Gå til innhold

Naturlig syklus VS styrt syklus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg har hatt 3 fryseforsøk i naturlig syklus, 2 med mine egne egg, 1 med donoregg. Ble gravid på 2 av de med mine egne egg men mistet. I september skal jeg prøve styrt syklus for første gang selv om jeg har regelmessig mens osv. Noen som har bedre erfaring med styrt syklus enn naturlig syklus? På forhånd takk for svar :)

Anonymkode: 9240e...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei. Jeg har hatt 3 fryseforsøk i naturlig syklus, 2 med mine egne egg, 1 med donoregg. Ble gravid på 2 av de med mine egne egg men mistet. I september skal jeg prøve styrt syklus for første gang selv om jeg har regelmessig mens osv. Noen som har bedre erfaring med styrt syklus enn naturlig syklus? På forhånd takk for svar :)

Styrt syklus er litt mer styr med medikamenter og sånt, men igjen så syns jeg styrt syklus var lettere å planlegge resten av livet rundt..  Har blitt gravid med begge deler, og om det er naturlig eller styrt forandrer nok ikke oddsen for om det går bra eller ei etter innsett. Det kan ingenting styre dessverre :(

Anonymkode: 61dfa...88f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Styrt syklus er litt mer styr med medikamenter og sånt, men igjen så syns jeg styrt syklus var lettere å planlegge resten av livet rundt..  Har blitt gravid med begge deler, og om det er naturlig eller styrt forandrer nok ikke oddsen for om det går bra eller ei etter innsett. Det kan ingenting styre dessverre :(

Takk for svar :) heldigvis litt flere endringer denne gangen da jeg også skal ha albyl e og prednisolon i tillegg til cyclogest 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk for svar :) heldigvis litt flere endringer denne gangen da jeg også skal ha albyl e og prednisolon i tillegg til cyclogest 

Krysser fingrene 🤞

Jeg skal nå denne gangen ha frysforsøk i naturlig syklus, og kjenner i grunn at det er litt sånn småskummelt, for hvis kroppen nå finner ut at hei, vi dropper den eggløsningen ett par dager, så det krasjer med helg så blir hele syklusen litt sånn bortkastet på en måte.. Det føles annerledes enn en vanlig vente mnd mellom innsett liksom når alt skal klaffe helt selv med avdelingens åpningstider 😂🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Krysser fingrene 🤞

Jeg skal nå denne gangen ha frysforsøk i naturlig syklus, og kjenner i grunn at det er litt sånn småskummelt, for hvis kroppen nå finner ut at hei, vi dropper den eggløsningen ett par dager, så det krasjer med helg så blir hele syklusen litt sånn bortkastet på en måte.. Det føles annerledes enn en vanlig vente mnd mellom innsett liksom når alt skal klaffe helt selv med avdelingens åpningstider 😂🙈

Du går kanskje offentlig? ❤️ Jeg går privat så da har de også innsett i helg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du går kanskje offentlig? ❤️ Jeg går privat så da har de også innsett i helg 

Ja jeg går offentlig  :) så her er naturlig syklus fort gjort at blir avbrutt om det er feil dag.. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...