Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

PostNord må være dårligst på leveranser i Norge og kundeservice har de ikke hørt om. For et møkkaselskap!!

Anonymkode: 00281...7f7

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tør rett og slett ikke bestille om pakken har post nord som eneste leveringsalternativ. Det er jo et sjansespill om den kommer. 

Med posten kommer pakken, men når er høyst uvisst. 

Anonymkode: 5a806...214

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd noe tull med postnord. Og jeg handler mye på nett, og mest brukt er postnord.

Anonymkode: c25d6...aab

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes postnord er bedre enn posten. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg tør rett og slett ikke bestille om pakken har post nord som eneste leveringsalternativ. Det er jo et sjansespill om den kommer. 

Med posten kommer pakken, men når er høyst uvisst. 

Jeg er enig. Jeg bestiller ikke om det er PostNord som leverer. Dårlig erfaring fra tidligere.

Anonymkode: 7e21c...b3f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg er enig. Jeg bestiller ikke om det er PostNord som leverer. Dårlig erfaring fra tidligere.

Anonymkode: 7e21c...b3f

Jeg også, unngår dem 100%.

Anonymkode: 63065...c0b

• Liker 3
Gjest Tycho Urke
Skrevet

Personlig har jeg aldri opplevd noe problemer med dem.

Skrevet

PostNord er kriminelle på det der med at "har forsøkt å levere pakken, men ingen hjemme, så nå må du hente den på utleveringssted likevel"... og så har man sittet hjemme hele kvelden og ventet! Har ikke en gang gått ut med hunden fordi jeg venter pakke, liksom, og så påstår de at de har vært her og jeg ikke var hjemme? Løgn, gang på gang.

De sjåførene er antageligvis underbetalt og gir faen i jobben sin. Ingenting som heter yrkesstolthet der, antar jeg, siden de ikke akkurat bestreber seg på at "posten skal frem!".

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (3 minutter siden):

PostNord er kriminelle på det der med at "har forsøkt å levere pakken, men ingen hjemme, så nå må du hente den på utleveringssted likevel"... og så har man sittet hjemme hele kvelden og ventet! Har ikke en gang gått ut med hunden fordi jeg venter pakke, liksom, og så påstår de at de har vært her og jeg ikke var hjemme? Løgn, gang på gang.

De sjåførene er antageligvis underbetalt og gir faen i jobben sin. Ingenting som heter yrkesstolthet der, antar jeg, siden de ikke akkurat bestreber seg på at "posten skal frem!".

Hvis man betaler med bananer så får man apekatter er det noe som heter. Får du elendig betalt for ditt arbeid så slutter du antagelig å engasjere deg stort 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd noen problemer.

Anonymkode: 524e3...7c1

AnonymBruker
Skrevet

Synes i grunnen både postnord og posten (bring) er nøyaktig like elendig. I det siste har det vært bring som har vært dårlig, mens postnord har funket. Men så er det i perioder motsatt. Eneste jeg har vært 100 % fornøyd med er porterbuddy. Helthjem er også i en liga over postnord/bring.

Anonymkode: dae66...f32

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes i grunnen både postnord og posten (bring) er nøyaktig like elendig. I det siste har det vært bring som har vært dårlig, mens postnord har funket. Men så er det i perioder motsatt. Eneste jeg har vært 100 % fornøyd med er porterbuddy. Helthjem er også i en liga over postnord/bring.

Anonymkode: dae66...f32

PorterBuddy er jeg også fornøyd med. Alltid flinke og presise bud. Sier de at de skal levere da og da, så gjør de det. Bruker dem mye på leveranser fra Farmasiet.

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

'Helt hjem' er værst. 

Anonymkode: 55c44...f0a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Aldri opplevd noen problemer.

Anonymkode: 524e3...7c1

Har du brukt post nord da?

Anonymkode: a3e18...72d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (8 minutter siden):

PorterBuddy er jeg også fornøyd med. Alltid flinke og presise bud. Sier de at de skal levere da og da, så gjør de det. Bruker dem mye på leveranser fra Farmasiet.

Ja, porterbuddy er geniale!

Anonymkode: a3e18...72d

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

'Helt hjem' er værst. 

Anonymkode: 55c44...f0a

Ja fy søren. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har sendt og mottatt masse (!!) med PostNord de siste årene. Aldri hatt problemer med de, tvert imot! Pakkene kommer raskt frem, og det er god informasjon hele veien gjennom appen.

Jeg sender og henter alltid fra post-i-butikk eller pakkeboks. Mulig de er dårlige på hjemlevering da, siden så mange er negative?

Jeg er hvertfall strålende fornøyd med PostNord! De er både billigere og leverer raskere enn Posten.

Anonymkode: cfa96...861

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...