AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Er det noen som har erfaring med disse? Hvilken av de vil dere anbefale? Mepal ser enklere ut å åpne og som om den er av god kvalitet, men har lest at åpningen blir fort ødelagt(??) Mens beckmann har plass til yoghurt og har et fint motiv som kan brukes gjennom hele barnehage tiden:) Anonymkode: c0040...4ac
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 Jeg liker veldig godt Beckmann sine. Av flere grunner. De er enkle å åpne, greit med 2 store plasser og greit å kunne gjøre om til kun 1 rom om det er det som passer best. Anonymkode: 59429...2d7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #4 Skrevet 9. august 2023 Mepal Campus blir fort ødelagt i lukkemekanismen ja. Beckmann tåler ikke oppvaskmaskinen så godt. Blir slitt, "lokket krymper". Mepal Bento har derimot overlevd det meste! Like fin år etter år! Anonymkode: d166e...6ec
Fru Uperfekt Skrevet 9. august 2023 #5 Skrevet 9. august 2023 Har du vurdert sistema sine? De har jeg best erfaring med, brukt i mange herrens år uten problemer
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #6 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mepal Campus blir fort ødelagt i lukkemekanismen ja. Beckmann tåler ikke oppvaskmaskinen så godt. Blir slitt, "lokket krymper". Mepal Bento har derimot overlevd det meste! Like fin år etter år! Anonymkode: d166e...6ec Fru Uperfekt skrev (10 minutter siden): Har du vurdert sistema sine? De har jeg best erfaring med, brukt i mange herrens år uten problemer Har vurdert de, men de har vel ikke så attraktivt utseende ( uten bilder osv )for de minste?😅 Anonymkode: c0040...4ac
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #7 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har vurdert de, men de har vel ikke så attraktivt utseende ( uten bilder osv )for de minste?😅 Anonymkode: c0040...4ac Det kan være lurt å tenke at matbokser gjerne kan vare en stund. Vår eldste nektet å bruke den en gang så kule Paw patrol matboksen da hen begynte på skolen. Helt fin matboks, bare «feil» motiv🤷🏼♀️ Anonymkode: fd2a2...c5b 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #8 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det kan være lurt å tenke at matbokser gjerne kan vare en stund. Vår eldste nektet å bruke den en gang så kule Paw patrol matboksen da hen begynte på skolen. Helt fin matboks, bare «feil» motiv🤷🏼♀️ Anonymkode: fd2a2...c5b Tenker en ut barnehagen, han kan få ny til skolen😉 Anonymkode: c0040...4ac
C8H10N4O2 Skrevet 9. august 2023 #9 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har vurdert de, men de har vel ikke så attraktivt utseende ( uten bilder osv )for de minste?😅 Anonymkode: c0040...4ac Det er vel mulig å pynte de med klistremerker? Da går det jo og an å bytte ut dekoren når den litt utdatert. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #10 Skrevet 9. august 2023 Mine barn fikk matbokser fra beckmann da de startet i barnehagen. Den eldste er førskolebarn, og har fortsatt sin første matboks som reservematboks. Den er slitt, bildet på lokket er ikke mulig å tyde lenger, og har ikke vært det på lenge. Men den har vært vasket i oppvaskmaskin, vasker en lokket for hånd, holder det nok lenger. Og jeg personlig syns ikke de to rommene i boksen passer helt til det jeg typisk pleier å sende med til lunsj. Vi har senere kjøpt to ulike matbokser fra sistema. Ikke mønster, men barna valgte farge, og liker dem. Jeg har hørt flere være irritert på lukkemekanismen til mepal campus, men ikke prøvd den selv. Anonymkode: 71778...8fc
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #11 Skrevet 9. august 2023 Mepal Bento så irriterer det andre rommet meg, da det ikke er plass til større ting som feks drikkeyoghurt. Veldig praktisk den lille boksen med lokk, der pleier jeg ofte ha med middagsrester. Og ja, Beckmann sine mister motivet når man vasker de i oppvaskmaskin, det varer lenger om man vasker for hånd. Anonymkode: 59429...2d7
Fru Uperfekt Skrevet 9. august 2023 #12 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har vurdert de, men de har vel ikke så attraktivt utseende ( uten bilder osv )for de minste?😅 Anonymkode: c0040...4ac De minste trenger ikke bilder, men om du vil kan du dekorere de med klistremerker
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #13 Skrevet 9. august 2023 Mest fornøyd med sistema, selv om vi har mepal. Ungen bryr seg ikke om matboksen, så lenge den er med. 😂 Anonymkode: 376c5...f6f
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #14 Skrevet 9. august 2023 Mepal campus har mine hatt i barnehagen fra 2 til 4 år, like fine enda. Har ikke hatt noe problem med lukkemekanismen. Den er ikke så stor så vi har ofte hatt brødskiver og frukt oppi, og youghurt utenom. Synes også de er veldig fine, og motiv/farger har ikke bleket i oppvaskmaskin vi har den rosa med blomster og en blå med hvaler. Anonymkode: e08ed...54f
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #15 Skrevet 9. august 2023 Mepal Campus kjøpte jeg to av når gutten begynte i 1.klasse i fjor. Den ene ble lukkegreien ødelagt på etter 4mnd, den andre funker enda. MEN gutten har kommer hjem flere ganger og lokket har løsnet i sekken! Skal veldig lite til for at den åpner seg (lett å åpne er grunne til at vi kjøpte den) og mat faller ut. Det har skjedd når gutten har satt nedi bøker, skal hente noe fra sekken osv, at noe har kommet borti lukkegreia og den har åpnet seg. Kom hjem med sekk fult av moste bringebær en dag. Brukte etter dette en stor strikk rundt for å være sikrere. Beckmann er jeg mer fornøyd med! Brukt den nå i ett år, like fin og er en mye mer robust matboks spør du meg. Anonymkode: 9c751...9d2 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #16 Skrevet 10. august 2023 Fru Uperfekt skrev (3 timer siden): De minste trenger ikke bilder, men om du vil kan du dekorere de med klistremerker Min har vært opptatt av bilde siden han var 12 mnd, har en drikkeflaske med motiv fra havet og driver enda å peker på de ulike bildene og vil alltid ha den drikkeflasken. Så tenker det er hyggelig og gøy for ungen med en matboks med motiv på☺️ Anonymkode: c0040...4ac
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #17 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Min har vært opptatt av bilde siden han var 12 mnd, har en drikkeflaske med motiv fra havet og driver enda å peker på de ulike bildene og vil alltid ha den drikkeflasken. Så tenker det er hyggelig og gøy for ungen med en matboks med motiv på☺️ Anonymkode: c0040...4ac Barnet er 17 mnd nå, om jeg må kjøpe en ny etter 5 år så gjør ikke det noe, de koster ikke så mye:) Anonymkode: c0040...4ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå