Våken Skrevet 17. januar 2006 #1 Skrevet 17. januar 2006 (endret) http://www.aftenposten.no/vaer/article1200321.ece Yey endelig kommer det masse snø. Har bare lufta berttet en gang denne sesongen Men jeg må jo si det ikke er noe morsomt når det tar helt av, sånn som oppi nord i dag Endret 17. januar 2006 av Våken
Gjest Ananas Skrevet 17. januar 2006 #4 Skrevet 17. januar 2006 Å nei, enda mere buss og enda mindre sykling :-((( Vente på bussen = hat!
BMD Skrevet 18. januar 2006 #5 Skrevet 18. januar 2006 Å nei, enda mere buss og enda mindre sykling :-((( Piggdekk anbefales. De sitter forbausende godt både på is og snø. Kjøper du dem på Biltema er de ikke så dyre heller. 10 cm kram snø er selvfølgelig kjipt uansett (til gjengjeld blir man _veldig_ sprek av det!).
Våken Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2006 Det er sant piggdekk dår som smurt
Gjest Ananas Skrevet 18. januar 2006 #7 Skrevet 18. januar 2006 Piggdekksykkelen min blei stjelt i fjor vår :-( Mens jeg hadde den var alt en lek :-) Hadde de groveste piggdekka fra biltema, og bra feste tilogmed på speilblank is. Nå har jeg bare en hybrid med helt glatte dekk. Jeg bor i Bergen så det er snø og is for sjeldent til å ha piggdekk på hovedsykkelen synes jeg.
Våken Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #8 Skrevet 18. januar 2006 Nei, ærligtalt... makan til frekkhet!!!
strilen Skrevet 19. januar 2006 #10 Skrevet 19. januar 2006 ELSKER SNØ !!! Selv om det medfører at jeg må vente i 1/2 time før bilen er kjørbar om morgenen pga dogg. ALt er så mye lysere og lettere med litt (gjerne mer!!) snø....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå