Gå til innhold

Detox fotbad

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Elise_*
Skrevet

Hei.

Kan noen dele noen erfaringer med meg.

Jeg har vurdert å kjøpe et Detox apparat og har lest litt and dette.

Men lurer på om det er noen som har prøvd dette før ?

Har vært inne på http://www.bioenergiser.no

På forhand takk

hilsen Elise

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøp dette til meg og min mor og vi er så langt strålende fornøyd.

Min mor og en venninde som har vært plaget med migrene har blitt utrolig mye bedre, har ikke hatt migrene anfall på 2 måneder, noe som er den lengste tiden det noen gang har gått uten slike annfall. De merker begge også en markant bedring av energi nivå og føler seg rett å slett mer opplagte.

For min egen del er jeg kvitt hevelser i bena og føler meg mer opplagt.

Så at dette virker er helt klart.

Ha en fin dag hilsen Valeri

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt meg Bluefront life device detox maskin med FIR belte og magnet armbånd. Den er mer effektiv enn bio energeiseren. Det eneste som hjelper meg. Hele familien er engasjert med dette nå.

Heidi T

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har jobbet med d tox fotbad i noen år i klinikk.Det som er viktig å forstå er at behandlingen du gjør med fotbadet som tar 30 min er bare en liten del av behandlingen. Det jeg mener er at den setter i gang kroppen og de positive og negative ionene til at kroppen renser seg selv. Vannet i fotbadet hadde blitt brunt uansett pga saltet reagerer med strømmen som sendes via vannet.

Derfor er det kjempe viktig å drikke mye vann når man tar en slik behandling. Jo mer vann en drikke jo oftere går en på do og da tar urinen med seg avfallstoffene fra kroppen. Også gjennom svette. Noen opplever at urinene lukter sterker og svetten lukter anderledes.

Men jg har mange positive erfaringer med fotbadet på mine kunder og kan anbefales på det sterkeste.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_irene_*
Skrevet

Hei!

Ja, klart dette virker :)

Har kjøpr meg en fra TTCL firmaet: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16166562

Jeg skjekket utrolig mange sider og annonser før jeg kjøpte den herfra. Prisen er utrolig god, og det er kvaliteten også. Faktisk så koster ikke tilleggs utstyret mye heller.

Spørte hos bluefront om prisen til en kolbe, kostet rundt 450, men hos dem fikk jeg tak i dem for kun 250!!

Håper dette hjaøp deg litt :)

hilsen Irene

• 11 måneder senere...
Gjest Gjest_svein_*
Skrevet

Hei. :sjenert: Fant denne stringen her veldig interessant.

<a href="http://www.rorlegen.no/">Er Rørlegen,</a> som lanserte detoxmaskiner i 2006 fordi det hjalp meg selv etter en bilulykke. Jeg fikk entusiasme og innlevelse for produktet. Jeg tenkte spesielt på vanlige folk med kroniske og diffuse plager.

Mange proffe og klinikker bruker disse nå, fordi de er mer effektive med armbånd.

Ang sonder. Ion generatorer er en forbruks detalj. Som finnes på klager for 150,- stk

Da jeg startet med detox apparater i 2006 kostet disse Kolbene/sondene/spiralene/ione Generatorene 1100,-

Stemmer!

Rørlegen har brøytet frem rimelig detox til det Norske folk siden 2006 og har fått prisene ned fra 25000,-.

Stemmer!

Mange har kopiert Bluefronts konsept Rørlegen og jeg (Rørlegen)har sikkert skylda fordi folk får det bedre uten medisin og hjelper seg selv hjemme. Detox maskiner var forbeholdt alternativ medisinerne som betalte 25000,- for et apparat og solgte en halv time for 500,-

FANTASTISK

Noen later som at man må ha medisinsk godkjenning. Det er ikke lovlig å bruke dette i markedsføring i EU. Det er en avsporing. Detox er ingen medisin. Du fjerner noe fra mkroppen ved bruk av Ioner. Les mer på <a href="http://www.bluefront.no/">Rørlegen.</a>

Ha en riktig god detox

• 3 måneder senere...
Skrevet

Har vurdert det så vidt selv, men avstått. Sluttsummen i kroner og øre er høy, og det kan da ikke være sunt å sniffe inn dampen igjen, fra det føttene har gitt fra seg?

Gjest Aurora
Skrevet

Vi var selv nysgjerrige på dette! Derfor sendte vi selv inn prøver til laben for å skjekke . Det viste seg å være avfalls stoffer av medisiner, og flere hadde parasitter. Prøvene viste forskjellig avfallstoffer. Det som var likt for de fleste var mye syre. Selv blir jeg kvitt slim når jeg er forkjølet. Sitt med hendene i badet. Også bra for nakken, bli kvitt syre som fører til smerter

Skrevet

Det her er bare tull, ikka kast bort pengene deres på slikt. Sikkert deilig å sitte med føttene i varmt vann, men dette apparetet er ikke mer enn et overpriset fotbad.

Gjest Applecore
Skrevet

Nei nei nei, ikke sløs bort pengene på noe sånt!

Det er bare humbug; mannen min sa at han fikk til akkurat de samme i naturfagtimen med to kobbertråder, svak strøm og salt vann (eller noe, husker ikke helt hva).

Min mor lånte et fotbad av en venninne, og etter min oppfordring prøvde hun å sette igang fotbadet uten å ha føttene oppi - vannet ble brunt likevel...

Hun sa at det likevel ble brunere med føtter oppi, men det er nok ikke rart pga fotsvette...

Tenk dere om - Hvor realistisk er det at et fotbad kan trekke brun guffe ut av føttene deres?

Finnes det noen dokumentert vitenskapelig forklaring på dette?

Jeg tror nok dere vil føle dere like bra om dere tar et vanlig fotbad - i hvertfall om dere legger til placeboeffekten ;):danse:

Gjest Per Blomst
Skrevet

Ikke engang forhandlerne påstår at den brune guffa kommer ut av føttene, hvordan kan du da avskrive behandlingen på det grunnlag? Det faller jo fullstendig på sin egen urimelighet. Bioenergiser.no forklarer selv:

"Hvorfor forandrer vannet farge?

Det er en reaksjon mellom sonden og den saltholdige oppløsningen,

dette gir en lett oransje/gul tone til vannet.

Dette er en naturlig forekomst og er natrium som blir dratt ut av saltet.

Fargen i vannet har altså ingen ting med giftstoffer å gjøre."

Jeg har selv kjøpt et slikt aparat og prøvd det rundt 10 ganger, men aner ikke noe om det finnes noen vitenskapelig dokumentert effekt. Men ifølge Bioenergiser.no påstår at det skjer en "rebalansering av kroppens bioenergi.

En effektiv rebalansering gjør att cellelikevekten av positive og negative ioner blir ideell. Den fornyede balanseringen av cellene fører til optimal effektivitet av deres funksjon med å trekke til seg næringsstoffer og fjerner uønsket avfall og giftstoffer.

Dette fører til att kroppens naturlige mekanisme for fjerning av uønskete giftstoffer settes i gang og begynner å jobbe effektivt. Blodsirkulasjonen øker og dette gir næring til både celler og vev

Resultatet blir ett fornyet energinivå, både fysisk og mental, med en generell følelse av velvære."

Synes selv det gir litt ekstra energi og som regel en følelse av velvære. Merker velværefølelsen når man legger seg på kvelden for eksempel, så ett eller skjer ihvertfall.

• 1 år senere...
Skrevet

Silverlines.no kjøpte jeg detox apparat ifra, veldig fornøyd! Føler meg mye mer opplagt å ikke lenger "kronisk" forkjølt! Anbefales!

• 5 uker senere...
Gjest Gitarfysikk
Skrevet

Detoxfotbad er bare lurerier!

Det er enkel fysikk fra ungdomsskolen: Vann består av Hydrogen og Oksygen (H2O). Tilsett salt som består av Natrium og Klor (NaCl) i vannet. Når man så kjører strømmen gjennom vannet er den koplet via en eller annen metalldings (elektrode) som reagerer på strømmen som går inn i vannet og spalter stoffene.

Hvorfor? Jo, det er elektronene i strømmen som "river" opp stoffene og spalter dem i sine enkeltdeler. Det kalles elektrolyse og brukes av f.eks. Hydro Aluminium til å lage aluminium, bare i en mye større skala.

I vannet kommer det så ut følgende: Hydrogen og klor blir til gass, oksygenet og metallet i elektroden blir til rust fordi oksygenet binder seg til metallet.

Da får du farget vannet orange eller noe i den duren og du TROR du har fått ut masse stoffer fra kroppen. Det har du ikke, det som kroppen skiller ut går ut i urinen din. Sjekk morraurinen din om du er tvil...

Dersom du har noen tusen til overs som du vil bruke på detoxing, kjøpheller en god gitar og ta noen gitartimer, det har du mer igjen for.

• 8 måneder senere...
Gjest Knut Solberg
Skrevet

Tror dere skal lese boken: Kvaksalverene, av Ben Goldacre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...