Gå til innhold

Sex under mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke verdt griset. Skader ikke å faste litt 🙂

Anonymkode: 50ac2...009

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2023 den 19.13):

Fjernsynet, den var ny. Er dere over 40? Mensen har vi vel til rundt 50 i vår tid. 

Anonymkode: 92c0b...534

Hva var nytt med fjernsynet? 

• Liker 1
Skrevet
Topper og daler skrev (2 minutter siden):

Hva var nytt med fjernsynet? 

Sier man ikke TV? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sier man ikke TV? 

Du vet ikke at det går an å si begge deler? Det er faktisk nytt for deg? 

Endret av Topper og daler
  • Liker 1
Skrevet
Topper og daler skrev (5 minutter siden):

Du vet ikke at det går an å si begge deler? Det er faktisk nytt for deg? 

Fjernsyn virker så gammeldags.. Beklager avsporing. Men skjønner det godt hvis dama som skrev det er mellom 45-50 år da. I våre dager har vi mensen til vi er rundt 50, utrolig men sant 😀

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fjernsyn virker så gammeldags.. Beklager avsporing. Men skjønner det godt hvis dama som skrev det er mellom 45-50 år da. I våre dager har vi mensen til vi er rundt 50, utrolig men sant 😀

En kvinne skriver et utrolig fint innlegg om et sexliv som er beundringsverdig og til etterfølgelse, og du henger deg opp i at hun skrev «fjernsyn» og ikke «TV»! Utrolig hva folk får seg til å kommentere. Merk deg ellers at hun skrev om at «ungene var lagt», så dine fordommer om alder er kanskje heller ikke så treffsikre. 

• Liker 5
Skrevet
Topper og daler skrev (45 minutter siden):

En kvinne skriver et utrolig fint innlegg om et sexliv som er beundringsverdig og til etterfølgelse, og du henger deg opp i at hun skrev «fjernsyn» og ikke «TV»! Utrolig hva folk får seg til å kommentere. Merk deg ellers at hun skrev om at «ungene var lagt», så dine fordommer om alder er kanskje heller ikke så treffsikre. 

Ja, det var kanskje rart å henge seg opp i. Jeg ble bare overrasket da jeg ikke har hørt det ordet på mange år. 

I mitt tilfelle har vi ikke sex under mensen, da jeg er vant til å bruke kun tamponger døgnet rundt. Blir litt styr og skjeden blir ganske tørr. Godt man er forskjellige.  

Skrevet

Null sex når jeg har mensen. Har så vondt.

Anonymkode: e1744...364

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har aldri brydd meg selv, så har alltid latt det være opp til menn. Noen gir blanke, noen gir blanke men blir stresset når de får blod på seg og noen er totalt hysteriske og takler ikke at kvinner har mensen. 

Anonymkode: fee64...a51

Skrevet

Ikke faen. You do you, men jeg personlig syntes det er jævelig ekkelt 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2023 den 19.13):

Fjernsynet, den var ny. Er dere over 40? Mensen har vi vel til rundt 50 i vår tid. 

Har akkurat bikka 30, og sier ofte fjernsyn. Noen ganger tv. Er kanskje ikke ung lengre, men har sagt fjernsyn hele livet.

Anonymkode: 34d03...493

Skrevet
Topper og daler skrev (5 timer siden):

Takk ❤️

Jeg tar meg ikke ned av det, vi pleier å si tv, fjernsynet var et forsøk på å "spice" innlegget litt da jeg var det humoristiske laget der og da (eller rettere sagt veldig godt humør) 😄

Og vi har ikke rundet 40, ikke at det spiller noen rolle. Vi skal alltid fortsette å nyte hverandre om jeg har perioden eller ei siden det er så viktig med den nærheten for oss ❤️ 

Et lite generelt tips til hvem det måtte være, send en sms til din bedre halvdel hvor du sier at hun/han er pen, at du er glad i han/hun, kanskje at du synes han/hun er deilig eller sexy 😄 her om dagen plinget det inn en melding noen minutter etter at mannen leverte i barnehagen og skulle til jobb, der stod det ordrett "du har så fine hofter og rumpa di ser så digg ut når du går med jeans" 😄 det er ikke alltid så lett å snakke med barn som løper rundt beina dine, men det å skape forventninger til sex tidlig er noe vi gjør ofte (jeg skrev tilbake at du kan få se nærmere på rumpa mi i kveld) 😄 man går gjerne rundt og tenker på hverandre da og på sex, man gleder seg jo og man kribler litt ved tanken. 

Beklager at det sporet litt av, men jeg ville bare nevne det siden sex er så utrolig godt og viktig for oss, det er terapi og lim i et forhold. Så vi har sex selv om jeg har perioden og det er helt greit, det er faktisk mer enn greit synes jeg. Men det er opp til hver enkelt og jeg forstår selvfølgelig at det ikke er noe alle ønsker. 

Anonymkode: ddb9f...0a7

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk ❤️

Jeg tar meg ikke ned av det, vi pleier å si tv, fjernsynet var et forsøk på å "spice" innlegget litt da jeg var det humoristiske laget der og da (eller rettere sagt veldig godt humør) 😄

Og vi har ikke rundet 40, ikke at det spiller noen rolle. Vi skal alltid fortsette å nyte hverandre om jeg har perioden eller ei siden det er så viktig med den nærheten for oss ❤️ 

Et lite generelt tips til hvem det måtte være, send en sms til din bedre halvdel hvor du sier at hun/han er pen, at du er glad i han/hun, kanskje at du synes han/hun er deilig eller sexy 😄 her om dagen plinget det inn en melding noen minutter etter at mannen leverte i barnehagen og skulle til jobb, der stod det ordrett "du har så fine hofter og rumpa di ser så digg ut når du går med jeans" 😄 det er ikke alltid så lett å snakke med barn som løper rundt beina dine, men det å skape forventninger til sex tidlig er noe vi gjør ofte (jeg skrev tilbake at du kan få se nærmere på rumpa mi i kveld) 😄 man går gjerne rundt og tenker på hverandre da og på sex, man gleder seg jo og man kribler litt ved tanken. 

Beklager at det sporet litt av, men jeg ville bare nevne det siden sex er så utrolig godt og viktig for oss, det er terapi og lim i et forhold. Så vi har sex selv om jeg har perioden og det er helt greit, det er faktisk mer enn greit synes jeg. Men det er opp til hver enkelt og jeg forstår selvfølgelig at det ikke er noe alle ønsker. 

Ville bare si unnskyld for at jeg hang meg opp i ordet «fjernsynet», det var ikke frekt ment. Jeg ble bare litt overrasket, men burde vel ikke kommentert det. 

Er forresten enig i at sex er utrolig viktig i et forhold som du skriver.  

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ville bare si unnskyld for at jeg hang meg opp i ordet «fjernsynet», det var ikke frekt ment. Jeg ble bare litt overrasket, men burde vel ikke kommentert det. 

Jeg er 25 og sier fjernsyn..🤷‍♀️

Anonymkode: 84059...2ca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Stilig! Da snakker du jo norsk. 👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Voksent! Bra! Sjelden vi ser her inne. Hjerte til deg. 

• Liker 1
Skrevet

Vi har sex under mensen også, men han slikker ikke den uka😅

Anonymkode: 15fea...508

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Takk for det 👍🙂 det går helt fint og jeg tok meg ikke ned av det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, beklager igjen. Jeg hadde bare ikke hørt det på noen år. Ønsker ikke å skape dårlig stemning. 🙈 Dumt at jeg kuppet tråden til å handle om TV versus fjernsyn 🫣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...