AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Jeg har familie som bor 2 timer unna Jeg nevnte at jeg vikle ta de med neste helg og fikk blankt nei. Han har en jobbavtale ett par timer og vil ikke at vi skal dra uten han Hver eneste gang er det sånn. Jeg mener han er fullstendig urimelig, skal jeg og barna bli stoppet pga han? Det gjør meg så sint. Anonymkode: cbb8e...cb8 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #2 Skrevet 9. august 2023 Må du ha med barna, Du kan vel reise uten dem? Så kan han få ha ansvaret for dem hele helga. Anonymkode: 0e595...aea 9
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 Han kan komme etter jobbtingen. Eller bli skilt. Anonymkode: 5aac2...04a 6 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #4 Skrevet 9. august 2023 Uff. Stakkars barn. Tenk å ha en far som ønsker å tilbringe helgene med dem. Anonymkode: cd4d5...d14 5 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #5 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må du ha med barna, Du kan vel reise uten dem? Så kan han få ha ansvaret for dem hele helga. Anonymkode: 0e595...aea Er vel kanskje litt derfor man reiser for å besøke familie, for at barna skal få være med. Anonymkode: 3f44e...66d 21 3
Mt3 Skrevet 9. august 2023 #6 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har familie som bor 2 timer unna Jeg nevnte at jeg vikle ta de med neste helg og fikk blankt nei. Han har en jobbavtale ett par timer og vil ikke at vi skal dra uten han Hver eneste gang er det sånn. Jeg mener han er fullstendig urimelig, skal jeg og barna bli stoppet pga han? Det gjør meg så sint. Anonymkode: cbb8e...cb8 Da drar dere også får han komme etter når jobbavtalen er ferdig. Hvorfor kan dere ikke dra? Klare han seg ikke uten deg/barna eller stoler han ikke på deg? Uansett så er det bare sunt å savne hverandre noen få dager. 9 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #7 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uff. Stakkars barn. Tenk å ha en far som ønsker å tilbringe helgene med dem. Anonymkode: cd4d5...d14 Eller tenk å ha en egoistisk far som ikke klarer å komme etter. Anonymkode: 3f44e...66d 25 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #8 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må du ha med barna, Du kan vel reise uten dem? Så kan han få ha ansvaret for dem hele helga. Anonymkode: 0e595...aea Selvfølgelig vil jeg ha med barna, sånn at de kan treffe mormor, tanter, onkler. Det er ikke så ofte vi ser dem Anonymkode: cbb8e...cb8 11 6 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #9 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eller tenk å ha en egoistisk far som ikke klarer å komme etter. Anonymkode: 3f44e...66d Så vent på far, å dra sammen? Anonymkode: cd4d5...d14
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #10 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så vent på far, å dra sammen? Anonymkode: cd4d5...d14 Ham vil ikke dit, han er hjemmekjær og orker seg hver gang jeg nevner det Anonymkode: cbb8e...cb8 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #11 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ham vil ikke dit, han er hjemmekjær og orker seg hver gang jeg nevner det Anonymkode: cbb8e...cb8 Kan du ikke bare si at neste helg drar vi. Du er hjertelig velkommen til å bli med. Så drar dere. Hva skal han gjøre? Låse dere inne? Anonymkode: cd4d5...d14 22 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #12 Skrevet 9. august 2023 Er du samme TS som hun som ikke fikk gjøre gøye aktiviteter med barna når mannen var på jobb? Så han vil verken være med selv eller at du reiser med barna alene?! Ønsker han ikke at barna skal ha et forhold til din familie? Er han likeens når det gjelder å besøke sin familie? Jeg hadde uten tvilt reist med barna. Hadde bare informert om at vi drar. Så får far mugne hjemme alene. Anonymkode: 37144...21a 24 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #13 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uff. Stakkars barn. Tenk å ha en far som ønsker å tilbringe helgene med dem. Anonymkode: cd4d5...d14 Skal ikke barna få treffe besteforeldrene? Her er det jo en far som er vrang. AnonymBruker skrev (1 time siden): Ham vil ikke dit, han er hjemmekjær og orker seg hver gang jeg nevner det Anonymkode: cbb8e...cb8 Hvor ofte er det snakk om? Pleier han å vinne frem med at dere ikke skal dra dit? Anonymkode: b99ab...6b7 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #14 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uff. Stakkars barn. Tenk å ha en far som ønsker å tilbringe helgene med dem. Anonymkode: cd4d5...d14 Det er jo ikke det han vil. Han vil ha kontroll på TS. Jeg vet om en sånn mann, og han er ikke spesielt opptatt av barna sine, men han nektet kona å gjøre noe som helst med dem. Alle må være hjemme hele tiden. Anonymkode: 6b969...0af 8 11
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #15 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal ikke barna få treffe besteforeldrene? Her er det jo en far som er vrang. Hvor ofte er det snakk om? Pleier han å vinne frem med at dere ikke skal dra dit? Anonymkode: b99ab...6b7 Vi har kanskje vært der 5 ganger/helger siden jul. Også 5 dager i sommerferien. Anonymkode: cbb8e...cb8 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #16 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uff. Stakkars barn. Tenk å ha en far som ønsker å tilbringe helgene med dem. Anonymkode: cd4d5...d14 Hva, to pokaler på dette svaret? Så pappaen til barna skal ha en slags råderett over dem, og barna skal ikke få oppleve noe han ikke opplever? Det er ikke hyggelig, det er kontrollerende og skummelt. Anonymkode: c9831...472 14 3
Gjest theTitanic Skrevet 9. august 2023 #17 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har familie som bor 2 timer unna Jeg nevnte at jeg vikle ta de med neste helg og fikk blankt nei. Han har en jobbavtale ett par timer og vil ikke at vi skal dra uten han Hver eneste gang er det sånn. Jeg mener han er fullstendig urimelig, skal jeg og barna bli stoppet pga han? Det gjør meg så sint. Anonymkode: cbb8e...cb8 I mine ører så høres det ut som 1) han har ikke tiltro til at du kan ta vare på barna. Eller 2 ) han har et usunt kontrollbehov
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #18 Skrevet 9. august 2023 HVa kan han egentlig gjøre? Låse dere inne? Anonymkode: d06c4...abe 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #19 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Vi har kanskje vært der 5 ganger/helger siden jul. Også 5 dager i sommerferien. Anonymkode: cbb8e...cb8 Det er jo ganske ofte på et halvt år. Anonymkode: cd4d5...d14 6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #20 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hva, to pokaler på dette svaret? Så pappaen til barna skal ha en slags råderett over dem, og barna skal ikke få oppleve noe han ikke opplever? Det er ikke hyggelig, det er kontrollerende og skummelt. Anonymkode: c9831...472 Ts skriver jo at de har vært der en helg i måneden pluss en uke i sommer. Ikke akkurat kontrollerende og skummel. Anonymkode: cd4d5...d14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå