Gå til innhold

Jehovas vitne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, dette er ikke en tråd som rakker ned de tror på, men en tråd som spør hva i alle dager som gir de rett til å åpne døra vår og legge inn et VÅKN OPP! blad i dørsprekka! :frustrert:

Om jeg bedriver noe jeg helst ikke vil bli avbrutt i og har glemt å låse døra, gir dette dem grunn til å snike rundt her for det? Vi har postkasse, vet dere! (om dere skulle være her inne)!

Og uansett om jeg er dum og glemmer og låse når jeg faktisk er hjemme, så har de ikke lov til dette vil en tro!

Enda verre, hadde de vært inne og satt noe på stuebordet vårt en gang :overrasket: Det er 3 rom innover i huset, det!

Jeg blir jo utrygg for å være hjemme alene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ringt politiet. Slikt har de rett og slett ikke lov til å gjøre, det er jo innbrudd! Og de som gjør det bør stoppes! :frustrert:

Nå ble jeg skikkelig irritert på dine vegne. :forvirret:

Skrevet

Ja enig, ring politiet. Sånn går det bare ikke an å oppføre seg, og jeg hadde blitt pissredd selv. Jeg har opplevd at de setter foten i døra, men det er da ikke noe i forhold til det dette her. :hår:

Skrevet

Men det er noen år siden den hendelsen med stuebordet. Jeg bare kom til å tenke på den nå. Men det jeg skrev om just nå skjedde i skrivende stund! Hva skal jeg si til politiet da? Det er jo ikke inni huset, og jeg ser jo ikke hvem det er for jeg gjemmer meg jo oppe på loftet :(

Skrevet

Ring den lokale JV menigheten og si i fra. :frustrert:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Ring den lokale JV menigheten og si i fra.  :frustrert:

Ja. Åpner du ikke så åpner du ikke.

Skrevet
Men det er noen år siden den hendelsen med stuebordet. Jeg bare kom til å tenke på den nå. Men det jeg skrev om just nå skjedde i skrivende stund! Hva skal jeg si til politiet da? Det er jo ikke inni huset, og jeg ser jo ikke hvem det er for jeg gjemmer meg jo oppe på loftet :(

Ring og si det som det er. Da kan politiet ta en telefon til JV. Og da er det opp til dem å finne ut hvem som har vært hos deg.

Skrevet

Det skal jeg gjøre! Husker da jeg var mindre, var dråpen min for ringeklokka mi nådd, og jeg satte opp et papirark på døra i ekte donald-stil "DØRSELGERE OG JEHOVAS VITNE KOM DERE VEKK!!!"

Den ble fjernet ganske fort...

men det hadde ikke gjort noe om den hadde blitt. Har forresten hatt dørselgere som renner ned verandainnganga, når vi har helt klart og tydelig en hovedinngang. Jeg vet ikke hva som er verst, folk som gir oss en sjanse til å gjemme seg før de går inn, eller folk som går rett opp til vinduet og glaninga.

Gjest christineemily
Skrevet
:overrasket: Jeg hadde blitt vred!!! Og rasende :frustrert: ! Redd også faktisk. Ring og be politiet ta kontakt med Jehovas Vitner. De er et stort problem her jeg bor også, meg jeg har da aldri opplevd makan til det du beskriver!
Skrevet

Beste triks mot Jehovas er å si at du er utstøtt. Det gjorde jeg, og da stakk de rimelig fort! De har ikke lov å snakke med utstøtte. Flere venner bruker dette trikset, og det virker hver gang...

Skrevet

Ble skikkelig sint en gang.

De kom på døra å ville levere meg en brosjyre. jeg sa pent nei takk og lukket døra. Da jeg seinere kom ned i postkassa så lå jammen lappen der! Gjett om jeg ble vred! :sur:

Sendte lappen i retur uten porto og skrev også hvor uforkammet jeg syns det var.

Gjest christineemily
Skrevet
Beste triks mot Jehovas er å si at du er utstøtt. Det gjorde jeg, og da stakk de rimelig fort! De har ikke lov å snakke med utstøtte. Flere venner bruker dette trikset, og det virker hver gang...

:ler::ler::ler:

Skrevet

Det var et godt tips. Skal huske på det.

Skrevet

Ring dem du, eller skriv et kort brev og fortell hva som har skjedd. Kanskje like greit med brev? Tror neppe jeg hadde klart å holde meg rolig uten å skjelle ut den jeg traff i telefonen, derfor hadde nok brev vært tingen for meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...