AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Hva betyr det når eksen (som har ny kjæreste) plutselig begynner å like alle bildene jeg legger ut på Instagram og ser alle stories? Han begynte ikke med det før 1 mnd siden, de har vært sammen i 3 mnd og han fant henne kort tid etter bruddet. Vi hadde mye uløste tråder begge to etter bruddet, det kom som et sjokk på oss begge og vi hadde et veldig bra forhold (men fikk en veldig dårlig periode hvor vi ga oss alt for raskt, og handlet mye om eksterne ting som var vanskelig å endre på da) Jeg håper forholdet han har nå bare er en rebound som begynner å gå nedover nå😔 Anonymkode: bafc1...496
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #2 Skrevet 9. august 2023 Det betyr at gresset er grønnere ja, og at han er redd for at du skal gå videre mens han er «stuck» i nytt forhold. Eksen min gjør eksakt det samme og det har eskalert etter de flyttet sammen, nå sender han og 😍😍😍 på privat melding når jeg legger ut bilde av meg. Har du sagt at du vil ha han tilbake? Anonymkode: 4bb5f...613
mellomtomater67 Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 Herregud. La eksen din og nye dama hans være i fred 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #4 Skrevet 9. august 2023 Han vil ligge med deg Anonymkode: e4fb6...763 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #5 Skrevet 9. august 2023 Gresset var grønt til og begynne med, men for at det skal forbli grønt, så må det pleies, enten har han innsett at det er for mye jobb og legge i eller så er du grei og ha i reserve. Anonymkode: 5bc96...d4a 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #6 Skrevet 9. august 2023 Han holder deg bare varm på en utspekulert måte. Fjern og slett. Anonymkode: 30572...720 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #7 Skrevet 10. august 2023 Dette skjedde ish med meg (liket bildene mine) og, bare at eksen blokka meg på snap og. Jeg er psycho så jeg sjekket ofte på snap om han hadde unblokket meg. Gjorde det ikke på en stund, men så bestemte jeg meg fir å gjøre det en dag, og da gikk det an å legge ham til som venn. Han la meg til igjen, og vi begynte å snakke litt. Anonymkode: 630c0...f50
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #8 Skrevet 10. august 2023 40 minutter siden, AnonymBruker said: Dette skjedde ish med meg (liket bildene mine) og, bare at eksen blokka meg på snap og. Jeg er psycho så jeg sjekket ofte på snap om han hadde unblokket meg. Gjorde det ikke på en stund, men så bestemte jeg meg fir å gjøre det en dag, og da gikk det an å legge ham til som venn. Han la meg til igjen, og vi begynte å snakke litt. Anonymkode: 630c0...f50 Glemte å legge til at han var blitt singel igjen! Anonymkode: 630c0...f50
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #9 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det betyr at gresset er grønnere ja, og at han er redd for at du skal gå videre mens han er «stuck» i nytt forhold. Eksen min gjør eksakt det samme og det har eskalert etter de flyttet sammen, nå sender han og 😍😍😍 på privat melding når jeg legger ut bilde av meg. Har du sagt at du vil ha han tilbake? Anonymkode: 4bb5f...613 Stakkars damene til disse tufsene. Hvorfor vil dere ha tufser? Anonymkode: a24e4...d36 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #10 Skrevet 10. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Stakkars damene til disse tufsene. Hvorfor vil dere ha tufser? Anonymkode: a24e4...d36 Jeg vil ikke ha han tilbake 😅 Anonymkode: 4bb5f...613
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #11 Skrevet 10. august 2023 Han prøver å holde deg varm slik at du er tilgjengelig når nydama går fra ham. Jeg ville tatt screenshot og sendt til henne. Hun har rett til å vite hvilken dust hun er sammen med. Anonymkode: db245...37c 1
svartkatt Skrevet 10. august 2023 #12 Skrevet 10. august 2023 Det betyr at du burde fjerne han fra følgere, og slutte å følge han. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå