Jeg syns ikke det er så lett å bare flyte med, jeg gjør det på utsiden, fysisk, men på innsiden krever dette veldig mye energi. Har du noen gode råd her vi står nå? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...