AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Familiesammenkomster gjør meg så frustert, for alle snakker bare om seg og sitt. For meg er en naturlig del av en samtale å følge opp det andre snakker om, vise interesse for livet deres, lytte. Men opplever ikke at andre gjør det med meg. Og det gjør meg litt sår og lei meg, jeg føler meg uinteressant. Jeg har en søster som ALDRI følger opp noe jeg forteller, hun klarer å bare pense alt over på sine egne greier med lange tirader. Jeg vet jeg er en type som er for tilbakeholden og tar for lite plass, hva kan jeg gjøre for å få det til? For eksempel i dag fortalte jeg at en god venn av meg måtte evakuere fra huset sitt på grunn av flommen, og at hele huset sto under vann. Hun har ikke engang en kommentar før hun overtar med å fortelle at katten hennes har lært et triks.... Anonymkode: 9b294...8a8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #2 Skrevet 9. august 2023 Så du vil lære deg å bli de du ikke liker oppførselen til? Anonymkode: e0215...e3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå