Gå til innhold

Sex under mensen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere under mensen?

Vi hadde "blowjob-uke" de første årene, men nå er vi vant til å legge håndkle under og ikke bry oss. 

Anonymkode: 9c96d...5e9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi hadde "blowjob-uke" de første årene, men nå er vi vant til å legge håndkle under og ikke bry oss. 

Samme gjorde vi den gang da det var aktuelt. Gikk helt fint. Sikkert noen som kommer til å fortelle deg om alt det forferdelige som kommer til å skje deg. Ta det da med en klype salt. 

Anonymkode: bfe09...2d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har ikke sex under mensen.

Anonymkode: aae6c...021

• Nyttig 2
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Ingen sex. Er ekkelt. Liker ikke lukta av mensen. 

AnonymBruker
Skrevet

Han bryr seg ikke, men jeg er ikke helt komfortabel med det. Skjer jo i ny og ned, men har som regel sex i dusjen i tillegg til bj. 

Anonymkode: 4d7a8...e50

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke å ha sex når jeg har mensen. Penetrasjon er utelukket, da blod virker som anti-glidemiddel, og alt i tillegg er sårt der nede når jeg har mensen. I teorien kunne oralsex med menskopp/tampong funket, men jeg har bare ikke noe lyst. 

Så den uken får han fikse seg selv, jeg har nada sex-lyst når jeg har mensen. 

Anonymkode: d62a2...be0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg bryr meg mer enn partneren 😛 at han ikke kunne brydd seg mindre, i tillegg til at han viser at han virkelig vil uansett gjør at jeg også får lyst :) 

AnonymBruker
Skrevet

Min mann bryr seg ikke, det gjør ikke jeg heller. Den uka kommer hver mnd, gidder ikke å la det sette en demper for nærheten vår.☺️💯

Anonymkode: 1cfb3...c0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke...er like lysten for det, men liker ikke vaginalt samleie. Så blir analt med tampong i musa :) 

Anonymkode: b8e78...97b

Skrevet

Ingen sex når jeg har mensen 😊 Jeg har kraftige blødninger, så det er ikke aktuelt med noen form for sex da. Selv om jeg ofte er ekstra kåt da. 

• Nyttig 2
Skrevet

Vi har sex som normalt, men tar noen tiltak for å unngå så mye gris også er jo alltids blowjob og analsex et alternativ hvis jeg blør veldig mye, noe jeg sjeldent gjør. Bruker tampong like før sex, for da kommer det sjeldent blod den første tiden etter uttak. Bruker alltid håndkle under eller så har vi sex i dusjen. Som oftest uaktuelt for oss begge å gå 5 dager uten noen form for sex og jeg er i tillegg ekstra kåt under menstruasjon, av en eller annen grunn. Mannen har aldri brydd seg om at jeg har mensen.  

AnonymBruker
Skrevet

Koser, stryker og slapper av. Ingen sex eller noe liknende. 

Anonymkode: 1847d...ad9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke tabu lenger å ha mensen-sex når det finnes både tamponger og mens-kopper. Det gjør det til en lek og det merkes jo ikke at man har mensen en gang. På 60-tallet da man brukte bind, var det vel mer krise tenker jeg 🤭

Anonymkode: 92c0b...534

Skrevet

Sex under mensen er primært på kvinnens premisser, men jeg har ingen problemer med mens og blod, helt naturlig ting, ikke noe ta på vei for.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er nok ikke tabu lenger å ha mensen-sex når det finnes både tamponger og mens-kopper. Det gjør det til en lek og det merkes jo ikke at man har mensen en gang. På 60-tallet da man brukte bind, var det vel mer krise tenker jeg 🤭

Påstand: Ingen som skriver her har hatt sex uten at det fantes tamponger. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi gjør som vi pleier, bortsett fra oralsex på meg. Vi er vant med sex 4-5 ganger i uken og sex er noe vi ser frem til når barna har lagt seg så vi nyter sex som vanlig og så er det fjernsynet etterpå 😄 

Vi pleier å legge et håndkle under oss i tilfelle og her er det ingen av oss som synes at det ekkelt eller noe. 

Anonymkode: ddb9f...0a7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Påstand: Ingen som skriver her har hatt sex uten at det fantes tamponger. 

Riktig, siden vi lever i 2023.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi gjør som vi pleier, bortsett fra oralsex på meg. Vi er vant med sex 4-5 ganger i uken og sex er noe vi ser frem til når barna har lagt seg så vi nyter sex som vanlig og så er det fjernsynet etterpå 😄 

Vi pleier å legge et håndkle under oss i tilfelle og her er det ingen av oss som synes at det ekkelt eller noe. 

Anonymkode: ddb9f...0a7

Fjernsynet, den var ny. Er dere over 40? Mensen har vi vel til rundt 50 i vår tid. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg hormonspiral, så har ubetydelige blødninger nå. Så nå har vi sex som normalt.

Før det hadde vi også sex, men jeg følte meg ikke så lekker og han likte det ikke så godt når det var mye blod. Allikevel var ikke det noen hindring for å ha sex, men følte meg kanskje ikke like "fri" som ellers.

Anonymkode: dc37f...1b6

Skrevet

Selv bryr jeg meg ikke så mye... kunne gjerne hatt sex når partner har mensen. Bare ta et håndkle under, eller mens man er i dusjen... men hun liker det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...