AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Kan du ligge der i typ 2 timer en kveld bare for å slappe av? Gjør du en bestemt dag. F eks fredag kveld? Anonymkode: 69542...4be
FantasDick Skrevet 9. august 2023 #2 Skrevet 9. august 2023 Vi har ikke badekar, så det er stort sett kun når vi er på hotell. Noen ganger i året? Tenker alltid at jeg skal ligge der i timesvis, men det er alltid så kjedelig at jeg orker max en halvtime.
c_buk Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 Ca en gang i uka. Blir vel sittende ca 1 time. Pleier å lese bok, høre på musikk eller podkast osv. Skulle jeg bare stirret i veggen hadde jeg nok gått ut av badekaret etter maks 10 min.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #4 Skrevet 9. august 2023 Oftere om vinteren, 1-2 ganger i uka, sjelden om sommeren. Alltid etter en lang treningstur. Ser på youtube eller hører på podcast. Tar med et stort glass med kald drikke, og skrur ned lyset. Kan da bli liggende i 1-2 timer. Innimellom et glass vin om det er utpå kvelden. Anonymkode: b1682...70f
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #5 Skrevet 9. august 2023 Aldri. Får fullstendig panikk av å ligge i varmt vann og vil bare ut av karet. Anonymkode: 74c55...c0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå