AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Del Skrevet 9. august 2023 Har det tatt uker/måneder? Anonymkode: cb8b2...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #2 Del Skrevet 9. august 2023 Har hvertfall tatt 1 mnd. Har helt glemt at det kommer regning når den først kommer Anonymkode: de55a...775 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #3 Del Skrevet 9. august 2023 Det tar votter og vinter. Anonymkode: 6637f...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #4 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har hvertfall tatt 1 mnd. Har helt glemt at det kommer regning når den først kommer Anonymkode: de55a...775 Okei det er bra 😊 var veninna mi som spurte meg om det da vi dro til Sverige på søndag, om jeg hadde fått faktura for forrige gang vi var i Sverige rundt måned siden. Er helt ny på dette, hatt lappen i 3 uker, så tenkte ikke på det😅 Anonymkode: cb8b2...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #5 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det tar votter og vinter. Anonymkode: 6637f...6f3 Det er kjipt 😳 vil jo gjerne få betalt med en gang🙈 Anonymkode: cb8b2...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #6 Del Skrevet 9. august 2023 Det virker som om de samler opp til regningen overstiger et visst beløp eller maks et visst antall måneder. Jeg får regning et par ganger i året. Anonymkode: e1751...3c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #7 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det virker som om de samler opp til regningen overstiger et visst beløp eller maks et visst antall måneder. Jeg får regning et par ganger i året. Anonymkode: e1751...3c9 Det er godt å vite, tusen takk for svar:) da kan det jo ta en stund. Har regningen vært høy da? Anonymkode: cb8b2...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #8 Del Skrevet 9. august 2023 Her er det etter 3.mnd eller når man bikker 500,- hva enn som kommer først. Anonymkode: 9abbb...41e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå