Gå til innhold

Han sa "Du har like stor mage som en mann!"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten som er en arrogant mann på 50 år  har et voldsomt behov for å rakke ned på meg sa på søndag da jeg tok meg et sjøbad at " du har like stor mage som  en mann"  Jeg ble lei meg. For jeg synes ikke jeg har det.  Jeg er 173 høy og veier 72 kg. 

Har så klart litt ekstra hud på magen siden jeg har født flere barn , tvillinger og. Men er godt trent og syns selv magen min er stram, men til tider før mensen blir jeg oppblåst.  Han fikk meg til å føle meg mandig og uatraktiv. Han har stor problemer å si noe fint til meg. Alle andre damer er liksom så mye flinkere  , bedre og finere enn meg . 

Og fordi han nå er er så slank kan han si at jeg har dobbelhake og lagt på meg osv.    Har fått høre at jeg både er dum, idiot og har liten fatteevne og forstand.  Og han er så populær på sosiale medier og at alle damer vil ha han, at han kan få hvem som helst, og at han fortjener bedre enn meg, at han gå videre og ikke se seg tilbake i morgen om han blir lei meg.  At han kan fint bli mye lykkeligere med en annen som er bedre enn meg.  At alle menn jeg møter i min fremtid kommer å bli lei meg. At jeg ikke har noe å tilby han. At jeg er bare en drømmer. 

Han blir fort sur og sint og har dårlig impulskontroll  , så jeg føler at når vi er sammen må jeg tenke over hvert ord, føler jeg må gå på nåler for å ikke si noe feil, gjøre noe feil.  han skylder alltid på andre og meg for ting som går gale. Han har mye bitterhet og sinne.  Og  truer ofte med å gjøre det slutt om han ikke får viljen sin .  Han gjorde det slutt tidligere i år og fant raskt en ny dame, men det varte kun en mnd, så tok han kontakt med meg igjen. Jeg er jo glad i han og har tålt å høre de værste ting og prøver å ikke tenke så mye på alt det stygge han har utsatt meg for , Fordi jeg forsatt føler kjærlighet til han, og på en eller annen måte syns synd i han til tider.  Men det går innpå meg alt det han sier og trusler han kommer med og det å rakke ned på meg. Han gjør det vel fordi han vil såre meg og vet at jeg blir påvirket av det. Men skjønner ikke logikken. Hvis han vil ha viljen sin mved at jeg skal satse mer på han osv burde jo han si fine ting og være god mot meg ?

Anonymkode: bf86e...5e4

• Hjerte 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden er du sammen med en sånn drittsekk av en mann!!?? Du skal da ikke la han behandle deg som dritten under skoene sine på den måten der. 

Gå fra han. I dag! Dette er det ingen som fortjener å bli utsatt for. Si til han at du vil gå fra han fordi han er en stor dritt!

• Liker 28
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du driver med??? Kom deg unna han!

Anonymkode: 6dbde...fd8

• Liker 15
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

3/10

Anonymkode: 78713...0b8

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han blir fort sur og sint og har dårlig impulskontroll  , så jeg føler at når vi er sammen må jeg tenke over hvert ord, føler jeg må gå på nåler for å ikke si noe feil, gjøre noe feil.

Såå... Hva får du utav dette egentlig ? Ville det ikke vært lettere å være alene ? 

Neste gang han truer med å gjøre det slutt, så kan du bare si: Oki, Adjø! 

Du innser at du velger selv å fortsette å være med noen som er slem med deg? 

Anonymkode: 73f7b...4bc

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet

Leser du hva du skriver?

Denne mannen bør du forlate.

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Altså han er jo en dritt mot deg hvorfor er du sammen med han? Hvor gammel er du er du mye yngre? 

Anonymkode: 43f0f...23f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor er du sammen med han?

Anonymkode: 5f647...87f

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du ha ut av denne posten? Fyren er en motbydelig drittsekk som behandler deg som søppel, dette er ikke rakettforskning. Jeg ville gått for lenge siden, du kommer sikkert til å bli, i fåfengt håp om å endre ham til en kjernekar som ikke mishandler deg. Lol. 🙄

Anonymkode: f33dd...798

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du så bestevenninnen, søsteren eller datteren din bli behandlet sånn, hva ville du sagt til henne? At hun fortjener det og bør bli hos den mannen? 

Anonymkode: 1bfc2...dcb

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts, dette er jo selvskading.

Bare si hasta la vista, baby og fjern dette ekle. krypet fra dln tilværelse.

Anonymkode: f74d2...099

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Altså han er jo en dritt mot deg hvorfor er du sammen med han? Hvor gammel er du er du mye yngre? 

48

AnonymBruker
Skrevet

Hva ønsket du å få ut av dette innlegget? At noen skal si de syns synd på deg? Dersom du velger å forbli i denne relasjonen, får du bare ha det så godt…

Anonymkode: 1bf2d...069

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva vil du ha ut av denne posten? Fyren er en motbydelig drittsekk som behandler deg som søppel, dette er ikke rakettforskning. Jeg ville gått for lenge siden, du kommer sikkert til å bli, i fåfengt håp om å endre ham til en kjernekar som ikke mishandler deg. Lol. 🙄

Anonymkode: f33dd...798

Ja ,det er faltisk akkurat det jeg håper, men dette forholdet har vart i mange år, vært mye på og av i de årene fordi han blir lei og gjør det slutt. Men jeg hadde håper at han kunne bli en bedre mann 😞

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

48

Ha litt respekt for deg selv og si takk for meg. Sånn skal du ikke tåle å bli behandlet. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Han har stor problemer å si noe fint til meg. Alle andre damer er liksom så mye flinkere  , bedre og finere enn meg . 

Jeg også hadde han der! Følte meg til slutt som dritt som ikke en gang var verdt et smil og vennelig hallo. Han gikk i søpla, har du funnet og resirkulert ham? 

Anonymkode: 29bba...d47

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Gjest CamillaCollett
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja ,det er faltisk akkurat det jeg håper, men dette forholdet har vart i mange år, vært mye på og av i de årene fordi han blir lei og gjør det slutt. Men jeg hadde håper at han kunne bli en bedre mann 😞

Det kan han ikke. Så du må finne ut om dette er et menneske du vil bruke mer tid på. Jeg ville ikke gjort det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Beklager, men sånne menn forandrer seg ikke. Om noe, blir de bare verre. Ikke bruk mer tid på ham.

Anonymkode: c40bb...db7

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du har barn; vil du virkelig at de skal lære denne atferden???

Anonymkode: cb7e4...d2c

• Liker 8
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...