Gå til innhold

Er fortsatt noen av dere klarsynte her inne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ja, klart og tydelig :) Han har de samme fryktene og de samme følelsene som deg pr i dag. Det rolige tempoet dere har er riktig og der dere skal være akkurat nå.

Bare en sidenote: han har noen kilo ekstra i det bildet jeg ser av dere. Usikker på om han har det nå, eller om han vil få det. Kan også bety at han er lykkelig der fremme slik jeg tolker det. Kjærligheten er dyp uansett.

Anonymkode: 5a845...100

Tusen tusen takk for hjelpen din❤️ Det er til stor hjelp å vite at han er på samme sted som meg, for jeg har følt på at det kanskje er følelsene for meg han er usikker på, fordi han virker enda mer forsiktig og usikker enn meg. Nå kan jeg senke skuldrene litt☺️

Han har noen ekstra kg, det er helt riktig. Men jeg har nok flere ekstra kg enn han😆 Og det er en av mine mange usikkerheter. Blir helt varm om hjertet når du skriver at kjærligheten er dyp🥰

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Vil bare legge til: husk at skjebnetrådene er skjøre. Dette er det tydeligste bildet jeg får frem og derfor et sannsynlig utfall, men presiserer igjen at jeg ikke bruker kortene nå og at sluke forutanelser kan slå inn på forskjellige skjebnetråder - alt ettersom hva sommerfuglvingene berører underveis.

Lykke til ❤️

Ja, jeg vet at dette er noe du ser her og nå, og at det kan skje ting underveis på begge kanter som endrer utfallet😊 Men jeg velger å holde fast på det du ser, for det bildet har jeg så lyst skal bli virkelig🥰 Tusen takk igjen!! 

Anonymkode: e1d1e...506

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte bare å spørre hvis dette fortsetter som en «klarsynt» tråd:

Noen som kan si noe om hvorfor jeg ikke har et godt forhold til moren min? Jeg føler jeg på en måte har «våknet» de siste årene og forstått hvordan barndommen min har preget meg. Samtidig er det noe med kjemien vår som aldri har stemt, tror jeg. 
Lurer også på om jeg har opplevd en form for følelsesmessig omsorgssvikt som barn, eller er det jeg som er overfølsom og lite hardhudet?

Spør bare i tilfelle noen etter hvert kunne tenke seg å se litt på dette. Jeg er dame i siste halvdel av 30-årene. 

Anonymkode: b1631...9de

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.8.2023 den 22.47):

Først vil jeg bare prøve å sende litt styrkende energi til deg, i den situasjonen du står i❤️ 

Ja jeg ser at det alltid blir veldig stor pågang i disse rene klarsynt-trådene, og det krever garantert veldig mye av dere som starter disse trådene, på så mange måter. Vit at alle setter enormt stor pris på de trådene som har vært❤️ Jeg er helt sikkert en av dem som har fått hjelp av deg også, så sender en stor takk til deg også, som jeg også gjorde til hun litt lenger opp i tråden😊

Det vil alltid være de som ikke tror på klarsynthet, som ikke tror på at det er mulig. Og noen av disse stikker alltid innom disse trådene for å dele sin skråsikre oppfatning. Sånn vil det alltid være. Jeg prøver så godt jeg kan å overse disse kommentarene, men klarer ikke alltid la være å svare😆 Men jeg er enig med deg, mange av kommentarene blir litt komisk, dere klarsynte får visstnok ikke gjort det riktig uansett hvordan dere velger å gjøre det😄
Jeg vet av erfaring at flere av dere som har skrevet i disse trådene gjør det av ren godhet og et ønske om å hjelpe. Det er noe veldig vakkert over det, for dere hjelper helt anonyme personer på nett. Da er det ikke bare lesningen i seg selv som er til stor hjelp, og måten dere formulerer dere så bra på, men dere viser også hvor gode mennesker kan være mot hverandre, helt uten egen vinning. Det er magisk❤️ 

Nå var det ikke meningen at dette skulle bli en spå-tråd, men dersom du en dag skulle få lyst, så lurer jeg på om jeg kan spørre om en sak? Bare om du vil❤️
Jeg er i en forsiktig, begynnende start på en relasjon, med en mann jeg har kjent i mange år. Er så spent på om dette kan bli noe skikkelig bra, eller om det blir avsluttet nesten før det har begynt. Merker jeg har litt veggene oppe, da jeg er redd.. lurer veldig på hva du ser ang dette, hvis du har tid, lyst og energi til å se☺️

Klem fra TS❤️

Tusen takk, gode du! Så hyggelig å høre at det blir satt pris på ❤️

Anonymkode: 42385...d28

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 10.13):

Vil bare legge til: husk at skjebnetrådene er skjøre. Dette er det tydeligste bildet jeg får frem og derfor et sannsynlig utfall, men presiserer igjen at jeg ikke bruker kortene nå og at sluke forutanelser kan slå inn på forskjellige skjebnetråder - alt ettersom hva sommerfuglvingene berører underveis.

Lykke til ❤️

Kan eg spørja kva skjebnetrådar er? :)

Anonymkode: 22977...697

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 10.08):

Ja, klart og tydelig :) Han har de samme fryktene og de samme følelsene som deg pr i dag. Det rolige tempoet dere har er riktig og der dere skal være akkurat nå.

Bare en sidenote: han har noen kilo ekstra i det bildet jeg ser av dere. Usikker på om han har det nå, eller om han vil få det. Kan også bety at han er lykkelig der fremme slik jeg tolker det. Kjærligheten er dyp uansett.

Hei igjen😊 Hadde jeg kunnet spørre deg om en ting til? Det gjelder et problem jeg har hatt i noen år nå, som er en stor påkjenning. Hadde vært veldig interessant om du fikk opp noe ang dette. Det har noe legene mener er en slags lukt- og smaksforstyrrelse, uten at de kan finne noen årsak. Dermed er det bare spekulasjoner fra legenes side. Det er en grusom lukt og smak i nese/munn som kommer og går, og legene mener det bare er jeg som kjenner dette, og ingen andre. Men jeg klarer ikke stole på dette, for jeg kjenner det jo som noe helt reelt. Dette skaper mye uro og stress i meg i alle situasjoner hvor jeg er nær andre mennesker, og en ekstra belastning og mye frykt i dette begynnende, potensielle forholdet. Får du opp noe om dette? Jeg spør ikke om helseopplysninger, men bare om du får inn om dette er noe bare jeg kjenner og ingen andre, eller om andre også kan kjenne lukten? Dette har jeg lurt på i så mange år, men ingen kan gi svar. Blir derfor veldig veldig takknemlig om du vil dele det som evt kommer opp❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hei igjen😊 Hadde jeg kunnet spørre deg om en ting til? Det gjelder et problem jeg har hatt i noen år nå, som er en stor påkjenning. Hadde vært veldig interessant om du fikk opp noe ang dette. Det har noe legene mener er en slags lukt- og smaksforstyrrelse, uten at de kan finne noen årsak. Dermed er det bare spekulasjoner fra legenes side. Det er en grusom lukt og smak i nese/munn som kommer og går, og legene mener det bare er jeg som kjenner dette, og ingen andre. Men jeg klarer ikke stole på dette, for jeg kjenner det jo som noe helt reelt. Dette skaper mye uro og stress i meg i alle situasjoner hvor jeg er nær andre mennesker, og en ekstra belastning og mye frykt i dette begynnende, potensielle forholdet. Får du opp noe om dette? Jeg spør ikke om helseopplysninger, men bare om du får inn om dette er noe bare jeg kjenner og ingen andre, eller om andre også kan kjenne lukten? Dette har jeg lurt på i så mange år, men ingen kan gi svar. Blir derfor veldig veldig takknemlig om du vil dele det som evt kommer opp❤️

Men opplever du at folk skygger unna - og har du ikke kysset siden? Hvis det bare er du som kjenner det så er det vel bare du som kjenner det og da er det jo ikke så farlig? Det kan jo også være at det er noe du spiser og det finnes ikke noen munner som lukter friskt hele tiden og det som kan være er at du bare kjenner ekstra etter og har hengt deg så mye oppi det at du er blitt overfølsom og jo mer opptatt du blir av noe desto mer går du jo og kjenner etter. Jeg tror du lukter som mennesker flest og helst bedre siden du sikkert er veldig påpasselig på 'problemet' og kysse deg må vel være det minste problem i verden; han vil vel helst tenke på din munn som smaken av tannkrem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyam skrev (8 timer siden):

Men opplever du at folk skygger unna - og har du ikke kysset siden? Hvis det bare er du som kjenner det så er det vel bare du som kjenner det og da er det jo ikke så farlig? Det kan jo også være at det er noe du spiser og det finnes ikke noen munner som lukter friskt hele tiden og det som kan være er at du bare kjenner ekstra etter og har hengt deg så mye oppi det at du er blitt overfølsom og jo mer opptatt du blir av noe desto mer går du jo og kjenner etter. Jeg tror du lukter som mennesker flest og helst bedre siden du sikkert er veldig påpasselig på 'problemet' og kysse deg må vel være det minste problem i verden; han vil vel helst tenke på din munn som smaken av tannkrem ;)

Dette var noe som oppstod plutselig for litt over fire år siden, og nei, jeg har ikke kysset noen siden. Problemet kommer og går, og når det er sterkt til stede, så holder jeg avstand til folk så godt det lar seg gjøre, men krymper meg samtidig inni meg i redsel for at folk skal kjenne lukten. Det hjelper ikke med tannpuss og tyggis og lignende når det pågår. Nå når jeg er i denne forsiktige datingfasen, kommer jo dette temaet veldig opp til overflaten, for jeg er veldig redd for at han skal kjenne lukten. Det er ikke snakk om noe vanlig dårlig ånde, men mer en råtten, fæl lukt😔 Tenkte jeg kunne ta sjansen å spørre her, om noen «ser» med klarsyn om dette er noe andre kan lukte eller ei🤞😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg er klarsynt selv, men spår bare randomly her inne når jeg føler at jeg ser noe som kan hjelpe ❤️ 

Kunne for øvrig tenke meg litt veiledning selv, for det er ikke enkelt å se klart på seg selv på samme måte. Mistet en del krefter etter fødsel pga. traumatiske hendelser, men det har gått bra med barnet - og meg også, i det store og hele. Jeg skulle likevel ønske at jeg fikk kreftene tilbake litt fortere, det har gått 8 mnd. Vet ikke hva jeg helt skal gjøre

Anonymkode: b2422...b78

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.8.2023 den 18.03):

Godt å høre at det finnes noen som vil hjelpe andre! Kan si kort litt om meg: dame i 30-årene som er skilt og nå er i prosessen med å finne ny kjæreste (prøver i hvert fall). Det siste året har jeg innsett at jeg er preget en del av barndommen min. Faren min døde tidlig i barndommen min. Moren min var i et nytt forhold noen år, men ble deretter alene siden rundt 98. De siste årene har jeg kjent på en slags sorg over at min mor lever alene. Jeg klarer bare ikke å forstå det. Jeg får tanker som: «ville ikke noen ha henne?», «hun lever et liv uten kjærlighet» o.l. 
Får bare beklage til de som evt. har lest om det før. Men det at moren min lever alene er en slags sorg for meg. Kanskje ingen kan forstå mine tanker sånn sett. Trenger ikke noe svar, av og til trenger man å få luftet noen tanker. 

Hei, det virker som at du har mye på stell i livet materielt, stemmer dette? Ser en kvinne som er rakrygget og selvsikker. Hun ser ut som at hun har vunnet noe. Det rimer kanskje ikke helt med det du skriver i innlegget ditt, men det er en flott kvinne jeg ser ihvertfall! 

Jeg er ekstremt ny på dette og har aldri "lest" noen andre enn meg selv. Så ta dette med en liten klype salt. Men jeg får opp at du holder veldig godt fast på noe, og derfor ikke kommer deg videre til noe nytt? Selvrefleksjon er viktig, hvorfor holder du fast på det du eventuelt holder fast på? Kan være lurt å finne grunnen til det. Det vil komme nye muligheter i livet, jeg spurte om kjærlighet spesifikt siden du nevnte det i innlegget ditt. Jeg får litt "stille etter stormen-vibber", at du vil få en mulighet, men refleksjon og hvile er viktig innen den tid. 

Uansett om jeg tar helt feil her eller ikke så håper jeg det ordner seg for deg 🙏 

Anonymkode: 6766d...293

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei, det virker som at du har mye på stell i livet materielt, stemmer dette? Ser en kvinne som er rakrygget og selvsikker. Hun ser ut som at hun har vunnet noe. Det rimer kanskje ikke helt med det du skriver i innlegget ditt, men det er en flott kvinne jeg ser ihvertfall! 

Jeg er ekstremt ny på dette og har aldri "lest" noen andre enn meg selv. Så ta dette med en liten klype salt. Men jeg får opp at du holder veldig godt fast på noe, og derfor ikke kommer deg videre til noe nytt? Selvrefleksjon er viktig, hvorfor holder du fast på det du eventuelt holder fast på? Kan være lurt å finne grunnen til det. Det vil komme nye muligheter i livet, jeg spurte om kjærlighet spesifikt siden du nevnte det i innlegget ditt. Jeg får litt "stille etter stormen-vibber", at du vil få en mulighet, men refleksjon og hvile er viktig innen den tid. 

Uansett om jeg tar helt feil her eller ikke så håper jeg det ordner seg for deg 🙏 

Tusen takk for svar! Jeg eier leilighet og bil, så er ikke akkurat rik, men er takknemlig for at jeg eier. Har også fast jobb som jeg trives med. Takker for kompliment! Jeg må prøve å finne grunnen til at jeg holder fast på noe, ja. Kanskje det kan være en mann jeg møtte på slutten av året i fjor som jeg ble veldig betatt av, men dessverre ble det ikke noe mer. Det kan også hende jeg har hengt meg litt fast i fortiden og gitt meg selv en rolle som «tilbakeholden» siden folk har sagt dette om meg før. Jeg må prøve å komme meg videre og vise at jeg både liker meg selv og har det bra med meg selv. 
Jeg tror også at det var en mening med at jeg skulle ha en singel-periode for å reflektere og ha en pause. Takker igjen for svar, og takk for fine ord ❤️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.8.2023 den 19.15):

Ja. Jeg er klarsynt selv, men spår bare randomly her inne når jeg føler at jeg ser noe som kan hjelpe ❤️ 

Kunne for øvrig tenke meg litt veiledning selv, for det er ikke enkelt å se klart på seg selv på samme måte. Mistet en del krefter etter fødsel pga. traumatiske hendelser, men det har gått bra med barnet - og meg også, i det store og hele. Jeg skulle likevel ønske at jeg fikk kreftene tilbake litt fortere, det har gått 8 mnd. Vet ikke hva jeg helt skal gjøre

Dette er ikke noe du kan stresse med eller presse frem, det må komme tilbake av seg selv. Bare sørg for å gi kroppen det kroppen trenger i form av mat, søvn, vann. Og at sjelen får det den trenger, kanskje bare i form av å sette av litt tid til å meditere hver dag 🤍

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 8.55):

Tusen takk for svar! Jeg eier leilighet og bil, så er ikke akkurat rik, men er takknemlig for at jeg eier. Har også fast jobb som jeg trives med. Takker for kompliment! Jeg må prøve å finne grunnen til at jeg holder fast på noe, ja. Kanskje det kan være en mann jeg møtte på slutten av året i fjor som jeg ble veldig betatt av, men dessverre ble det ikke noe mer. Det kan også hende jeg har hengt meg litt fast i fortiden og gitt meg selv en rolle som «tilbakeholden» siden folk har sagt dette om meg før. Jeg må prøve å komme meg videre og vise at jeg både liker meg selv og har det bra med meg selv. 
Jeg tror også at det var en mening med at jeg skulle ha en singel-periode for å reflektere og ha en pause. Takker igjen for svar, og takk for fine ord ❤️

Godt å høre at jeg ikke var helt på jordet. Ganske nytt for meg dette, egentlig. Jeg fikk et positivt inntrykk av "readingen". Det å løse seg fra "gamle greier" er viktig før noe nytt kommer inn. Du er en veldig flott og sterk dame, det så jeg. Det vil jeg du skal vite 😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.8.2023 den 19.15):

Jeg ser dråper som drypper. Energikoppen din fylles, men sakte. Føler du deg dratt mot naturen? Det ser ihvertfall sånn ut, og det er det du trenger for å få nytt påfyll. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 1.26):

Kjære deg TS; vil bare si at uten kortene vil ikke svaret mitt bli like godt. Dette er kun basert på umiddelbare vibber jeg fikk. Det er en god mann du har begynt å tenke på. Han er like usikker og dere sitter på hver deres tue. Ikke kast dere ut i det, men gå rolig frem i deres tempo. Jeg ser dere sammen langt fremme - og dere er så fine sammen!

Hei, kjære anonymbruker ..100😊 Det er en stund siden du skrev dette svaret, så jeg vet ikke om du ser dette, men jeg prøver. Ser du noe utvikling fra sist i denne relasjonen vi snakket om? Vi tar det veldig rolig, altfor rolig, det har stoppet helt opp. Noe av årsaken er at han ikke har så mye tid til å sees, men det kan kanskje endre seg (litt iallefall) på sikt. Mitt største problem her er at han ofte gir meg en dårlig følelse, fordi jeg forventer en mer hyggelig kommunikasjon, et varmere svar på noe jeg skriver, noe som kan få meg til å føle meg glad, fordi jeg føler sett og godt likt. Jeg prøver stadig å få han til å føle seg sett, få han til å bli glad. Men det er minimalt med sånt fra hans side, og alle mine forsøk dør i forsøket. Det er helt platonisk kontakt, helst skriftlig siden vi nesten ikke sees. Og jeg kjenner jeg blir skuffet over de kjedelige, kalde setningene han sender, som ikke viser noe varme. Det gir meg en vond følelse hver kveld. Jeg skjønner at jeg må i det tid, men skal det virkelig føles sånn som dette i begynnelsen av en potensiell ny relasjon? Skal man ikke kjenne på glede og spenning, kjenne at man smiler fra øre til øre av et litt forsiktig, flørtende kompliment? Kjenner at den andre ønsker å sees? Jeg føler ikke denne mannen har følelser for meg i det hele tatt, eller så har han ikke peiling på hvordan han skal kommunisere med en jente han liker. Kan jeg spørre deg om du hadde kunnet se på oss to en gang til? Får du opp noe nytt? 💛

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hei, kjære anonymbruker ..100😊 Det er en stund siden du skrev dette svaret, så jeg vet ikke om du ser dette, men jeg prøver. Ser du noe utvikling fra sist i denne relasjonen vi snakket om? Vi tar det veldig rolig, altfor rolig, det har stoppet helt opp. Noe av årsaken er at han ikke har så mye tid til å sees, men det kan kanskje endre seg (litt iallefall) på sikt. Mitt største problem her er at han ofte gir meg en dårlig følelse, fordi jeg forventer en mer hyggelig kommunikasjon, et varmere svar på noe jeg skriver, noe som kan få meg til å føle meg glad, fordi jeg føler sett og godt likt. Jeg prøver stadig å få han til å føle seg sett, få han til å bli glad. Men det er minimalt med sånt fra hans side, og alle mine forsøk dør i forsøket. Det er helt platonisk kontakt, helst skriftlig siden vi nesten ikke sees. Og jeg kjenner jeg blir skuffet over de kjedelige, kalde setningene han sender, som ikke viser noe varme. Det gir meg en vond følelse hver kveld. Jeg skjønner at jeg må i det tid, men skal det virkelig føles sånn som dette i begynnelsen av en potensiell ny relasjon? Skal man ikke kjenne på glede og spenning, kjenne at man smiler fra øre til øre av et litt forsiktig, flørtende kompliment? Kjenner at den andre ønsker å sees? Jeg føler ikke denne mannen har følelser for meg i det hele tatt, eller så har han ikke peiling på hvordan han skal kommunisere med en jente han liker. Kan jeg spørre deg om du hadde kunnet se på oss to en gang til? Får du opp noe nytt? 💛

La være sende han melding en dag/kveld, så er han nok varmere neste gang dere snakkes ;) 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

La være sende han melding en dag/kveld, så er han nok varmere neste gang dere snakkes ;) 

Det er han som stort sett åpner med meldinger, (2/3 av kveldene), og jeg må jo svare. Men han skriver en og en setning om gangen, om noe helt hverdagslig. Jeg prøver å gi et kompliment eller vise at jeg bryr meg, men han gjør sjelden det tilbake. Siste par kveldene har jeg vært kortere og kaldere jeg også, men det er jo ikke noe kjekt å holde på sånn..

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så det nok slik det starter i eventyrene, men for folk flest så er det ikke så enkelt. Med at han ikke vet hvordan han kommuniserer med noen han liker', mener du vel helst DET, at han ikke kommuniserer slik du liker han gjør? 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (25 minutter siden):

Så det nok slik det starter i eventyrene, men for folk flest så er det ikke så enkelt. Med at han ikke vet hvordan han kommuniserer med noen han liker', mener du vel helst DET, at han ikke kommuniserer slik du liker han gjør? 

Selvsagt, men sagt på en annen måte, han kommuniserer ikke på en måte som gjør at mine følelser opprettholdes eller vokser, men heller kjølner. Jeg distanserer meg fordi kommunikasjonen ikke fører til en god følelse. Er det ikke det som er viktig, hvordan den andre får deg til å føle? Hvordan skal man utvikle følelser for noen som bare skriver overfladisk om jobb, gjøremål osv? Og som gir kort respons uten engasjement på det jeg skriver? Da oppnås det jo ikke kontakt? For ordens skyld, jeg prøver, uten å overdrive, å skape den kontakten. Jeg engasjerer meg og viser at jeg bryr meg, men det stopper liksom der. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Selvsagt, men sagt på en annen måte, han kommuniserer ikke på en måte som gjør at mine følelser opprettholdes eller vokser, men heller kjølner. Jeg distanserer meg fordi kommunikasjonen ikke fører til en god følelse. Er det ikke det som er viktig, hvordan den andre får deg til å føle? Hvordan skal man utvikle følelser for noen som bare skriver overfladisk om jobb, gjøremål osv? Og som gir kort respons uten engasjement på det jeg skriver? Da oppnås det jo ikke kontakt? For ordens skyld, jeg prøver, uten å overdrive, å skape den kontakten. Jeg engasjerer meg og viser at jeg bryr meg, men det stopper liksom der. 

Jeg forstår det ikke føles så godt, men det er vel i grunnen ikke han som har det problemet - det er du! Han har ikke noen forpliktelse til å få deg til å føle deg bra. Det ER jo kontakt! Det kan ikke tvinges frem, det skal komme naturlig. Ja, du viser han du bryr deg og gir han komplimenter, men har han bedt deg om å gjøre det, pleier du å smiske med folk i håp å få dem til å si du er fin også? Jeg forstår deg, men fra et nøytralt ståsted så er det ikke bare ditt tempo og behov eller kommunikssjonsform som er riktig. For deg er det, ja! Men for han er det han gjør riktig nå. Ingen må noenting, men om noen ikke liker det andre gjør; fremfor å 'kreve' de skal forandre seg; er valget å gå - eller gjøre et lite forsøk på å se ting fra hans side også! 

Endret av Lawyam
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...