Gå til innhold

Ble magen deres større med barn nr 2 enn med nr 1?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid med min nr to nå. Har termin måneden etter mitt første barn fyller 2år. Fin alders forskjell? Samboer jobber offshore så jeg er veldig spent på de 5ukene han er ute🫣Og ble magen deres større med barn nr 2 enn med nr1? 

Anonymkode: 5b4a5...a3f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fin aldersforskjell 🥰 Det er ca 1 1/2 mellom mine. Med førstemann så jeg ikke gravid ut bakfra, var helt rett. Med nummer to ble jeg kulerund så det syntes like godt fra alle kanter😂 Magen kom også mye tidligere med nr 2. Tror ikke den var så mye større, bare mye breiere.

Anonymkode: d267d...387

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her var magen min mindre med nummer 2. Men første barnet var større, morkaka var større og det var mye fostervann. Jeg bærer alt utenpå, og er lav og slank, så med første så hadde jeg en enorm mage, så ut som det var minst 3 der inne. Bak kan ingen se jeg er gravid, så jeg får en veldig stor tut ut.

Anonymkode: 92e8a...43b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk opp 7 kg første gang, og 10 kg med barn nummer 2. Var litt mindre første runde. Var bevisst på å få i meg litt mer næring ettersom jeg var akkurat litt lite opp i vekt med førstemann. 

Anonymkode: 62391...e0a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er gravid med min nr to nå. Har termin måneden etter mitt første barn fyller 2år. Fin alders forskjell? Samboer jobber offshore så jeg er veldig spent på de 5ukene han er ute🫣Og ble magen deres større med barn nr 2 enn med nr1? 

Synes det høres tett ut, men det blir sikkert fint! 🥰 

Magen ble betydelig større. 

AnonymBruker
Skrevet

Magen var mye mindre med nr2.

Anonymkode: 47079...22d

Skrevet

Magen ble større med nummer to ja, la på meg 11 kg med førstemann og 16 kg med andremann😅 er 22 måneder mellom mine og elsker den aldersforskjellen🥰 håper på samme aldersforskjell mellom nummer 2 og 3🥰 lykke til❤️

AnonymBruker
Skrevet

Magen med nr 1 og 2 var ganske like, med nr 3 vesentlig mindre

Anonymkode: e8810...b40

AnonymBruker
Skrevet

Med de 2 første var magen minst. Nr 3 var større og nr 4 var den minste 🙈

Anonymkode: 2114e...1f2

AnonymBruker
Skrevet

Ops med de 2 første var magen mindre enn nr 3 men nr 4 var minst av alle. 

AB over her 🙈

Anonymkode: 2114e...1f2

AnonymBruker
Skrevet

Hadde størst mage med førstemann, den ble mindre for hvert barn. Men den kom mye fortere, så med tredje var det vanskelig å skjule allerede i første trimester. Første og tredje barn var like store, så hadde ikke noe med det å gjøre heller. 

Anonymkode: 2ad7e...858

AnonymBruker
Skrevet

Nja, ikke mye større nei. Men jeg bærer baby lagt bak og opp i magen

Anonymkode: 26e88...8d4

AnonymBruker
Skrevet

Magen kom fortere med nr. 2, men ble ikke større, kanskje heller litt mindre…? 

2 år er fin aldersforskjell synes jeg, men jeg skal være helt ærlig og si at jeg syntes det første året med to var tøft… Verdt det, men tøft!

Anonymkode: e1a0d...784

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var gravid med første hadde jeg veldig liten mage, var like stor i uke 37 som ei venninne med normal mage i uke 20. Med andremann hadde jeg "normalstor" mage. 🥰

Det er ca 1 1/2 år mellom mine, fin aldersforskjell. Det gikk også veldig greit å være alene med de etter fødselen. Mye enklere enn jeg trodde! 😅

Anonymkode: c409b...1ce

AnonymBruker
Skrevet

Totalt sett tror jeg magen var like stor på slutten. Men fikk mage MYE tidligere med nr.2. Den ble fort stor.

Anonymkode: ec6a3...e28

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Totalt sett tror jeg magen var like stor på slutten. Men fikk mage MYE tidligere med nr.2. Den ble fort stor.

Anonymkode: ec6a3...e28

Samme her. Gikk opp omtrent like mye og hadde omtrent like stor mage, men den kom mye tidligere 😅

Anonymkode: ef9ac...775

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Magen er ikke større. Men babyen inni magen er pt målt mye større. Til meg sa de at det var veldig vanlig med nr 2

bedre plass..

Anonymkode: a1b56...a71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...