Gå til innhold

Er det ingen som bruker gummistøvler lenger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser nesten ingen under 40 som bruker gummistøvler lenger. Er det helt ut å bruke nå?

Anonymkode: 130cc...59f

Videoannonse
Annonse
Gjest Goldenretriever
Skrevet

Ikke i Bergen i hvert fall, her står gummistøvlene på rad og rekke i garderoben på jobb, og halvparten er under 30 her.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner ingen som passer de brede leggene mine.

Anonymkode: 6efcc...fb4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bergenseren vår på jobb bruker det. Hilsen østlending midt i flomområdet. 

Anonymkode: 6a90f...64b

Skrevet

Jeg har hatt støvler i alle år. Under 40🙋‍♀️

Jeg bruker også fjellsko som er vanntett og gode og skifter litt på det ettersom når været er i anmarsj. I skikkelig vestlandsvær ser det bare skikkelig fjollete og noe tåpelig ut å gå i pene høye hæler eller joggesko eller converse😶 En ting er å like sko og stil utover allværsjakken men å gå rundt å være våt og soggy og fryse blir for dumt og noe jeg sluttet med etter ungdomsskolen. Kler meg etter værforhold.

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hatt støvler siden barneskolen

Anonymkode: 2cb1a...078

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Fubuki på vinterstid, de er supre😄

Anonymkode: ea976...581

AnonymBruker
Skrevet

Bruker absolutt støvler, har to par tom. Svarte, korte som brukes på jobb foreks og slike ting. Og vanlig høyde i gult når jeg er ute med unger. 

Anonymkode: 8c47d...439

• Liker 3
Gjest Vikarsykepleier
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg finner ingen som passer de brede leggene mine.

Anonymkode: 6efcc...fb4

Viking har noen veldig fine, lavere, og et par mer seilstøvler som ikke er så veldig høye og bredere skaft. Men du var kanskje på jakt etter noe mer i Hunter-fasong? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen støvler som ser ut som chelseaboots. Veldig fornøyd med dem. Kjøpte dem da jeg studerte i Bergen, men det er ikke ofte de er i bruk her på Østlandet. Brukt dem flere ganger denne uken da. 

Anonymkode: 6f98d...9d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke støvler i Oslo

Anonymkode: 6fba6...076

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke å gå i gummistøvler, får vondt i føttene etter bare noen meter. Har prøvd forskjellige merker og modeller, men alle er vonde å gå i. Hadde et par Viking-støvler rundt 1990 som faktisk var gode å gå i, men den modellen var gått ut av produksjon da jeg trengte nye.

Anonymkode: a720c...880

AnonymBruker
Skrevet

Aldri likt å gå i det, så hos meg står de fine og ubrukte. Burde brukt det, men syns det er så tungt å gå i

Anonymkode: 79024...c36

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et par, men får gnagsår av dem etter noen få skritt. Samme med de andre støvlene jeg har hatt, enten gnagsår eller bare vonde å gå i. 

Anonymkode: 4e185...55d

Skrevet

Nei, har vanntette jaktstøvler som jeg bruker når det er veldig vått ute. Har alltid hatt det til bruk i marka så da blir gummistøvler bare dobbelt opp

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke brukt gummistøvler siden jeg var barn. 

Anonymkode: 85305...1d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke brukt gummistøvler siden jeg var barn. 

Og jeg er over 40.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker gummistøvler og har flere par, både høye og lave. Og dockboots på vinteren. Har hund da, så vi er ofte på tur i gjørme og myr. Orker ikke sølete gore-tex sko som uansett ikke holder tett. 

Anonymkode: d511d...090

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 36 og brukt det hele livet med den største selvfølge. Opplært til å kle meg godt ute og har ett yrke hvor det å kle seg til uteliv er viktig. 

Angående brede legger jeg har pleid kjøpe fra hooppin. no

Anonymkode: 63fa3...bd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...