Gå til innhold

Er jeg ufølsom? Jeg delte noen tanker med samboer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Jeg har vært litt nedfor i dag av flere grunner. Er som regel i godt humør så samboer spurte hva det var. Jeg sa at det plager meg at det er så lite å gjøre på jobb (har omtrent ikke vært noe å gjøre i flere måneder), jeg blir energiløs og nedfor av det. Har vært forsiktig med å klage på dette tidligere fordi samboeren min er arbeidsledig, men nå valgte jeg altså å si det. Og så sa jeg at jeg tror det hadde vært bra om vi gjorde litt mer ting sammen og kommer oss mer ut fordi vi begge er mye hjemme og at jeg føler at vi til tider går litt mye oppi hverandre. Dette har vi snakka litt om før (jeg har mer behov for egentid enn han). Jeg sa også at jeg tror det hadde vært nyttig med en forventningsavklaring mtp hva vi ønsker at den andre skal bidra med hjemme, bl.a. fordi jeg ikke helt føler at han setter pris på de tingene jeg gjør. Dette har jeg tatt opp tidligere, jeg gjør mer enn han og han virker å ta det jeg gjør for gitt. 

Jeg sa alt helt rolig. Han responderte med å bli sur, ville ikke snakke om det og gikk på et annet rom. Antar han synes jeg er utakknemlig (jeg har jo tross alt en jobb!) og kanskje at han følte seg veldig angrepet siden jeg tok opp så mye greier på en gang 🙈 Hva tenker dere, var jeg veldig urimelig og ufølsom? 🙄

Anonymkode: 2d1a4...66e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det synes jeg ikke 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 1c8e3...e7e

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en kommende eks-samboer... Ikke Ts, men den andre parten.

Anonymkode: 12a56...742

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Han responderte med å bli sur, ville ikke snakke om det og gikk på et annet rom. 

«Bruk ordene dine» - er det ikke sånn man sier til 5-åringer? 

Anonymkode: a1992...a5e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han bare driver dank hjemme mens du jobber er det han som bør gjøre alt hjemme.

Anonymkode: 5c074...ccd

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Høres ut som en kommende eks-samboer... Ikke Ts, men den andre parten.

Anonymkode: 12a56...742

Så ts blir i forholdet da? Hvis to mennesker går fra hverandre blir vel begge eks-samboere?

Hvordan tenker du her egentlig?

Anonymkode: d042a...1c9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han spør hva som er i veien fordi du virker nedfor, og du svarer med en hel liste, med flere punkter som handler direkte om ham. Selv om ingen av enkeltpunktene dine nødvendigvis er urimelig, kan jeg skjønne at at det ble uventet mye og ikke minst mye kritikk for ham på en gang, når alt han gjorde var å stille et enkelt spørsmål...

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Daria said:

Han spør hva som er i veien fordi du virker nedfor, og du svarer med en hel liste, med flere punkter som handler direkte om ham. Selv om ingen av enkeltpunktene dine nødvendigvis er urimelig, kan jeg skjønne at at det ble uventet mye og ikke minst mye kritikk for ham på en gang, når alt han gjorde var å stille et enkelt spørsmål...

Var litt dette jeg følte på, ja..

Skulle ønske jeg bare hadde tatt opp det med gjøremål i hjemmet 🤦🏼‍♀️ For å få enda mer tyngde på akkurat det, da det er det som plager meg aller mest. 
Det er nokså laber stemning her. Jeg merker at han er kontaktsøkende (ikke sex), men jeg orker bare ikke å være så «på» i kveld. 
ts 

Skrevet

Det et noe avtennende med en mann som furter og ikke er løsningsorientert.. en mannebaby som trenger en mamma som stryker hans ego og gjør alt for han. Jeg får disse tankene, TS.. 

Anonymkode: 695f6...913

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han må jo kjede gørra av seg av å bare gå hjemme? Skulle tro han gjorde ting i huset på eget initiativ? Hva gjør han? Søker jobber? Gamer? Trener? Sover?

Anonymkode: b7277...23f

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det et noe avtennende med en mann som furter og ikke er løsningsorientert.. en mannebaby som trenger en mamma som stryker hans ego og gjør alt for han. Jeg får disse tankene, TS.. 

Anonymkode: 695f6...913

Dere er ikke bra for hverandre 

Anonymkode: 125ad...317

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...