AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Del Skrevet 9. august 2023 Hei 🙂 Tenkte jeg skulle spørre et spørsmål til dere klarsynte, men når jeg ser litt nedover underforumet her, så ser jeg at det har vært lite aktivitet i tråder der noen har spurt om å bli lest. Er det kanskje ikke noen klarsynte som stikker innom siden her lenger? Om dere er her, så ytrer jeg et stort ønske om at noen av dere har lyst å starte en ny klarsynt-tråd, det hadde vært helt fantastisk🤗 Anonymkode: e1d1e...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tycho Urke Skrevet 9. august 2023 #2 Del Skrevet 9. august 2023 Klarsynte mennesker finnes ikke, så det har aldri vært klarsynte her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #3 Del Skrevet 9. august 2023 Tycho Urke skrev (Akkurat nå): Klarsynte mennesker finnes ikke, så det har aldri vært klarsynte her inne. De som ikke tror på dette bør vel strengt tatt drite i å svare, kanskje? 😀 Anonymkode: b1631...9de 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #4 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De som ikke tror på dette bør vel strengt tatt drite i å svare, kanskje? 😀 Anonymkode: b1631...9de Enig😄 Anonymkode: e1d1e...506 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 10. august 2023 #5 Del Skrevet 10. august 2023 Klarsynte finnes nok ikke, og om de gjør det så tjener de Satan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #6 Del Skrevet 11. august 2023 De som er ekte klarsynte jobber nok med dette mot betaling, ikke som en gratistjeneste her inne. Hadde aldri trodd på noe som ble skrevet på et anonymt nettforum. Anonymkode: f1a5c...3c4 1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #7 Del Skrevet 11. august 2023 HVIS noe så usannsynlig som klarsynte skulle finnes, hvorfor i alle dager skulle noen bruke sine ekte evner gratis her inne på Kvinneguiden og "lese folk" for ikke noe? Det strider jo mot all fornuft. Nei, saken er jo den at de som tidligere har postet i tråder her og HEVDET at de er klarsynte, bare er troll som er ute etter en god latter der bak sin egen dataskjerm og lurer godtroende, overtroiske mennesker. Anonymkode: e78da...c5d 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 11. august 2023 #8 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): De som er ekte klarsynte jobber nok med dette mot betaling, ikke som en gratistjeneste her inne. Hadde aldri trodd på noe som ble skrevet på et anonymt nettforum. Anonymkode: f1a5c...3c4 Hvis de gjør dette mot betaling er de nok heller svindlere enn ekte klarsynte. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #9 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De som er ekte klarsynte jobber nok med dette mot betaling, ikke som en gratistjeneste her inne. Hadde aldri trodd på noe som ble skrevet på et anonymt nettforum. Anonymkode: f1a5c...3c4 Tidligere har det vært noen lange, fantastiske tråder her inne, hvor noen med sterke intuitive evner har hjulpet mange mennesker. Det er disse jeg lurer på om er her fortsatt😊 Anonymkode: e1d1e...506 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #10 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): HVIS noe så usannsynlig som klarsynte skulle finnes, hvorfor i alle dager skulle noen bruke sine ekte evner gratis her inne på Kvinneguiden og "lese folk" for ikke noe? Det strider jo mot all fornuft. Nei, saken er jo den at de som tidligere har postet i tråder her og HEVDET at de er klarsynte, bare er troll som er ute etter en god latter der bak sin egen dataskjerm og lurer godtroende, overtroiske mennesker. Anonymkode: e78da...c5d Det finnes gode sjeler her inne med sterke intuitive evner, som har brukt mye tid og energi på å hjelpe andre her inne tidligere. Ang det siste avsnittet ditt; ja, jeg ser stadig disse trollene, og syns det er tåpelig sånn de holder på. Men folk som ønsker å latterliggjøre andre vil alltid finnes der ute, dessverre. Skal tro om de er stolt av seg selv.. Men flere klarsynte mennesker har som sagt hjulpet mange her inne. Man ser fort hvem som er troll og hvem som er en god sjel som ønsker å hjelpe. Anonymkode: e1d1e...506 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #11 Del Skrevet 11. august 2023 Jeg er en av de som har svart tidligere, har fått barn og ikke hatt energi til å åpne meg. Jeg kunne godt tatt en kveld med kortene igjen, men oppretter da tråd hvor folk kan stille spørsmål spesifikt til den seansen Poenget mitt - cover nok fler som lusker rundt her, men for oss som alle andre spiller livssituasjon en rolle! Til dere som nevner penger; jeg har en vanlig jobb, men liker å lese i kort og bruke evnene mine på fritiden. Alltid hyggelig å kunne hjelpe og besvare spørsmål folk har. Alt handler ikke om penger her i verden. Anonymkode: 5a845...100 2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #12 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg er en av de som har svart tidligere, har fått barn og ikke hatt energi til å åpne meg. Jeg kunne godt tatt en kveld med kortene igjen, men oppretter da tråd hvor folk kan stille spørsmål spesifikt til den seansen Poenget mitt - cover nok fler som lusker rundt her, men for oss som alle andre spiller livssituasjon en rolle! Til dere som nevner penger; jeg har en vanlig jobb, men liker å lese i kort og bruke evnene mine på fritiden. Alltid hyggelig å kunne hjelpe og besvare spørsmål folk har. Alt handler ikke om penger her i verden. Anonymkode: 5a845...100 Gratulerer så mye med baby❤️ Selvfølgelig må tiden og energien gå til babyen nå☺️ Magefølelsen min sier at du sikkert er en av dem jeg har fått veldig god hjelp av tidligere, så det takker jeg for når jeg først har deg her☺️ Jeg følger litt med her inne om det dukker opp en ny tråd etter hvert, når du kjenner at du har lyst og energi til det igjen, det gleder jeg meg til❤️ Og før den tid; masse lykke til videre med babytiden, nyt kvalitetstiden🥰 Anonymkode: e1d1e...506 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #13 Del Skrevet 11. august 2023 Jeg har også hjulpet mange her inne med å legge kort. Står for tiden i en energitappende livssituasjon, men legger litt kort nå og da for andre likevel, da jeg syns det gir meg noe å hjelpe andre. Men jeg har ikke hatt krefter til å ha en lang tråd gående. Det blir så massiv pågang når man begynner, så det må bli når jeg har mer overskudd. Må le litt av folk som kommenterer her. Har man evner er det feil uansett hva man gjør - tar man betalt, er man en svindler som utnytter mennesker, hjelper man folk gratis, kan man umulig ha evner for da ville man jo tatt betalt! Er klar over at det ikke er samme person som skriver begge deler altså, det bare er litt komisk. Tenke seg til at noen ønsker å hjelpe andre bare med det mål for øye å hjelpe dem 😅 Anonymkode: 42385...d28 3 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #14 Del Skrevet 11. august 2023 Godt å høre at det finnes noen som vil hjelpe andre! Kan si kort litt om meg: dame i 30-årene som er skilt og nå er i prosessen med å finne ny kjæreste (prøver i hvert fall). Det siste året har jeg innsett at jeg er preget en del av barndommen min. Faren min døde tidlig i barndommen min. Moren min var i et nytt forhold noen år, men ble deretter alene siden rundt 98. De siste årene har jeg kjent på en slags sorg over at min mor lever alene. Jeg klarer bare ikke å forstå det. Jeg får tanker som: «ville ikke noen ha henne?», «hun lever et liv uten kjærlighet» o.l. Får bare beklage til de som evt. har lest om det før. Men det at moren min lever alene er en slags sorg for meg. Kanskje ingen kan forstå mine tanker sånn sett. Trenger ikke noe svar, av og til trenger man å få luftet noen tanker. Anonymkode: b1631...9de 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #15 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har også hjulpet mange her inne med å legge kort. Står for tiden i en energitappende livssituasjon, men legger litt kort nå og da for andre likevel, da jeg syns det gir meg noe å hjelpe andre. Men jeg har ikke hatt krefter til å ha en lang tråd gående. Det blir så massiv pågang når man begynner, så det må bli når jeg har mer overskudd. Må le litt av folk som kommenterer her. Har man evner er det feil uansett hva man gjør - tar man betalt, er man en svindler som utnytter mennesker, hjelper man folk gratis, kan man umulig ha evner for da ville man jo tatt betalt! Er klar over at det ikke er samme person som skriver begge deler altså, det bare er litt komisk. Tenke seg til at noen ønsker å hjelpe andre bare med det mål for øye å hjelpe dem 😅 Anonymkode: 42385...d28 Først vil jeg bare prøve å sende litt styrkende energi til deg, i den situasjonen du står i❤️ Ja jeg ser at det alltid blir veldig stor pågang i disse rene klarsynt-trådene, og det krever garantert veldig mye av dere som starter disse trådene, på så mange måter. Vit at alle setter enormt stor pris på de trådene som har vært❤️ Jeg er helt sikkert en av dem som har fått hjelp av deg også, så sender en stor takk til deg også, som jeg også gjorde til hun litt lenger opp i tråden😊 Det vil alltid være de som ikke tror på klarsynthet, som ikke tror på at det er mulig. Og noen av disse stikker alltid innom disse trådene for å dele sin skråsikre oppfatning. Sånn vil det alltid være. Jeg prøver så godt jeg kan å overse disse kommentarene, men klarer ikke alltid la være å svare😆 Men jeg er enig med deg, mange av kommentarene blir litt komisk, dere klarsynte får visstnok ikke gjort det riktig uansett hvordan dere velger å gjøre det😄 Jeg vet av erfaring at flere av dere som har skrevet i disse trådene gjør det av ren godhet og et ønske om å hjelpe. Det er noe veldig vakkert over det, for dere hjelper helt anonyme personer på nett. Da er det ikke bare lesningen i seg selv som er til stor hjelp, og måten dere formulerer dere så bra på, men dere viser også hvor gode mennesker kan være mot hverandre, helt uten egen vinning. Det er magisk❤️ Nå var det ikke meningen at dette skulle bli en spå-tråd, men dersom du en dag skulle få lyst, så lurer jeg på om jeg kan spørre om en sak? Bare om du vil❤️ Jeg er i en forsiktig, begynnende start på en relasjon, med en mann jeg har kjent i mange år. Er så spent på om dette kan bli noe skikkelig bra, eller om det blir avsluttet nesten før det har begynt. Merker jeg har litt veggene oppe, da jeg er redd.. lurer veldig på hva du ser ang dette, hvis du har tid, lyst og energi til å se☺️ Klem fra TS❤️ Anonymkode: e1d1e...506 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #16 Del Skrevet 11. august 2023 Kjære deg TS; vil bare si at uten kortene vil ikke svaret mitt bli like godt. Dette er kun basert på umiddelbare vibber jeg fikk. Det er en god mann du har begynt å tenke på. Han er like usikker og dere sitter på hver deres tue. Ikke kast dere ut i det, men gå rolig frem i deres tempo. Jeg ser dere sammen langt fremme - og dere er så fine sammen! Anonymkode: 5a845...100 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #17 Del Skrevet 11. august 2023 Jeg spurte om å bli lest, og jeg fikk selvsagt vage svar. De mer konkrete jeg fikk var total skivebom. Anonymkode: f2b6f...619 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #18 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kjære deg TS; vil bare si at uten kortene vil ikke svaret mitt bli like godt. Dette er kun basert på umiddelbare vibber jeg fikk. Det er en god mann du har begynt å tenke på. Han er like usikker og dere sitter på hver deres tue. Ikke kast dere ut i det, men gå rolig frem i deres tempo. Jeg ser dere sammen langt fremme - og dere er så fine sammen! Anonymkode: 5a845...100 Åh! Er det sant at du ser oss sammen langt fremme, og at vi er så fine sammen? Nå ble jeg glad😍😍😍 Akkurat sånn du ser det, er sånn det er her og nå; at vi er usikre begge to og tar det i et veldig veldig rolig tempo. Men jeg er ikke usikker på om jeg vil ha han eller ikke, jeg er sikker sånn sett, men har så mange frykter i forbindelse med prosessen, og også usikkerhet på om han vil ha meg. Ser du om hans usikkerhet skyldes usikkerhet på om han vil ha meg, om han har følelser for meg eller ikke, eller om det dreier seg om lignende frykter som jeg har? Altså sårbarhet på det å skulle åpne opp for dette, være nær, slippe «fasaden» og dele sårbare ting osv? Anonymkode: e1d1e...506 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #19 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Åh! Er det sant at du ser oss sammen langt fremme, og at vi er så fine sammen? Nå ble jeg glad😍😍😍 Akkurat sånn du ser det, er sånn det er her og nå; at vi er usikre begge to og tar det i et veldig veldig rolig tempo. Men jeg er ikke usikker på om jeg vil ha han eller ikke, jeg er sikker sånn sett, men har så mange frykter i forbindelse med prosessen, og også usikkerhet på om han vil ha meg. Ser du om hans usikkerhet skyldes usikkerhet på om han vil ha meg, om han har følelser for meg eller ikke, eller om det dreier seg om lignende frykter som jeg har? Altså sårbarhet på det å skulle åpne opp for dette, være nær, slippe «fasaden» og dele sårbare ting osv? Anonymkode: e1d1e...506 Ja, klart og tydelig Han har de samme fryktene og de samme følelsene som deg pr i dag. Det rolige tempoet dere har er riktig og der dere skal være akkurat nå. Bare en sidenote: han har noen kilo ekstra i det bildet jeg ser av dere. Usikker på om han har det nå, eller om han vil få det. Kan også bety at han er lykkelig der fremme slik jeg tolker det. Kjærligheten er dyp uansett. Anonymkode: 5a845...100 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #20 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, klart og tydelig Han har de samme fryktene og de samme følelsene som deg pr i dag. Det rolige tempoet dere har er riktig og der dere skal være akkurat nå. Bare en sidenote: han har noen kilo ekstra i det bildet jeg ser av dere. Usikker på om han har det nå, eller om han vil få det. Kan også bety at han er lykkelig der fremme slik jeg tolker det. Kjærligheten er dyp uansett. Anonymkode: 5a845...100 Vil bare legge til: husk at skjebnetrådene er skjøre. Dette er det tydeligste bildet jeg får frem og derfor et sannsynlig utfall, men presiserer igjen at jeg ikke bruker kortene nå og at sluke forutanelser kan slå inn på forskjellige skjebnetråder - alt ettersom hva sommerfuglvingene berører underveis. Lykke til ❤️ Anonymkode: 5a845...100 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå