oslojente Skrevet 3. november 2002 #1 Del Skrevet 3. november 2002 Han blir 30 år nå snart, og jeg aner ikke hva jeg skal gi han i gave! Han ønsker seg ikke noe spesielt, så det blir vanskelig... Vi har vært sammen i 1 år. Noen gode forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CMT Skrevet 3. november 2002 #2 Del Skrevet 3. november 2002 vet ikke hvor mye penger du vil legge inn i det eller hvor mye penger du selv har, men en reise er jo aldri å forakte.. er det vel?? på våren er det jo ikke så dyrt til syden. eller litt billigere billetter til fotballkamp/show e.l noe som han er interresert i... hotellopphold for å komme dere vekk?? sånne gaver syns jeg alltid er stas å gi bort.. ellerså kan du lage et fotoalbum med bilder av dere to og deres opplevelser.. eller er det kanskje noe jenter syns er stas, o gutter egentlig driter i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 3. november 2002 #3 Del Skrevet 3. november 2002 Hva med en fin klokke? Det er jo en ting som varer lenge i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 4. november 2002 #4 Del Skrevet 4. november 2002 Hva med å lage en overraskelsesfest for han???? Da kan du invitere masse venner som må holde tett!!!! og så leie et stilig lokale der festen kan ta helt av!! Eller ha en slags temafest der alle kommer kledt som cowboy og indianere(eks) og så må jo mannen din bli overrasket da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest diandre Skrevet 6. november 2002 #5 Del Skrevet 6. november 2002 Min samboer blir 30 til våren, og jeg vil snakke med min familie og hans familie, og spørre om de vil være med å spleise på en slik fotballsupportertur til England. Disse turene er dyre, og bare for spesielt interesserte, og jeg vet at min samboer har lyst på en slik tur. Så derfor dette. Litt rar 30 årspresang kanskje, mange sier jeg må kjøpe noe smykke ol, men jeg tror at dette vil være mye bedre enn en døll ring..... Til min samboer iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. november 2002 #6 Del Skrevet 6. november 2002 Hva er det han liker å gjøre på fritiden? Min samboer ble 30 år for noen år tilbake og siden han er friluftsmann på sin hals ble det til at han fikk en kni der det var brent inn navnet hans og 30 år. Det satte han veldig pris på. I tillegg samla jeg 30 av våre beste venner til overraskelsesfest. Du finner sikkert noe perfekt for akkurat han.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå