Gå til innhold

Sliter sånn med å stresse ned etter ferien.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjempesliten etter en ferie der jeg var mye alene med barn og jobbet en del. Når vi hadde fri så reiste vi rundt en del og jeg kjente mye på et press om å lage en fin ferie med mye opplevelser for barnet.

Barnet har fortsatt en del ferie, og jeg må jobbe. Kjenner at jeg er stram i brystet av uro. Jobben min er egentlig ganske chill, men har en kollega som lider av noe psykisk sånn at hun hauser opp stress i meg, får meg til å føle at alt haster, at hun er mye sur og forbannet og baksnakker folk når hun sliter. Nå virker hun rolig, men jeg venter liksom på at noe skal eksplodere ( er vant med at hun har en "krise" en gang i uka.

Jeg har søkt jobber, og hadde jobbintervju første dagen etter ferien. Jeg hadde ikke sovet og merket at jeg var skikkelig sliten. Nå har jeg søkt en annen jobb og har litt angst rundt det.  Jeg vil vekk fra min nåværende jobb pga kollegaen min som stresser meg sånn, merker at jeg ikke har noe godt av å være rundt henne. Men jeg sliter masse med å konsentrere meg nå, og sover dårlig. Har også hatt kontakt hoste i over 6 mnd som jeg skal undersøke på  røntgen. Er også spent på renta og ny jobb og den usikkerheten som følger av å ikke ha fast jobb mer. Ny jobb med lengre reisevei, når jeg allerede synes det er vanskelig å rekke alt, mtp jobb og barn og fritidsaktiviteter. 

Oppi alt så har jeg kjærlighetssorg da ekskjæresten min slo opp i sommer. Har vært mye lei meg og stresset pga han.

Kanskje noen har noen gode tips på å roe ned? Jeg må jo det, eller så går jeg rett på veggen. 😰 hilsen dame, 40.

Anonymkode: f3265...83b

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...