Gå til innhold

Ny bekjentskap- snap, utålmodig osv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må ha litt råd her- for dette er helt nytt for meg, dette med flørting og dating (vørt gift i mange år).

Møtt en fyr- masse meldinger, møttes igjen- masse meldinger. De to første gangene litt tilfeldige møter, siste gang var en avtalt date. 
I tillegg ble det gjort en avtale om når vi skal ses igjen- og begge ga uttrykk for at møtet var fint og at vi ville ses igjen.

Blir jo helt paranoid av å lese her- om alle som lurer og manipulerer, bare vil ha seg noe osv. Jeg forstår at jeg må være tålmodig- men det er ikke lett. Nå etter sist møte så er det mye mindre meldinger- er det pga hverdag og travelhet eller fordi han ikke er så interessert? 

Hvordan er menn 40 på dette området?
Hjelpes så slitsomt :D

Anonymkode: 07086...e65

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Må ha litt råd her- for dette er helt nytt for meg, dette med flørting og dating (vørt gift i mange år).

Møtt en fyr- masse meldinger, møttes igjen- masse meldinger. De to første gangene litt tilfeldige møter, siste gang var en avtalt date. 
I tillegg ble det gjort en avtale om når vi skal ses igjen- og begge ga uttrykk for at møtet var fint og at vi ville ses igjen.

Blir jo helt paranoid av å lese her- om alle som lurer og manipulerer, bare vil ha seg noe osv. Jeg forstår at jeg må være tålmodig- men det er ikke lett. Nå etter sist møte så er det mye mindre meldinger- er det pga hverdag og travelhet eller fordi han ikke er så interessert? 

Hvordan er menn 40 på dette området?
Hjelpes så slitsomt :D

Det er heldigvis fortsatt en god del av oss menn i 40-50 årene som er seriøse og ikke bare er ute etter sex.

Ikke bare bare å starte med dating i 40 årene🥵.

Håper du finner en snill, trygg og god mann 🙏

• Liker 1
  • Hjerte 2
Gjest Raptuss
Skrevet

Det er ganske naturlig at det ikke er masse meldinger hele tiden om man treffes jevnlig. Det er fint å ha noe å snakke om når man treffes også. Ikke legg for mye lit til info fra KG, kom på at folk kommer her først og fremst for å diskutere det som ikke funker så bra. 

Menn er forskjellige, noen skriver kjempe mye meldinger uten at det er seriøst av den grunn. Noen er ikke så veldig på meldinger, men er veldig seriøse likevel. Så ha litt tålmodighet😅 selv om det kan være veldig vanskelig om man helst vil ha alle svarene med en gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk 

dere har helt rett! Må ikke overtenke☺️

han er en bra mann- så må vi bare se❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Min er 42 år, og har vært en drøm av en mann å date. Ingen spill av noe slag, bare straight talk, åpnet meldinger, svart med en gang, legger seg i selen for å møtes (selv korte treff kun for en god klem), stiller opp selv på kjedelige ting som menn generelt ikke liker som å bli med å handle klær til barnet mitt, bursdagsgave til noen familiemedlemmer, hjulpet meg på trampokineparken med 5 unger, blitt med på kino på uinteressant barnefilm etc.

Det er én eneste gang han har sendt melding om morgenen litt seint, sa kjente jeg det litt i magen og tenkte å nei, nå har han blitt som alle andre idiotmenn. I stedet for å anta noe så delte jeg tanken min med han og følelsen det ga meg. Han svarte i fullt alvor at han ventet til det vle formiddag med å kontakte meg fordi han ikke ville jeg skulle vekkes mtp jeg knapt hadde sovet natten før. Han hadde sett på mobilen hele tiden på jobb for å se om jeg var våken og han kunne si hei ❤️ Så var det da jeg som var idiot og satt der og ventet på livstegn og tenkte han nå var lei av den tette kontakten 🙈

Han elsker meg og vil meg kun godt. Det er hodet mitt som fucker med meg. 

Kanskje du kan spør din date hva som er greia med endret kontaktmønster?

Anonymkode: bd57f...1c8

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Min er 42 år, og har vært en drøm av en mann å date. Ingen spill av noe slag, bare straight talk, åpnet meldinger, svart med en gang, legger seg i selen for å møtes (selv korte treff kun for en god klem), stiller opp selv på kjedelige ting som menn generelt ikke liker som å bli med å handle klær til barnet mitt, bursdagsgave til noen familiemedlemmer, hjulpet meg på trampokineparken med 5 unger, blitt med på kino på uinteressant barnefilm etc.

Det er én eneste gang han har sendt melding om morgenen litt seint, sa kjente jeg det litt i magen og tenkte å nei, nå har han blitt som alle andre idiotmenn. I stedet for å anta noe så delte jeg tanken min med han og følelsen det ga meg. Han svarte i fullt alvor at han ventet til det vle formiddag med å kontakte meg fordi han ikke ville jeg skulle vekkes mtp jeg knapt hadde sovet natten før. Han hadde sett på mobilen hele tiden på jobb for å se om jeg var våken og han kunne si hei ❤️ Så var det da jeg som var idiot og satt der og ventet på livstegn og tenkte han nå var lei av den tette kontakten 🙈

Mannen du beskriver her kunne vært meg☺️. Godt å se at det er flere gode, omtenksomme mannfolk der ute🙏

• Hjerte 1
Skrevet

Hvis du blir så påvirket av det andre skriver på internett, eller tror alt som blir skrevet i media så er det nok best at du logger av internett. 

Usikre kvinner som i tillegg lar seg påvirke så til de grader av det som skrives på internett er intet annet et stort rødt flagg. 

Anonymkode: 8456b...b0d

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette 👆

Alle damer på KG burde lese det innlegget nøye. Bra eksempel på kvinnelig overtenking, men som løses på en voksen måte. 

TS : KG har den effekten på folk at de blir usikre, mistenksomme og mister lysten på dating. Det virker som om det er målsettingen til mange av de som skriver her. Det hender en sjelden gang at det går en interessant diskusjon her, men eller er det deprimerende. Alt du leser her må tas med en stor klype salt. 

Anonymkode: 7a51b...368

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...