AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Jeg er 174 cm høy og 61 kg. Jeg har små pupper, og kjæresten min har sagt at han foretrekker kvinner med store pupper og veier mer enn meg. Dette er noe jeg ikke greier å slutte å tenke på. Fatter ikke at han vil være sammen med meg når han selv sier han liker damer med store pupper. Merker at jeg skjema mer og mer over meg selv og liker ikke lenger at han hverken ser eller tar på pumpene mine. Det eneste jeg tenker på da er om han syns jeg er ekkel. Dette har selvfølgelig gått veldig ut over sexlivet vårt, og nå gruer jeg meg til hver gang vi skal ha sex. Han vil også at jeg skal kle meg i sexy undertøy hver gang vi skal ha sex. Ikke at det normalt er et problem for meg, men nå innbiller jeg meg at det kun er for at han misliker kroppen min slik det er, og at jeg må "booste" meg selv for at han i det hele tatt skal tenne på meg. Har vært inne på tanken om å gjøre det slutt pga av dette, men jeg elsker ham. Anonymkode: 0a2f3...965 10
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #2 Skrevet 9. august 2023 Jeg er for tjukk for min.. har dessverre utviklet lipødem etter 3 svangerskap 🤷♀️ Liten forståelse.. Anonymkode: 73160...15a 1 5
ThereGoesBob Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 (endret) Store pupper er for babyer, bokstavelig talt. Store pupper fulle av melk som små babyer skal die fra, ikke store babyer. Endret 9. august 2023 av ThereGoesBob 1
Enmanelskeråhate Skrevet 9. august 2023 #4 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er 174 cm høy og 61 kg. Jeg har små pupper, og kjæresten min har sagt at han foretrekker kvinner med store pupper og veier mer enn meg. Dette er noe jeg ikke greier å slutte å tenke på. Fatter ikke at han vil være sammen med meg når han selv sier han liker damer med store pupper. Merker at jeg skjema mer og mer over meg selv og liker ikke lenger at han hverken ser eller tar på pumpene mine. Det eneste jeg tenker på da er om han syns jeg er ekkel. Dette har selvfølgelig gått veldig ut over sexlivet vårt, og nå gruer jeg meg til hver gang vi skal ha sex. Han vil også at jeg skal kle meg i sexy undertøy hver gang vi skal ha sex. Ikke at det normalt er et problem for meg, men nå innbiller jeg meg at det kun er for at han misliker kroppen min slik det er, og at jeg må "booste" meg selv for at han i det hele tatt skal tenne på meg. Har vært inne på tanken om å gjøre det slutt pga av dette, men jeg elsker ham. Anonymkode: 0a2f3...965 Høres jo helt ideelt ut;) 3
RedPimpernell Skrevet 9. august 2023 #5 Skrevet 9. august 2023 At han sier han foretrekker kvinner med mer former betyr ikke at han misliker deg eller at det er noe galt med deg. Han har bare en litt annen favorittpreferanse. Men siden han er sammen med deg må ha jo allikevel like kroppen og personligheten din? Men, synes det var litt klønete og unødvendig sagt av han. Men om det er noen trøst synes jeg du høres flott ut som du er. :-) 7 1
Sannhetsøkende Skrevet 9. august 2023 #6 Skrevet 9. august 2023 En ting er at han syns kvinner som har litt mer på kroppen og har store pupper er flott, men det trengte han ikke å informere deg om. Hvor gammel er han? Hadde han likt hvis du sa at du foretrakk menn som ikke ser ut som han også ? Du er sikkert helt fin som du er. For mange menn er du drømmedama. Mange menn liker slanke kvinner med mindre bryster også. Det er noen for de fleste. Kan også nevne dette til han, at det han sa gikk inn på deg. Kanskje ting kom feil ut. 6 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #7 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er for tjukk for min.. har dessverre utviklet lipødem etter 3 svangerskap 🤷♀️ Liten forståelse.. Anonymkode: 73160...15a Hva mener du med liten forståelse? At din har liten forståelse for deg, eller at du har liten forståelse for TS? Du burde ihvertfall ha stor forståelse fra TS da dere har samme problem: mennene deres yttrykker at dere begge ikke har den kroppen de foretrekker.. Anonymkode: 13c90...424 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #8 Skrevet 9. august 2023 Men hvorfor er du sammen med en mann som ikke synes din kropp er det vakreste som fins? Jeg er selv 170cm, og har veid både 49 og 70 kg gjennom mitt samboerskap. Min samboers favorittkropp er kroppen jeg har til enhver tid, uansett om den er for stor eller for liten. Jeg har vært både beinrangel og formfull, men han elsker meg uansett. Dette går så klart begge veier. Tenker at dette bare skulle mangle i et forhold. Anonymkode: 2e57c...e6b 8 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #9 Skrevet 9. august 2023 Denne mannen ville jeg styrt unna. Helt greit å ha urealistiske krav til undertøy og kropper, men dette behøver han ikke dele med deg. Alt undertøy er sexy på rett person. Anonymkode: 2e57c...e6b 4 1
AprilLudgate Skrevet 9. august 2023 #10 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er 174 cm høy og 61 kg. Jeg har små pupper, og kjæresten min har sagt at han foretrekker kvinner med store pupper og veier mer enn meg. Dette er noe jeg ikke greier å slutte å tenke på. Fatter ikke at han vil være sammen med meg når han selv sier han liker damer med store pupper. Merker at jeg skjema mer og mer over meg selv og liker ikke lenger at han hverken ser eller tar på pumpene mine. Det eneste jeg tenker på da er om han syns jeg er ekkel. Dette har selvfølgelig gått veldig ut over sexlivet vårt, og nå gruer jeg meg til hver gang vi skal ha sex. Han vil også at jeg skal kle meg i sexy undertøy hver gang vi skal ha sex. Ikke at det normalt er et problem for meg, men nå innbiller jeg meg at det kun er for at han misliker kroppen min slik det er, og at jeg må "booste" meg selv for at han i det hele tatt skal tenne på meg. Har vært inne på tanken om å gjøre det slutt pga av dette, men jeg elsker ham. Anonymkode: 0a2f3...965 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er for tjukk for min.. har dessverre utviklet lipødem etter 3 svangerskap 🤷♀️ Liten forståelse.. Anonymkode: 73160...15a Herrejesus fader. Disse to mannfolka fortjener ikke kjæreste. 3 1 7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #11 Skrevet 9. august 2023 ThereGoesBob skrev (2 minutter siden): Store pupper er for babyer, bokstavelig talt. Store pupper fulle av melk som babyer skal die fra. Hei, ingen grunn til å rakke ned på folk med store pupper- i like stor grad som man ikke skal rakke ned på folk med små pupper. Hilsen dame med naturlig store pupper, men som har en mor med naturlig små pupper Anonymkode: 13c90...424 11
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #12 Skrevet 9. august 2023 De aller fleste av oss har ikke en drømmekropp, hvert fall ikke 10-20 år inn i forholdet. Jeg har gått opp 10 kg med fett på 20 år, mens mannen min har gått ned 10 kg med muskler. Men livet skjer på godt og vondt, vi elsker hverandre og har opp igjennom årene utviklet verdier som er langt viktigere for oss enn bare det overfladiske. Det som har vært fellesnevneren for oss disse 20 årene, er at vi alltid har vist atvi liker hverandres kropper og at vi tenner på hverandre. Hvis din rykende ferske kjæreste gjør at du skammer deg og føler deg utrygg i din egen kropp allerede nå i starten av forholdet, så hadde jeg definitivt latt ham fare. Det finnes mange menn der ute som tenner på deg uansett om puppene dine er små eller store. Kropper forandrer seg i løpet av livet og det er synd på dem som kun klarer å tenne på én spesifikk fasong. Anonymkode: 9ad07...cdd 4 3
ThereGoesBob Skrevet 9. august 2023 #13 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, ingen grunn til å rakke ned på folk med store pupper- i like stor grad som man ikke skal rakke ned på folk med små pupper. Hilsen dame med naturlig store pupper, men som har en mor med naturlig små pupper Anonymkode: 13c90...424 Dine ord, ikke mine.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #14 Skrevet 9. august 2023 ThereGoesBob skrev (5 minutter siden): Store pupper er for babyer, bokstavelig talt. Store pupper fulle av melk som små babyer skal die fra, ikke store babyer. Som en kamerat av meg sa; more than a handful is a waste 😂 Anonymkode: 9ad07...cdd
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #15 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er 174 cm høy og 61 kg. Jeg har små pupper, og kjæresten min har sagt at han foretrekker kvinner med store pupper og veier mer enn meg. Dette er noe jeg ikke greier å slutte å tenke på. Fatter ikke at han vil være sammen med meg når han selv sier han liker damer med store pupper. Merker at jeg skjema mer og mer over meg selv og liker ikke lenger at han hverken ser eller tar på pumpene mine. Det eneste jeg tenker på da er om han syns jeg er ekkel. Dette har selvfølgelig gått veldig ut over sexlivet vårt, og nå gruer jeg meg til hver gang vi skal ha sex. Han vil også at jeg skal kle meg i sexy undertøy hver gang vi skal ha sex. Ikke at det normalt er et problem for meg, men nå innbiller jeg meg at det kun er for at han misliker kroppen min slik det er, og at jeg må "booste" meg selv for at han i det hele tatt skal tenne på meg. Har vært inne på tanken om å gjøre det slutt pga av dette, men jeg elsker ham. Anonymkode: 0a2f3...965 Vi er akkurat like høye og veier ca det samme🙂Jeg har også små pupper, aldri fått noen klager på det. Jeg er fornøyd med både høyde og kroppsfasong, og det vil jeg tro du har vært til nå også? Skjønner det føles tungt å skulle slå opp når du elsker ham. Men dette går jo ikke i lengden? Tenk hvor nedbrytende det er å skulle gå igjennom livet og skamme seg over kroppen din og grue seg til sex? Bare det at han får seg til å mene noe som helst om hvordan kroppen din skal se ut er hårreisende. Han er en skikkelig dust. Og jeg syns at du skal vise ham hvordan det føles med slike kommentarer, fortell ham hva du foretrekker som han mangler, gjerne noe som svir litt. Tipper han ikke hadde tålt det særlig godt. Jeg håper for din del at du ser at du fortjener bedre enn dette og velger ut i fra det❤️ Anonymkode: 0d8c7...2fc 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #16 Skrevet 9. august 2023 Hva med å si til han at du foretrekker veldig stor penis? Det kan han gjøre like lite med. Se hvordan han reagerer. Anonymkode: 06e40...cb1 3 3
NiceOrNothing Skrevet 9. august 2023 #17 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 174 cm høy og 61 kg. Jeg har små pupper, og kjæresten min har sagt at han foretrekker kvinner med store pupper og veier mer enn meg. Dette er noe jeg ikke greier å slutte å tenke på. Fatter ikke at han vil være sammen med meg når han selv sier han liker damer med store pupper. Merker at jeg skjema mer og mer over meg selv og liker ikke lenger at han hverken ser eller tar på pumpene mine. Det eneste jeg tenker på da er om han syns jeg er ekkel. Dette har selvfølgelig gått veldig ut over sexlivet vårt, og nå gruer jeg meg til hver gang vi skal ha sex. Han vil også at jeg skal kle meg i sexy undertøy hver gang vi skal ha sex. Ikke at det normalt er et problem for meg, men nå innbiller jeg meg at det kun er for at han misliker kroppen min slik det er, og at jeg må "booste" meg selv for at han i det hele tatt skal tenne på meg. Har vært inne på tanken om å gjøre det slutt pga av dette, men jeg elsker ham. Anonymkode: 0a2f3...965 Sånt gjør meg trist å lese om . At han ( bevisst eller ubevisst ) er i ferd med å ruinere selvtilliten din . Selv om dine vitale mål tilsier at du har kropp som en fotomodell .Hadde svart at : «jeg liker menn som er sosialt og emosjonelt intelligent . Som bygger opp kvinners selvtillit , uanhengig av puppestellet . « 3 1
Gjest ti10 Skrevet 9. august 2023 #18 Skrevet 9. august 2023 Han høres ut som en skikkelig drittsekk. Hva er poenget med å si sånt om ting som er (så å si) umulig å gjøre noe med?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #19 Skrevet 9. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Fatter ikke at han vil være sammen med meg når han selv sier han liker damer med store pupper. Anonymkode: 0a2f3...965 Det vil han nok heller ikke, når han har funnet en dame med store pupper, skal du se. Men fint av ham å advare deg så du ikke går rundt og tror forholdet kommer til å vare evig. Anonymkode: 0ad88...dd8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #20 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva mener du med liten forståelse? At din har liten forståelse for deg, eller at du har liten forståelse for TS? Du burde ihvertfall ha stor forståelse fra TS da dere har samme problem: mennene deres yttrykker at dere begge ikke har den kroppen de foretrekker.. Anonymkode: 13c90...424 Jeg mente han ja Anonymkode: 73160...15a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå